NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Nou ik wacht gewoon af..
    Dit was trouwens die van de kruidvat he.
    want die van matcare heb ik niet meer.
    Heb nog eentje liggen en die blijft ook liggen als ik me ongi niet krijg maandag dan doe ik nog een.
    heb trouwens de negatieve test in mijn album gezet.
    Voor het bewijs dat ik jullie niet voor de gek hou.
    Ach ja...

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik zal even wat uitleggen:
    Een test kan negatief zijn terwijl je wel zwanger bent (tja foutje denk ik van fabrikant te weinig HCG meting goedje ofzo)
    Maar je kan niet een posi test hebben (en heb het niet over digi ;) want das gewoon een machine fout) terwijl je niet zwanger bent of in iedergeval geen HCG in je lijf hebt zitten (behalve me romed testen die testen zelfs posi in de groene thee en zelf in urine man :( )

Ego bericht: Heb veel afscheiding net als of ik een soort ongi heb zonder bloed :( (want meestal als ik ongi ben kan ik het eruit drukken is Vies praatje i know...)
    Ach we zien wel :D

3. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hoi hoi 5Mare5,

nee super, dank je wel :)
    ben niet zo handig met dit soort dingen :oops:

groetjes

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je voor je reactie! je hebt natuurlijk gelijk, ik moet ook afwachten, pfffff. Ben er alleen nooit zo goed in, hihi. T rare is wel dat mn baarmoedermond zich ook alweer aan t sluiten lijkt te zijn en harder is geworden, terwijl die 2 dagen geleden echt openstond en zacht was. Maar het zou inderdaad wel heeel vroeg zijn. Ben trws wel verkouden, had er nog niet bij stil gestaan dat dat er ook mee te maken kan hebben..

5. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @puzzcat24.. dus er zat (zit)wel iets.
    Ik bel me fertiliteits verpleegkundige zo.
    Kijken wat die zegt.

Trouwens ik was net even buiten.
    Wat is het warm echt lekker buiten.

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen dames! Vakantie vandaag en wat een begin, rozzeeeee! Gefeliciteerd ivje!

Waar zou bruisje zitten?

Ik kom zo nog terug hoor, maar snel even men pizzaatje verorberen!

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @puzz: wel raar zo'n romed test. heb je dat zelf een keertje uitgeprobeerd? wat denk je waar het aan ligt die afscheiding bedoel ik dan?

@slaapzak: ik vind het wel slim om nu af te wachten. dan maak jij jezelf ook niet te gek.

@nana: ik denk ook dat als je dan zoiets verwacht dat je dan ineens van alles gaat voelen. tenminste dat heb ik zelf. dus ik zou zeggen verder blijven klussen totdat je zeker weet dat je eisprong was en dan lekker voor je plezier verder natuurlijk.

oeh ben nog niet zo lang wakker moet echt niet aan pizza denken nu...

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh oh,
    voor degenen die het nog niet wisten deze pagina gaat verhuizen. nou hebben ze een datum genoemd. ze gaan proberen 27 en 28.12 te verhuizen. dat vind ik nou niet leuk. ik ben namelijk vanaf aanstaande maandaf weg en heb dan geen tijd om hier wat te checken. dan mis ik echt alles en kan pas maandag weer kijken wat er allemaal gebeurd is. hoezo verslavend?

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

heyhey ben ik weer heel ff :D

10. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    hallo ben ik ook weer even.. heb volgens mij vorige week mijn ei gevoeld.. normaal zou ik een week voordat ik ongesteld moet worden hevige buikpijn hebben.. ik voel helemaal niets!
    heel apart dit..
    hoop erg dat het nu raak mag zijn..
    rond de 27e is mijn nod..

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hehe Mare, 'verslavend'... Vind ik wel een goeie. Ik surf ook altijd eerst naar hier als pc aanstaat. Zelfs voor ik mijn mails check :)

Pizza heeft gesmaakt. Was om 8u al naar school om de laatste examens af te nemen, dus mijn maag rammelde wel!

