NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @slaapzak.. we zitten zo in het zelfde schuitje.. posi test..nega test.. pff wat een drama zeg.. dit ken ik ook niet hoor.. ik was of zwanger en testte positief (vroeg of laat) of ik testte nega en werd ongi.. maar niet eerst positief en dan negatief.. daar kan ik dus helemaal niks mee.. t geeft hoop en zet je meteen met beide benen op de grond..

ik kan alleen maar hopen dat ik vanmiddag of de komende dagen gewoon duidelijkheid heb.. een of ander...

ik ga er nu maar vanuit dat zondag mijn NOD is dus vandaag testen is eigenlijk nog te vroeg, maar heb zo naar dit uitgekeken dat ik echt niet ga wachten tot zondag.. ik test gewoon elke dag..en zie het wel.. wordt ik ongi dan baal ik enorm, maar daar kom ik ook wel weer overheen...dat wachten vind ik op dit moment veel erger..

2. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey Pupke,
    Een jaar geleden ben ik ook gestopt met de pil, maar dat was omdat ik geen gevoel meer had. De pil onderdrukt dit. (niet om zwanger te worden hoor)
    Nadat mijn ex en ik uit elkaar gingen toch maar weer aan de pil. En weer worden bepaalde gevoelens onderdrukt, nu ik gestopt ben om zwangre te worden, heb ik ook last van de moodswings....
    Voornamelijk tegen de NOD!
    ( moet er wel bij melden dat ik last heb van winterdepressie achtige dingen)
    Ik kreeg van mijn vriend ook het idee dat hij het eigenlijk niet wil.... Heb daarom alles even opzij geschoven en bedacht ik zie het wel....
    Maak het jezelf makkelijk, dan komt de rest vanzelf.....

Wij hadden vooral ruzie om niets, maar van het klussen kwam dan ook niets meer.... En daarom maak ik al geen ruzie meer, das niet goed voor een mens.!
    Van het weekend was ik een fles aan het geven, en meneer kon niet stoppen met kijken! (gelukkig had mijn dinnetje dat door, want als ik keek keek hij snel weg....)
    En daarom weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken....

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Precies wat je zegt helma.. dat wegkijken.. het is denk ik een natuurlijk instinct om hun kwetsbaarheid niet te tonen.. zij hebben hetzelfde als wij alleen uitten ze het heel anders.. soms ben ik wel s jaloers en zou ik zo nuchter willen zijn..

Als ik er naar vraag, dan komt er wel uit hoor dat hij het ook graag wil en dat hij nog moeite heeft met de mk en dat ie eigenlijk bang is dat wanneer het raak is dat het ook weer mis gaat.. maar dan moet ik er echt naar vragen.. doe ik dat niet dan krijg ik dit soort dingen ook niet te horen en merk ik niks aan m...

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    erg he bruisje...
    ik weet het ook niet meer....dus ik ga ervan door..
    testen koooopppeeennnn.....

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en precies hierom vind ik dit forum zo heerlijk.. kan ik hem lekker met rust laten en hoef ik er bij hem niet over te "zeuren"... heeft hij geen last van mijn hormonen en kan ik heerlijk van me af zemelen en zeuren....

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

pupke gooi het er aub uit.
    Liever tegen elkaar zeuren en dan thuis lekker goed.

Jij bent zelf ook een schat.Kusje

7. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    :) Haha, wat hebben wij het toch goed zo met z'n allen hier!

Maaruh, zelfs als ik er naar vraag krijg ik geen antwoord!
    Mijn bevestiging was ook toen ik overtijd was, dat meneer gelijk allerlei plannen ging maken. Nieuwe auto, misschien wel een groter huis.....

En als het een jongen zou worden, moest het dezelfde namen als hem krijgen (net als zijn vader en opa!)

Ach, het blijven schatten......

8. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    @knippy: het is al vaker gevraagd maar toch... is je pendel moment van bevruchting of posi test?

9. hielko2006

alle andere heerlijk voor jullie reacties heb ik ook echt wel wat aan thanks lieve meiden

10. hielko2006

bevruchting posi test ligt aan je nod kan ook een maand later zijn.;)

11. gerdine

gerdine Lid

23 jun 2008
    44
    0
    0
    Wat betekenen de pendels? Ik zie het hier geregeld staan en ben wel benieuwd.
    Verder ook fijn om hier zo nu en dan even te kunnen luchten. Van te voren heb ik me nooit gerealiseerd dat dat nodig zou kunnen zijn.

