@doortje79: wat ontzetend erg dat je een mk hebt gehad ik hoop dat het weer snel raak voor jullie is en dat het nou helemaal goed gaat! wij zijn nou 8 maanden bezig al had ik wel verwacht dat het sneller zou lukken en jullie?
Ja wat goed! Dat kan kloppen ja! Ons zoontje is van september 2006, maar hij had eigenlijk van oktober 2006 moeten zijn. Dus zijn we wel samen zwanger geweest toen en nu ook weer! Gefeliciteerd! Ben je ook zo zenuwachtig? Ik ben veel meer zenuwachtig dan bij de eerste!
is inderdaad een k*t ervaring geweest. Ik was 10 weken, maar bleek met 5 weken al gestopt met groeien. Tja, dan moet je je toekomst een beetje bijstellen.... Bij ons was het in 1x raak, wat ik echt niet had verwacht! Ik had altijd het gevoel, dit zou nog wel eens heel lang kunnen duren. Na de mk 1 ongesteldheid gehad en nu dus volgende week afwachten.... Bij jullie komt het vast wel goed! Een vriendinnetje van mij was 9 maanden bezig voor een 2de en nu is het raak! Komt allemaal goed!
Hoi, Bedankt voor het meekijken naar m'n nog wel erg lichte streepje! Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan met ochtendurine, hoop dat het streepje dan donkerder is! Ben ook nog wel een beetje vroeg met testen hoor! Succes allemaal!
zo wat vel gekletst hier ff snel want ik duik me bed in GEFELICITEERD aan alle zwangeren Balen meiden met de succes volgende ronde en voor alle wachters incl me zelf sterkte de laatste dagen.
@Jammie ik zie ook een roze streepje... lets hoop so! Ik ben benieuwd naar jou test morgen laat um ook zien hier. dan kan ik ook mee kijken. heb namelijk ook zo'n lichte test.
Ik heb hier iedere keer last van krampen En iedere keer als ik opsta of ga zitten enz dan voel ik het Hebben daar meer meiden last van En hebben jullie misschien tips tegen brande maagzuur...ik heb alleen geen rennie in huis
Zo ik ben even geknipt...nu zit mn dochter op de stoel! ik moet nog steeds niet plassen... heb net wel weer even een kopje thee gedronken..hahaha ik ga even terug lezen
jep heb er ook last van en met vlagen misselijk. Geen brandend maagzuur, probeer een warme melk, hopelijk helpt dat!