Nou rama, ik hoop ook voor jou dat het raak is! Nog 10 daagjes wachten en dan hopelijk naar 2 streepjes turen... Heb je ergens anders last van ofzo?

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ah dus je hebt nu officieel vakantie lieselke? lekker! Ik moet vandaag en morgen werken, zondag pre kerst vieren bij mijn mama en dan maandag weg naar engeland, kerst vieren met vrienden.

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nee heb al vele berichtjes erover gelezen lijkt me knap lastig zon test als je denkt dat zoiets goed is :(
    Nou met die afscheiding hoop ik dat wat ik gelezen heb over zwangere dames dat hun afscheiding vermenigvuldigt en wit als yoghurt word
    Nu maar hopen dat deze keer voor de iui het raak is ;)

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat balen van de verhuizing! Ik hoopte eigenlijk dat ie al achter de rug was...Hoop nu maar dat het de boel niet teveel verstoort en dat we niet te lang zonder moeten. Ik ben bang dat ik dan ook ontwenningsverschijnselen krijg, brrrrr ;)

15. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi meiden,

ik ben ook ff sneaky in mijn pauze aan het checken.. DIe testen van de apotheek heeft iemand daar ervaring mee? Zijn die goed? Ik heb geen zin om helemaal naar de stad te lopen uit mijn werk en de apotheek is vlakbij..

Meteen al de eerste zwangere voor vandaag! Gefeliciteerd!

En voor degene die ongesteld zijn geworden. Balen! Op naar de volgende ronde.. ;)

Wil iemand mij in de testronde voor 21 december zetten? Ik weet niet hoe dat moet..

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Whaaaa...!

Lieve meiden, ik heb a.s. maandag of dinsdag mijn NOD, en doe meestal pas een paar dagen van te voren mee op het NOD-forum omdat ik mezelf anders gek maak. We zijn nu een jaar bezig en ik beloof mezelf steeds niet te vroeg te testen want het is toch steeds een teleurstelling.

Toch net een testje gedaan ;)

En ik zie 2 STREEPJES.... whaaaaa..... ik kan het niet geloven, heb net eerst eens flink gejankt en vraag me nu af of het echt waar is....

17. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Tja een streepje is een streepje!
    Voorzichtig gefeli!

Heb je een foto? Kunnen wij meestaren!

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Fijn Mare, naar Engeland! Hohoho! :p

Jep, en net de dagen na Kerst dat het hier uitligt... ggggrmblll...

En jaja, eindelijk vakantie! Woeeehoew! :whistle:

Puzz: heb daar toch ook al wat berichtjes over gelezen (over de afsch.) en idd, wordt wel aan zwangerschap gelinkt! Dus *hopperdehoophoop*...
    Weet jij eigenlijk al of je antistoffen voor toxo hebt, want met je poezels allemaal... Wij hebben maar een katertje en ik heb (normaal toch) geen antistoffen, dus dat wordt dan mannetjes werk om alles van de kat te poetsen enzo...

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh zo, ja dat zou echt heel gaaf zijn natuurlijk! Ik hoop het voor je! *duimduimduim*

@nana: als t goed is krijg je een mail als ze verhuisd zijn!

:( wij zijn dus volgende week bij vrieden maar ik hoop dat mijn lichaam niet ineens heel raar gaat doen en er bijvoorbeeld alsnog een eisprong aankomt. (as if...) aaaah en mijn man zit nou elke dag te vragen of er niet toch een kans is dat ik zwanger ben en of ik niet wil testen. wordt er helemaal gek van.

oh mijn man had gister nog iets leuks bedacht "hormonen uitdrijven" :p Ik was zo chago niet meer leuk.

20. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    [quote="
    Nou met die afscheiding hoop ik dat wat ik gelezen heb over zwangere dames dat hun afscheiding vermenigvuldigt en wit als yoghurt word ;)[/quote]
    Nou alweer hoop vol nieuws...

Deel Deze Pagina