*ademt eens heel diep in en schakelt ego-modus uit* @Mare: waarom je lichaam zo raar doet? Goh, met plezier had ik daar een antwoord op en zeker voor jou meid... Zullen het er maar bij houden dat moeder natuur af en toe zeer duidelijk wil laten zien wie nu eigenlijk het sterke geslacht is... Mannen maar klagen als ze ziek zijn, maar vrouwen hebben toch heel wat meer te verwerken en te verdragen hoor..
idd aan gedacht dat eisprong vroeg zou zijn maar dat zou ik wel heel raar vinden wel geklust nog dus das is mijn massol dan. ga nog wel ff door met testen want verwacht eigenlijk pas maandag mijn ei te vinden....
hm wie weet komt ie er idd nog aan wondertje! Bedankt meiden voor die knuffels. ik wil ook gewoon mijn man er niet elke keer mee lastig vallen. hij snapt het natuurlijk ook niet zo goed. hij zei laatst al dat hij het liefst een dagje met mij zou willen ruilen, zodat hij mij zou begrijpen en ik een dagje zorgenloos zou kunnen zijn.
Ik ga me op de zetel leggen en dan mijn bedje in. Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb en bijna alleen ego-posts heb geplaatst, maar heb echt hoofdpijn nu. Maak het morgen goed meiden! Slaap lekker voor streks alvast!
welterusten lieselke, en maakt niet uit hoor plaats maar zoveel egoberichten als je wilt...doe ik ook zo vaak. beterschap
geeft helemaal niks, joh! Daar zijn we voor! Maare, wil me nergens me bemoeien, maar moet jij niet aan de klus?
Hier nog steeds geen echte bloeding gehad alleen met afvegen een heeeeel klein beetje en het is ook niet echt helder rood Het zal mij benieuwen hoe het morgen gaat!
bij mij ook de ene keer wel en de andere keer niet en bij mannen helpt het helemaal niet..daar word de hoofdpijn alleen maar erger
Normaal ik als ik ongie moet worden merk ik dat de avond ervoor al en dan de volgende ochten is het in een keer zwaar ongie Dat heb ik nou dus niet gehad...dus van de week toch maar ff een testje halen
Nou, ik had toen straks hoofdpijn en heb ook nog geklusd, hoofdpijn was even weg is nu even hard weer terug! en boh wat doen mijnT**ten zeer lijkt wel of er 5 bar lucht op zit.. Nog even en dan zeggen ze KNAL! vandaag wel minder ongi pijnen. Nou wij waren even de stad in.. effe wat shoppen en eruit. Wat was het verschrikkelijk druk! BLeh!