Lieve Lente: wat balen dat je niet positief getest hebt! *Dikke knufff* Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen.... Denk aan je.... Liefs Miranda
Goede morgen allemaal... Nou deze vrouw is er helemaal klaar mee.. bah wat een toestand gisteren. 3 keer een test gebruikt in 2 maanden en 3 keer een witte achtergrond.. nou dat gaan we dus niet meer meemaken. ik ga mezlf plaatsten op een cyclus van 28 dagen ipv 22 en test pas na 2 weken na NOD! ik kan hier niet tegen! ik ga me maar eens op mijn nieuwe praktijruimte storten en straks eerst even lekker de witte wereld bezoeken. (ook al zal ik dan mega ongi zijn blllllllllllllllllllll) de zijn nog niet langsgekomen maaar dat zal wel niet zolang meer duren. ik bedank iedereen voor de lieve woorden! ik snap heel goed waarom deze site zo verslavend is, maar ik ga me even op wat anders richten anders gaat dit hoofd helemaal op hol slaan... dus ik wens iedereen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel rose toe..en als ik zwanger ben kom ik het melden... maar voor nu even wat anders... dikke kus voor iedereen! zelfs voor vali hahahahaha Haal mij maar van de lijst... kus kus van de lente
Och lente meis...kan me je gevoel zo goed voorstellen... als je ruimte wil.. neem die en zoveel tijd als je nodig hebt.. ik wens jullie iig hele fijne vakantie, feestdagen en een knallend en hopelijk toch nog zwanger nieuwjaar toe.. Dikke knuffel meis...(((((knuf)))))
@Lente, meis dikke knuf en neem je tijd.... Bah soms is het zo oneerlijk allemaal... vrienden belden gisteravond dat ze de trotse ouders waren geworden van een meisje. Helaas heeft ze nog een heel gevecht voor zich... het is een kindje met Down syndroom (was niet vooraf bekend) en helaas heeft ze ook een ernstige hartafwijking en zal ze over een aantal maanden geopereerd moeten worden... weg roze wolk! Vind het zo sneu.....
zo wat hebben julie veel gekletst weer ik ga even op de laatste reageren @ Lente veel sterkte en neem rustig je tijd. je bent hier qaltijd welkom dat weet je toch wel denk. @ Slaapzak Jij maakt het ook echt super spannend even je nod nog afwachten en dan lekker roze worden hoor. @ Bruisje Ik duim voor je dat de postbode snel komt en je een knal test zult hebben. @ll ik voel me weer wat beter als gister gelukkig heb me zelf denk een beetje overwerkt de laatste weken maar komt wel goed heb bij na 1,5 week vrij heerlijk.
jemig zeg.. dat is ook flink schrikken.. daar ga je ook niet van uit.. en dat is (mijn mening) ook maar goed ook, maar de tik komt dan wel hard aan.. kan me nog goed herrinneren dat iedere keer na de bevalling ik eerst wilde horen dat het goed zat. dan een zucht en barstte ik in huilen uit... je maakt je er toch wel zorgen om hoewel je van een gezond kindje uit gaat.. Heel veel sterkte voor je vriendin... Hoop dat de kleine meid een toch een super mooi leven zal hebben.. het downsyndroom brengt (hoe onwerkelijk ook) ook veel mooie dingen met zich mee (ligt wel aan de gradatie natuurlijk) en ik hoop dat de hartoperatie voorspoedig zal verlopen.. Knuff
@knippy.. fijn dat je je iets beter voelt.. gelukkig ben je bijna vrij.. wel goed naar je zelf luisteren he.. je lijf is je beste graadmeter.. @hier.. neem ik nu mijn tweede bak koffie.. en wordt meteen niet goed.. fijn teken, maar niet prettig.. daarbuiten heb ik op de een of andere manier het gevoel dat de test vandaag hartstikke nega is en merk ik dat ik mezelf aan het voorbereiden ben op een ongi.. misschien zelfbescherming tegen een teleurstelling.. we zullen zien...
Bruisje ja gelukkig wel weer en luisteren naar mezelf wil ik nog wel eens vergeten Ik duim echt voor een posi test maar snap ook dat je terug houdend ben je kunt maar een slag om de arm houden natuurlijk. Dikke knuf voor al je geduld wat je moet hebben.
Bedankt Bruisje voor je reactie... moest het echt even kwijt.... Ik kan me niet anders voorstellen dan at het meisje ook met downsyndroom ontzetend welkom is, maar nog maar net geboren en dan al zulke hindernissen... ze mag over een weekje mee naar huis, maar kan ze door haar hartafwijking benauwd zijn en blauw aanlopen... ik kan me de angst voor een moeder niet eens voorstellen...
