enige wat nog zou kunnen is dat ie t per ongeluk bij de buren ofzo in de bus heeft gedaan... maar dat is hopen op niks...
Ik heb echt met je te doen hoor.... Ze moeten toch gewoon de levertermijn respecteren, niet? Hmmmzzzzz.... KNUFFEL!
ik ga me ff op mijn huis storten.. dank jullie voor alle steun.. mocht t vandaag nog veranderen...dan lezen jullie het snel genoeg.. Knuffff
Het heet guild hihi En ja ik heb het constant 2 jaar gespeelt... Ja leuk is dat he herbalism? Ik vond het erg sneu dat je bambi en zijn moeder kan doden... Ik sloeg mijn vriend als hij er 1tje dood maakte whaha
Oei dat zou sowieso niet zo fijn zijn, dan zijn de buurtjes ook gelijk op de hoogte... Had ik nooit eerder aan gedacht, maar het kan natuurlijk maar zo Maar echt super irritant bruisje! :x Snap wel dat je geen zin hebt om alsnog nog een test te kopen. aan de andere kant, als je het nog een nachtje volhoud dan zou het morgen alleen maar betrouwbaarder moeten zijn... Heel veel succes!
@flexgirl hihihhhihi ja misschien mag je daarna wel testen kopen hahahah @nana33 Er staat geen tekst op de envelop dus de buren kunnen dan ook niet wat er dan inzit of waar het vandaan komt Tenzijn ze het openmaken...maar dat lijkt me niet
@Flex: Ok, dat is inderdaad wel zo slim met oog op privacy. Had vorige week die van matcare besteld, maar kan me al niet eens meer herinneren hoe de enveloppe eruit zag zo snel heb ik ze eruit gegritst . Edit: oeps, bedoelde natuurlijk @senna
@bruisje ik heb mijn testjes net uit de brieven bus gehaald. Dus misschien komen die van jou morgen gggrrr.
Ik heb nou zo'n ongie gevoel Maar heb alleen nog maar wat bruinverlies met afvegen Vind het al spannender worden
oja heb um ook in mijn album gezet ...haha kon het niet laten. niet veel op te zien hoor. Maar wilde effe mededelen. Ben nu alleen dus moet effe aan iemand kwijt haha. Maar ik dacht dat ik wat zag maar ik beelde het uiteindeljk in. moet toch wachten..
Kijk ik net uit het raam...zie ik dat de buurvrouw is bevallen van een meisje Want er hangt een slinger voor het raam Het hing er vanmorgen nog niet