NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Even bij de dienstapotheek nog een cb halen en nog eens testen?
    Vaag gedoe zeg...hopelijk kan de arts je morgen duidelijkheid geven!

2. Angel83

Angel83 Lid

12 jun 2008
    52
    0
    0
    Provincie Zuid-Holland
    He meiden,

Even een paar dagen niet geweest, en we zijn gelijk tig pagina's verder...
    Wel gezellig hier, in ieder geval!

Heb nu ook weer weinig tijd, maar wilde even zeggen:

Bos: gefeliciteerd! Hartstikke gaaf joh! Ben wel benieuwd hoe dat nou zit bij je?!? Succes bij de HA morgen!

Groetjes
    Angel

PS: hier zijn we maar vast weer aan t klussen geslagen.... hihihihi.... je weet maar nooit

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Goeiemorgen dameeeeuhs! Jaja, goed gezind vandaag! Migraine weg en superlekker geklust!

@Pearl: wat is een bacootje? Is dat bacardi-cola?

@bos: ik zou toch morgen langs de ha lopen voor een bloedtest hoor! Die onzekerheid en wisselende testjes is helemaal niks en stressen is nooit goed... Ik hoop echt superroze voor jou, maar ik zou toch voor de zekerheid gaan hoor!

Ben ondertss weer aan het koken geslaan: stoofvlees (en frietjes vanavond) staat lekker te pruttelen, taart van gistre is bijna op...

Nu lekker ff met tasje koffie bijlezen, even terugspringen naar november nods (jaja, ook ik ga daar nog af en toe eens spieken, goed dat ik laptop heb met draadloos internet, dan hoef ik de mini niet uit, is hier veel te leuk!)

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    **Breekt in**

@Bos: Wat lees ik nu meid? Van harte gefeliciteerd. Had niet verwacht al zo vroeg hier iemand te kunnen felicititeren hahaha.
    Dikke kus voor jou *smak*

**Breekt uit**

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oh Bos, wat een onzekerheid. Heb je nu een ander merk test gebruikt? Of heb je misschien wat meer gedronken zodat de urine minder geconcentreerd is? Hopelijk krijg je bij de huisarts meer zekerheid, ik zal voor je duimen.

Hihi, doe ik ook, steeds terug naar november gaan. Bij mij wordt het ook geleidelijk minder hoe dichter ik bij mijn NOD kom.

Allemaal nog een fijne zondag!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    toetje: ja ik had nu de sensitest en gister de digatale van cb....

en ik had gisteravond gedronken 2 glazen sap en 1 kop thee... ben om 11 uur gaan slapen en heb vanochtend om half tien getest......

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Sorry bos, maar mss heb ik niet goed gevolgd, maar had je nu al gezegd wat je gaat doen? Nog afwachten of verder naar ha of gyn ofzo?

8. Niet meer actief

Hoi ,

Mag ik me alvast toevoegen?

Heb geen idee wanneer men nod moet komen.
    Volgens de pendels zou ik begin december positief testen en ik ben laatst ongi geweest op 11/10/08 met men 2e miskraam.

Moest ik een cyclus hebben van 45 dagen...ik voel me elke ochtend belabberd en nog vanalle kwaaltjes ,we zullen zien.

Bos ,gefeliciteerd ,denk niet dat op cb digitaal zoiets moois komt te staan als het niet zo is ;)

Zijn er nog dames die + getest hebben?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moet morgen wratje aan laten stippen bij de huisarts om 8.10 dus ga mijn plas ophouden en even vragen wat hij er van vind...

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Goed idee! Laat je iets weten? Ben echt wel benieuwd!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja zal ik doen...ben toch vrij en kan niet veel doen (wratje onder voet word aangestipt) dus zit hier vrij snel weer morgen denk ik...

12. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jah, ik moet ook pas savonds werken, dus zal wel vrij vroeg komen kijken hoor! Thumbs up here!

Wat ga je nog doen om de dag om te krijgen vandaag? Gaat het een beetje?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    weet nog niet....zou eigenlijk weg gaan vanmiddag maar mijn vriend is ziek dus word thuis zitten....misschien dan maar het huis ff doen.....

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeimiddag
    Hey Bos wordt voor jou dus spannend morgen! Heb je niet zoiets ga naar de dienstdoende apotheek om nog een clbl te halen? Wat een geduld moet je hebben nog tot morgen! Ga voor je duimen.

heb net mijn eerste ovutest gedaan, was negatief maar goed had ook niet anders verwacht als ik eerlijk ben.
    Hoe doen jullie dat met klussen dan? Wil ook niet te krampachtig te werk gaan....

groetjes inkerbell

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

goede moiddag damens,

wat vervelend bos dat je testen steeds zo verschillen... misschien even een bloedtest vragen bij de huisarts dan weet je t helemaal zeker... die digitale testen hebben toch aardig was HCG nodig voor een positieve test dus tja... vervelend...

verder nog mensen plannen?
    wij zijn al weer druk aan t klussen... ben benieuwd of t wat word deze maand zou een mooi sint cadeautje zijn :D

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou als je ovu testen hebt hoef je niet krampachtig te werk gaan das nou het leuke ervan ;)
    Want als je een posi test hebt klus dan elke dag ongeveer de 2 a 3 dagen erna,en denk niet dat je hubbie dat erg vind whahah
    En als je het nog beter wilt doen nog even blijven liggen erna 10 min op elke zij

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    goeiemiddag dames!

kwam ff checken hoe het hier erbij staat.

knuffss

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ja dat is het lieselke.

19. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    * KwiePark breekt in vanuit november en kijkt haar ogen uit .... Wat een lekker gebak staat er bij jullie op tafel. Degene die dat zo goed kan, mag voor mij wel eens een verjaardagstaart komen maken *

@ Bos, wat vreemd allemaal! Je valt wel van de ene emotie naar de andere. Hopelijk kan de huisarts je morgen wat meer vertellen of een bloedtest die duidelijkheid geeft.

@ Jutte, vreemde cyclus heb jij en ook een vreemde ongesteldheid. Hopelijk komt er de komende maand meer duidelijkheid in.

@ Cruella, wat vreselijk voor je! Ik wens je veel sterkte toe.

@ All, jullie hoppen steeds terug naar november, ik hop vast naar december. Ik kan maar beter op de hoogte zijn van alle gebeurtenissen als ik toch ongesteld wordt aan het einde van de maand. Maar nu hop ik weer terug.

* KwiePark haalt de deurvergrendeling los, stapt snel uit de mini, doet snel de deur weer dicht zodat er geen nieuwe meiden bij kunnen uit november. Ze trekt zo snel als superwoman haar motorpak (roze > MegaMindy) weer aan, stapt op de motor, laat nog een kushand achter, zwaait en gaat weer terug naar november. *

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Bos, wat een gedoe meid, die rot testen ook!

Ik heb me voorgenomen pas weer te gaan testen als ik een week overtijd ben!
    Aangezien ik op mn NOD positief testte met de digi van CB en deze 2 dagen later weer negatief was. Bloed laten prikken, zat wel degelijk HCG in, maar was al dalende.
    Een hoop stress gehad, erg verdrietig natuurlijk en 2 dagen later een vmk...

Niet dat dit voor jou van toepassing is, maar word een beetje moe van die rot testen als ik dat allemaal zo hoor, verschrikkelijk...

Hoop dat je morgen gewoon lekker goed nieuws krijgt bij je HA!

x miracles

Deel Deze Pagina