goedenavond! jeetje heb niet alles kunnen bijlezen of onthouden wat ik heb gelezen... maar heb wel de test van bruisje bekeken en ik vind hem lastig hoor.... hoop binnen een paar dagen een duidelijkere test te zien.
Ja wederom zou het veel makkelijker zijn als je gelijk duidelijk zou testen. iemand schreef wel eens dat het makkelijk zou zijn als je navel zou verkleuren als je zwanger bent maar dan zouden wij in plaats van streepjes navels kijken, hmmm laten we het maar even bij de streepjes houden!
hihihihihi navelstaren! ik heb idd ook zoiets van: ben ik een avondje alleen thuis, ga ik lekker ouwenelen op het forum, is er bijna niemand.
ik ben er! zit naar me dochter te staren die rolt van rug naar buik en weer trug de woonkamer door voor het eerst!
ja dat zou je denken he? Ik heb m aanstaan (jaaa heerlijk: tv aan computer aan, voeten op tafel!), maar niet echt iets boeiends (tenminste niet voor mij) op deze manier wordt het een beetje een mare -en -doortje -forum!
Wauw dat is een leuk gezicht he! Mijn dochter kon dat pas met 8 mnd...Maar daarna ging het gelukkig op 'normale koers' verder...