Die angst kan ik me wel voorstellen (als moeder maak kje heel wat mee) en ik kan je vertellen.. dat is geen kleinigheid.. het zal veel stress, angst, zorg meebrengen... Kennisje van mij heeft ook een downkindje gekregen.. vond haar reactie zo bijzonder (door haar geloof kon ze zeggen) Als God ons dit kindje geeft dan heeft Hij er kennelijk veel vertrouwen in dat wij voor hem kunnen zorgen.. Ze vonden het een eer dat juist zij zijn ouders mochten zijn.. Dat gaf hun veel vertrouwen dat ze het aankonden en veel kracht.. Ik (mede door eigen geloof) vond en vind dit heel bijzonder.. zo had ik er zelf nog nooit tegen aangekeken.. vaak zien gelovigen dit soort levensmomenten als een straf.. zij juist als een beloning... dat noem ik nog eens positief in de wereld staan..
Nog zo'n hedendaagse opmerking.. "In deze wereld zet je toch geen kind meer op de wereld?" Juist wel.. want juist het nieuwe leven kan deze wereld een klein beetje mooier maken! dat is dan weer de andere kant!
Wat een mooie benadering Bruisje... Ik ga straks maar eens een heel mooi knuffeltje voor de kleine kopen. Heeft ze straks houvast voor wat komen gaat...
Ondanks alle tekenen die ik had zijn de gisteren gearriveerd... Ik mag dus weer op rood... 4dagen te vroeg terwijl ik zo'n regelmatige cyclus heb dat je de klok er op gelijk kan zetten Wat is er nu weer met mijn lijf?! Mijn lijf heeft een eigenaardig gevoel voor humor... Ik baal er echt van, had zo gehoopt op een roze kerst, nu moet ik me maar weer tot mijn werk zetten. En volgende ronde op nieuw. Merk wel dat ik het best vermoeiend vind worden, dat zwanger worden. Ik hoop dat hier in de mini nog voor velen een roze kerst gevierd zal worden! @ bruisje; hoop vor je dat de postbode snel komt, maar focus je er niet te veel op. Bij mij kwamen de testen destijds 2 dagen later dan de bedoeling zou zijn. Binnen 24 uur kunnen ze dus niet waarmaken. Maar houd vol! ik hoop dat je het jaar heel roze mag afsluiten! knuf
Om alle onzekerheid en twijfels weg te nemen hebben mijn mannetje en ik vanochtend samen nog een test gedaan (trekpleister 2 voor 5,-) enja hoor na 3 min. 2 mooie strepen! Ik kan het nog niet goed bevatten maar de misselijkheid herinnert me er wel aan dat het toch echt waar is. We hebben afgesproken dat we niks vertellen tot na de 1e echo, er kan immers nog van alles misgaan. Ik denk dat ik straks de VK maar es ga bellen voor een 1e afspraak...zal wel pas in februari worden. Ik hoop dat ik zo lang mijn mond kan houden... Ik wil iedereen een erg roze kerst wensen en voor de wachtenden ,good luck! @Bruisje; ik duim dat je testen vandaag binnen komen! @ Lente; sterkte meis! @mukje; balen joh, wel moed houden! @ slaapzak; keep my fingers crossed. Liefs Miranda
Ik heb neit alles bijgelezen. Dus reageer niet op iedereen. Zag hoe het met Lente ging. @Lente sterkte meid. Dikke knuffel. @bruisje hoop dat de postbode gauw komt. Ik heb vanochtend nog een keer getest. Maar negatief. Dus ik denk dat mijn cyclus van slag is. Ga niet eerder weer testen, dan januari. Ik denk dat ik beter op blauw kan. Zou iemand dat kunnen doen?
Lente en alle andere negatieve testers: heeeeeel veel sterkte toegewenst! Hoop dat het voor jullie allemaal snel raak mag zijn! Ik heb vanochtend nog een keer getest... Op de test die je vanaf 4 dagen voor NOD zou kunnen doen wordt het streepje niet donkerder, maar ik had ook nog een andere test liggen en daar komt wel een hele duidelijke streep op! Snappen jullie het nog? Kan ik er nou wel of niet van uitgaan dat ik zwanger ben? Vind het allemaal een beetje spannend door de vorige keer... Foto's van beide testen staan in m'n album. Groetjes!
nou mukje! Wat vreselijk balen! Jammer dat het geen roze kerst wordt voor jullie...Heb vertrouwen in 2009! *knuffel*