NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks dat jullie allemaal zo met me meeleven.....ik laat het morgen wel weten wat de huisarst ervan zegt...

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi inkerbell! Ik gebruik (nog - en hopelijk hoeft het ook niet meer) geen ovutestjes, maar wij klussen vanaf dag 7 om de dag en vanaf morgen elke dag tot woensdag en dan nog om de dag... Gewoon om zeker te zijn en vooral omdat het leuk is ;)

Veel succes!

@bos: tuurlijk leven we met je mee. zou het zelf ook erg apprecieren dat ik was steun kreeg moest ik in jouw schoenen staan meid!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @inkerbell: wij klussen ongeveer vanaf dag 10 en dan om de dag.... tot dag 30 ofzo (heb nogal een onregelmatige cyclus)

ik heb deze week ovutesten binnen gekregen voor het eerst maar weet nog niet of ik ze nodig ga hebben....hoop het zo van niet....

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    ((((((((Miracles))))))))) denk wel dat je dat effe kan gebruiken... Duim zo hard voor jou he!

@lonny: tof dat ik die leuke avatar van jou nog eens zie hier! Hoe is het? Ca va een beetje?

Hier staat het his ff op z'n kop, beetje familieprobleem, maar niets ergs. Raakt wel weer uitgeklaard, maar toch!

Ik kijk ondertss al uit naar men stoofvlees met friet vanavond! De hele keuken ruikt er al naar! hmmmm

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Bos:
    had hier en daar idd niet zoveel goeds gelezen over die dipsticks, en je had er toch een van CB? Die schijnen behoorlijk hoog gehalte nodig te hebben voordat die aanslaan, dus... je bent gewoon zwanger! ;)
    Oh ja, ennuh... plas ophouden heeft geen zin als je een bloedtest wil bij de ha

Heb op het moment een beetje buikpijn, alleen geen idee waarvan...
    Tenzij mijn cyclus deze maand korter wordt dan die van de vorige...
    Vandaag een luie dag, alleen maar wassen draaien enzo, verder helemaal nix!

Fijne zondag dames!

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Thanxxx zal ik doen idd haha en nee die van mij vind het helemaal niet erg haha

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    bedankt voor de tips allemaal! ga ze zeker gebruiken....

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha nee plas ophouden heeft daarvoor geen nut maar misschien wil hij nog een test doen met urine dan heeft het wel zin....

vrienlief wrijft net over mijn buik en zegt verbaasd...is je buik nu nog steeds opgezet....darmen zijn van slag zeg...gelukkig geen last van mijn stoelgang maar het voelt soms wel in mijn buik alsof ik aan de diarree ga en het er elk moment uit kan komen (sorry klinkt vies maar zo voelt het.)

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @bos: ik heb hier al 'viezer' klinkende dingen gelezen hoor :) Kan zeker zijn dat je darmen van slag zijn, hcg zorgt ervoor dat je darmen zich ontspannen, misschien daardoor...

Voor de rest vind ik het hier maar heel rustigjes vandaag, 't is te zien dat het zondag is...

Hier is het al heel de dag miezerig weer, pfff, kan zelfs niet even naar buiten ofzo

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh hier is het de hele dag al droog en best lekker buiten....
    heb even het huis gestofzuigd en heb verder nergens zin in...ga ff spelletje spelen op de playstation....

11. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ohh lekker stoofvlees! :D
    Die avatar van mij zie je hier weer heel vaak terug :D Verder gaat het nu weer een stuk beter.

Ik hoop dat jou familieprobleem ook weer snel over is. Het is mischien niks ergs maar toch niet leuk.

dikke knuf

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha lonny die baby is leuk zeg.....

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Fijn om te lezen dat alles weer (bijna) toppie is! Hier gaat het beter, zal nog even naslepen,maar tis niks onoverkomelijk. Alleen vervelend en vermoeiend vooral!

Jah, en men stoofvlees...dadelijk nog stukje chocolade in de saus leggen en dan kunnen we straks duimen en vingers aflikken (die van mekaar eh, want tis hier klusseeeeuuhh :) )

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Stoofvlees met patat? Ik ken dat helemaal niet hahaha, mja kom uit Noord Holland..dat hebben we niet...hahaha

Voor iedereen die aan de klus gaat, succes en you go girls!

Ik ga mijn bedje weer in, griep is hier gearriveerd!

Doeeiiii

15. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Beterschap Desert. Knap gauw weer op.

Groetjes Pearl

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    ha ha, lieselke, mijn man heeft vanmiddag ook stoofvlees opgezet. Hmm, de hele keuken/woonkamer ruikt heerlijk! Wat toevallig dat ik jou post zo ineens zie, kom eigenlijk nooit in de decemberNOD.

Hij gebruikt de mix van Knor 'stoofpotje' met ui en champignons om het straks af te maken. Dan krijg je een lekkere donkerbruine saus. Wij doen er gebakken aardappeltjes bij. Maar ik lees dat jij er chocola bij doet?! Hmm, leg uit?! Hoe maken jullie verders de saus?

O ja, wie heeft er verstand van temp.kaartjes? Ik heb net een vraag neergezet bij de afdeling temp.kaartjes. Wil iemand kijken? Zit op dag 31 en nog geen ei.....

Groet,
    Klusser 1980

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Gewoon, met rundsvlees, ui, perensiroop (mooie donkerbruine saus), groenten- en rundsbouillon en op het laatste stukje zwarte chocolade; frietjes erbij, typisch belgisch he!
    Je kan er ook een boterham met mosterd en bier bijdoen (net voor je aan de saus begint), maar dan best geen chocolade meer...

Hah, ga verder doen aan het eten, heb honger nu!

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Lieselke, heb je antwoord net voorgelezen aan mijn man. Hij zegt 'met chocola, dat is belgisch'. Ik zeg 'klopt, ze is inderdaad belgische'. Man zegt 'die belgen weten wel hoe ze lekker stoofvlees moeten maken!'....

Maar een boterham en bier erbij doen?! Hmm, belgen zijn toch soms ook wel een beetje vreemd.... :)

Maar ik zal je recept onthouden voor volgende keer, is natuurlijk mooier om het zo zelf te doen ipv saus uit een hollands pakje....

Eet smakelijk!

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Klusser: het was lekker hoor! Die boterham met mosterd en bier (van hoge gisting) is typisch voor de kuststreek hier. Smaakt wat zuurder en bitterder, niet zo mijn smaak, maar vele belgen zweren bij dit recept. Wij wonen op 5 minuutjes van maastricht, dus had wel al gemerkt dat deze manier niet zo bekend is in Nederland.

Mannetje heeft net wel al duidelijk gemaakt dat hij wel in klusstemming is, maar ik heb momenteel men buik te vol :)

20. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hello dames

mag ik er ook bij. ik moet 17 dec weer ongesteld worden ben niet zo handig met de lijst dus zou iemand zo lief willen zijn en mij er ff op willen zetten thanks

x beebie

Deel Deze Pagina