mmm bruisje, dit is typisch zo'n test die je live moet zien denk ik. Later nog maar een keer! Spannend he!
tzal idd wel niets zijn.. maar goed.. ik houd hoop... *zei ze optimistisch.. snakkend naar een sigaret..maar die ze niet gaat roken omdat ze al zo lang gestopt is* pffff
ojeee komt je oude verslaving naar boven op dit soort momenten? Ik denk dat ik er op zo'n moment ook 1 zou willen opsteken (ook al lang gestopt!)
He wat jammer bruisje.. Ik zie ook niks.. Misschien zondag maar samen testen? Dan ben je tenminste al een paar dagen verder. Nu ben je ook pas 1 dag overtijd..
zie een heel vaag streepje in t negatief, maar t lijkt me toch echt een streepje. Een heeeeeel voorzichtige gefeliciteerd dan maar. Hopelijk heb je heel snel een duidelijkere!
check nog eens dames.. heb net nog een foto gemaakt.. nu toch duidelijk te zien dacht ik zo.. Ik heb met deze testen nog noooooit een indrooglijntje geahd.. zelfs na dagen bleef die ijzig wit...
ja he.. ben ik stiekem toch niet gek.. straks met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geconcentreerd plasje nog maar s proberen..
yep lijntje! Idd....bij mij blijven ze ook ijzig wit.....dus als je een lijntje heb is er HCG aanwezig! Ga je strakkies nogmaasl testen?
Halloo seg, wat is er weer veel gekwebbeld! Bruisje: vaag te zien, maar toch :-D Zou ook niet veel meer drinken nu en straks of mss morgenvroeg nog eens opnieuw proberen! Lienie: nou, das duidelijk, proficiet! @rest: effe te veel om te reageren, moet nu eten maken en dan mondelinge examens gaan afnemen! Tot straks dames!
hey lieselke, wat heb jij het druk zo vlak voor kerst zeg! Hoe gaat het verder met je? lukt het allemaal met die examens?
Spannend! ik ben aan het werk en kijk tussendoor steeds even. Bruisje, waar staan de foto's dan? Ik zie ze niet staan bij fotoalbum.