oh house, dat vind ik best leuk, maar ik moet helaas achter de pc blijven zitten omdat ik in word moet werken.
gelukkig! ben ik niet alleen, heb hier het concert van marco maar aanstaan. beetje muziek op de achtergrond...
Ik richt mij er nu op dat 2009 helemaal mijn jaar wordt. Dan maar hopen dat het begin van het jaar al raak mag zijn en ik niet volgend jaar december nog steeds in het NOD forum zit.
Nou, ik roep me uit tot KERSTKIEKEN van het jaar! Kwam ik om half 6 op school, verkeerde examen bij (mondeling 1ste jaar ipv 2de jaar...)... Kast waar originelen inlagen was leeg... Collega niet te bereiken, snel naar haar thuis gereden, niet thuis... Met hangende pootjes uitleg gedaan bij directeur, maar hij vond het geen probleem. Mits deze module in januari pas eindigt, mag ikhet examen gewoon op 6jan afnemen. Alle mensen verwittigd, stress, hoofdpijn en nu terug thuis! Jeezes Christus nog aan toe! Heb nu al maar vast alles mooi klaar gelegd voor het examen morgenvroeg: 1ste jaar mondeling! Als het maar snel voorbij is, heb nood aan vakantie! Morgenavond gelukkig uit eten met de baas van vriendlief, hoop dak dan terug op men positieven ben!
och lieselke, gelukkig deed je directeur niet moeilijk. Ja doortje, op zich geloof ik daar ook wel in, maar soms zoals vanavond dan ben ik het even zat en vraag me af waarom mijn lichaam nou toch zo raar doet.
kan ik me voorstellen hoor Mare! Je lijf geeft allemaal signalen af, je snapt er niets meer van, je hoopt ongesteld te worden, want dan kan je verder! pfff de afspraak in het ziekenhuis is in zicht! *geeft mare een dikke knuffel, want die heeft ze zeker nodig!*