*laat snel even de varkensreepjes en wok verder bakken en komt nog ff naar hier gespurt* Jaja, het lukt met de examens, wel giga veel verbeterwerk en vanavond mondeling afnemen van 6 tot kwart over 10, puuhhuuuhhhh! Nou, tot straks nu echt dan maar *spurt terug voor alles aanbakt...*
Oh ja k zie t. Wel lastig te zien, maar op foto altijd lastiger. Ik zag t vorige keer thuis veel beter dan op de foto die k ervan heb gemaakt. K hoop t voor je Bruisje!
Bruisje waarom koop je morgen niet even een CD digital test? Die zijn zowiezo gewoon heel duidelijk en ze schijnen al erg snel het HCG te kunnen vinden. Duim duim
mag ik eens vragen hoe jullie een foto in negatief zetten heb net mijn eerste ovutest gedaan en zie heeeeeel vaag tweede streepje nu wil ik hem eigenlijk in negatief proberen te zetten om nog beter te kijken. wie o wie kan mij helpen
CD digital zijn idd heel goed. Gewone zag bij mij de 1e keer niks en de digitale wel. Later de gewone ook. Alleen wat prijzig,.....maar ja, als je nieuwsgierig bent... Trouwens, met al die spanning steeds...hoe streng leven jullie? Echt helemaal niks meer drinken/roken? Of alleen op[ feestjes? Ik ben de draad een beetje kwijt. Heb van de VK gehoord dat het er de 1e weken niks toe doet, omdat het embryo dan nog niet is aangesloten op jouw systeem. Terwijl op andere plekken staat dat je bij begin kinderwens en stoppen anticonceptie je direct allebei, man en vrouw, helemaal moet stoppen. Als het dan een jaar of langer duurt voor je zwanger bent, is dat best heftig.
Volgens mij kun je dat in paint doen, bewerk programma die iedereen volgens mij standaard op de pc heeft. Suc6! XXX Miranda
Lig ziek in bed met koorts en het is vandaag mijn NOD. Nog niets ..... Kan koorts invloed hebben op een evt. test? Ik wil onze eerste test wel samen doen, dus wacht ik maar tot zondag. Heb nu al bijna weer een theepot leeggedronken, dus ik plas alleen nog maar water.
Of met Picasa, fotobewerkingsalbum, gratis te douwloaden bij google en sowieso leuk voor al je foto's. Ik bewerk hier vaak foto's voordat ik er een digitaal album van maak.
Staat onder áfbeelding" Eerst je foto selecteren, met alles selecteren. Dan in de werkbalk, naar afbeelding, negatief. succes!
Ehm ik heb nooit gerookt en ik hou niet van alcoholische drankjes Dus voor maakt het mij niet uit.. Maar mijn vriend die rookt nog steeds...maar hij gaat uit zijn eigen in 2009 stoppen..zegt hij En hij drinkt geregeld wel eens een biertje
ha, mijn man is net thuis en moet zo weer weg voor zijn werk (staat nu onder de douche) vandaar dat ik even niet schreef. wij roken en drinken allebei niet (roken nog nooit en drinken sinds 6 jaar helemaal niet meer) dus daar hebben we zeker geen moeite mee. wondertje: waarom wil je jouw ovutest in negatief zetten als ik mag vragen? hmmm ik ga zo lekker pizza eten
wij roken ook allebij niet, en drinken doen we ook eigenlijk nooit, dus moeite hebben we daar niet mee