12. hielko2006

Sommige meiden waaronder ik pendelen
    wanneer iemand zwanger zal raken en wat het geslacht zal zijn

Je hebt natuurlijk geen zekerheid maar leuk om naar uit te leven en kijken of het uitkomt

als ik eens voor je moet pendelen stuur maar een pb met voor achternaam en geboortedatum ;)

13. gerdine

gerdine Lid

23 jun 2008
    44
    0
    0
    oh, oké, ennuh...hoe doe je dat dan? Is wel een leuke afleiding ook :)

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik denk dat er een aantal meiden hier wel een aantal knuffels kunnen gebruiken vandaag! dus ik kom even wat knuffels strooien...
    Meiden laat je niet gek maken, wij vrouwen, komen niet voor niks van venus... En mannen van mars.. Juist door deze situaties wordt dat alleen maar duidelijker... En vergeet niet, die arme "kloot" van een man kan er niks aan doen dat ie van mars komt en daardoor een aantal voelsprieten mist :)

knuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffel

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oké, ik heb heel veel gelezen en wil het liefst overal op reaegeren maar denk dat dat niet lukt. Ik voel me namelijk echt slecht. heb amper geslapen, heb knallende hoofdpijn, rugpijn en buikpijn: zou mijn menstruatie er eindelijk aankomen? Ja ik weet het ik vaag het elke dag maar ik denk het ook elke dag. het stomme is, dat mijn huid nu juist rustid is dus niet echt ongie achtig.

@lente: wat vervelend, zo'n spanning en dan een witte test. ik heb het ook een paar keer gehad en test nu echt niet meer. hoop dat je alsnog van je vakatie kan genieten!

@mukje: jammer meid. Hoop dat je cyclus weer normaal wordt!

@elisabethje: veel mensen zeggen het maakt niet uit of het een jongen of meisje wordt als die maar gezond is. Mijn man en ik zeggen altijd: als het kind maar gelukkig is. en dat schijnt bij down syndroom vaak zo te zijn. en verder sluit ik mij helemaal bij bruijse aan: heis juist een eer om een dergelijk kind op te mogen voeden!

@bruisje: die spanning kan ik niet aan dat snap je wel hè. dus hopen dat ie postbode vroeg komt.

@slaapzak: je had al een posi test dus gewoon een paar dagen wachten.

@jammie: ik zie idd ook een streep!

en nu ben ik de rest kwijt.

oh ja @misschienmama: ik hoop dat de uitslagen goed zullen zijn!

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Haha, die voelsprieten... die doen het hem!

(tenzij ze hommo zijn, dan hebben ze een Gay-dar!)

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh @ pupke: sinds ik gestopt ben met de pil gaat het helemaal niet goed. moodswings en duizend andere klachten. in het begin hadden wij veel ruzie hierdoor (afgewisseld met heerlijke seks, doordat ik mijn libido terug had ^^)
    inmiddels kan mijn man zich beter inleven en snapt voor een deel hoe ik mij voel. hij blijft het lastig vinden maar heeft ook door dat ik er weinig aan kan doen. ik zou zo graag normaal willen doen maar die stomme hormonen hebben mijn lichaam overgenomen en dat ziet hij in. geef hem tijd!

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mare.. ik hoop met je mee...

19. Angel83

Angel83 Lid

12 jun 2008
    52
    0
    0
    Provincie Zuid-Holland

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 & Miranda77 & Esther1983
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie
    17: Joyce84
    & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious & Sprintertje
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 & els
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle & Gerdiene
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26
    26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs
    30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita33 & Noesje
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde
    40: Desert ;)

222 passagiers voor de roze mini!
    27 Zwanger, 74 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 4 Vlindertjes

TESTMARATHON 68

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell
    - Kuckuk

7 december
    - LadyXochi
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

17 december
    - Wijfie
    - Sprintertje

18 december
    - Bruisje

19 december
    - Lente1973

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje
    - Mouse

30 december
    - Brenda2211
    - Erwtje
    - msbs
    - Fl3xgirl

[Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:1sr3lxw1]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1sr3lxw1]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1sr3lxw1]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1sr3lxw1]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:1sr3lxw1]

20. Angel83

Angel83 Lid

12 jun 2008
    52
    0
    0
    Provincie Zuid-Holland
    Joehoe! Ik ben ook ongi!

Sorry.... ben er nogal blij mee!

Op naar de volgende mooie cyclus!

Groetjes
    Angel