Heel wat moeten lezen vanaf gisteren avond @bruisje; wat heb ik met jou meegeleefd tijdens het lezen en wat balen dat die testen niet gekomen zijn. Hoop toch echt dat ze morgen afgeleverd worden. @alle nieuwe zwangere; gefeliciteerd
nieuwe zwangeren gefeliciteerd! @ slaapzak ik zie ook een licht 2de streepje hoop dat ie 2de streep strax van je test afknalt!
dames ik ga zo afsluiten, kids douchen en naar bed brengen. wachten tot manlief thuis is en dan weg.. ik spreek jullie misschien vanavond nog en anders morgen weer.. knuf en nog een dank dank voor het meeleven...
@ bruisje ik ben benieuwd naar jou test morgen. ik zal je in de gaten houden. Ik ben ook benieuwd wanneer en of mij test echt positief word. heb wel nog steeds ongi pijnen.
roze! roze! roze! joepie! gefeliciteerd meiden! @bruisje: wel potverdorie! ik zat al zoiets te denken:dan komt die postbode straks eindelijk en dan heeft 'ie het niet....pfff morgen weer een nieuwe dag!
wat voel je dan? kan natuurlijk ook je baarmoeder zijn die aan het oprekken is! wie weet?! positief blijven he? *gooit de klassieker:'geen bloed geeft moed' nog maar eens in de groep*
Hey Moontje, volgens mij waren wij de vorige keer ook tegelijk zwanger, mijn dochter is 20-02-2007 geboren. Gefeliciteerd! Liefs Miranda
Iedereen die na vanmiddag 13.00 op roze is gezet, gefeliciteerd! Bruisje, suc6 morgen ,ik duim voor je! Lente, kun je hetnog volhouden? En weet iemand waar misschienmama is gebleven of heb ik wat gemist? XXX
@doortje79: ja daar heb je gelijk in, ik bekijk het meteen een stukje positiefer nu maar het voelt een beetje gevoelig , echt een heeeel licht gevoel van ongestelheid, maar ja ik ben er mischien ook een beetje teveel op gefocust bruisje: sucses morgen!
Hoi allemaal, Voor de streepjesstaarders onder jullie heb ik m'n twijfeltest van gisteren in m'n album gezet. Zoals jullie zien een heeeeel licht streepje. Wat denken jullie? Groetjes, Jammie
nee ik heb ook nooit geduld met testen maar het is tog elke keer weer een tegenslag, hebben jullie dat ook zo erg?
@Jammie, ik zie m hoor! joepie! Vandaag of morgen nog een testje? @Morgenzon: ik heb gisteravond erg veel geduldjes in het rond gegooit. Hier nog wat voor jou! geduldgeduldgeduldgeduldgeduld
ja geduld is een shone zaak zeggen ze tog altijd maar het is zo moelijk! doortje79 waneer ga jij testen?
@morgenzon: de dag voor kerst denk ik, precies over een week. I.i.g. niet eerder (de vorige keer ook pas een week later positief getest, is helaas mis gegaan), lijkt me wel een leuk kerstkadootje! Ik hoop het zo! Zijn jullie allang bezig?