NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    het is wel slim om je man bijvoorbeeld de kattenbak te laten verschonen, maar je moet je daar niet al te druk om maken hoor. Ik heb weleens gelezen dat het allemaal wel meevalt zolang je hun uitscheiding maar niet in je mond krijgt. en over het algemeen gebeurt dat niet toch?! :p

2. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    bij mij klopt het wel van die afscheiding...

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wow Lilith, gefeliciteerd meid! Streepjes zijn streepjes he! Zou ook wel willen foto kijken :-D
    En gelijk heb je, laat al die emoties maar stromen!

Allo Milolove! Hoe is het met je!? Daarstraks nog Milo op radio hier, moest dadelijk aan jou denken. Hij staat bij jullie op nr 1 hoorde ik gisteren, wow! En dat voor een 'Belgje' ;)

@Mare: mannen... Maar wel lief dat ie er toch achter vraagt. Teken dat hij met jou en jullie toekomst inzit. Probeer maar eerst en vooral van de feestdagen te genieten en (hoe moelijk het ook is in jouw geval) je niet te focussen op je lichaam.

*onthoudt haar eigen goede raad voor wanneer ze zelf nog eens begint door te draaien*

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :)

Gelukkig kan ik het wel van mij afzetten als ik bezig ben. En aangezien die vrienden van ons ook niet weten dat we ermee bezig zijn. alleen één punt is wel dat j 31 weken zwanger is, dus wordt moeilijk daar niet over na te denken

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!
    Het is echt super duidelijk streepje!

Van harte gefeliciteerd!!
    Heb je misschien ook een foto..zodat wel allemaal ff kunnen kijken ;)

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Aaaaahhhhhh, gefeliciteerd meid! Helemaal super!

@Mare: Oei lijkt me wel moeilijk als je mannetje steeds vraagt of je zwanger bent, terwijl je denkt van niet. De mijne is ook altijd veel optimistischer dan ik en als ik zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt en bij blijft zo optimistisch doen, vind ik het best moeilijk. natuurlijk bedoelen ze het supergoed, maar toch t is soms niet wat je wilt horen.

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik snap er hier helemala niks meer van :confused:
    Mijn temp is weer omhoog gegaan...

Dit was mijn temp:
    36.63...Was ie nog hoog
    36.31...Hier kelderde hij gister in een keer naar beneden
    36.74...En vandaag schiet ie weer omhoog!!

en ik heb nog steeds bruinverlies...aaahhhh
    Maar goed toch maar een testej halen denk ik :D

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Nja Mare, dan is het best wel moeilijk. Mijn icht is nu 7wkn zwanger en zij gaat het hier bij ons thuis op kerstdag aan de familie vertellen... Denk dat ik dan maar even op wc ga zitten...

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat lijkt me echt moeilijk om te horen...

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Senna, ik heb absoluut geen verstand van tempen, maar testje halen klinkt me wel bekend :) Zou ik ook doen wsl, zie dat je al overtijd bent!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Als je temp naar beneden gaat aan het einde van de cyclus dan word je meestal ongesteld!
    En als je tem hoog blijt aan het einde dan ben je meestal zwanger

Maar ik ga idd een testje halen of bestellen via onternet :)

12. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    @Lieselke, Leuk dat je aan me denkt hihi ;) Hier alles goed tot nu toe! Vind het allemaal steeds spannender worden :)

@Mare, hormonen uitdrijven? Hoe werkt dat precies?
    Lekker op vakantie met de kerstdagen lees ik? Heerlijk! Alvast veel plezier!

Ik mag oudjaarsdag voor de eerste controle naar de vlos! :confused:
    WHAAAAAAAA vind het veels te spannend hoor! Maar als het dan allemaal goed zit [-o< dan hebben we helemaal een knallend nieuwjaar :D
    (en mocht het niet zo zijn... daar denk ik gewoon nog niet aan [-X Positief denken Milo...)

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Vwala Milo, that's the spirit! Spannend, zo net de laatste dag van het jaar... hhihiiii

*zou eigenlijk de afwas moeten gaan doen, maar heeft meer zin om in bad te gaan dobberen...*

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wauw spannedn hoor Milo...nog ff snel de laatste dag van het jaar! :D
    En ik ga voor je duimen dat alles goed zit!

Dat jullie het jaar knallend gaan afsluiten!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haha, nou mijn man riep gewoon dat de hormonen mijn lichaam weer vrij moesten geven en dat hij zijn vrouw terug wilde. gewoon een grap dus. Ja hij is ook altijd veel te optimistisch en voor hem is het geen bloed=zwanger. heb het hem al duizend keer uitgelegd.

senna: ik zou cht wel een testje wagen als ik jou was. en dan aan ons laten zien :p

@lieselke: ja dat is moeilijk zeg. ik hoop zo dat geen van mijn schoonzussen voor ons gaat vertellen dat ze zwanger is. moeilijk hoor.

@milo: spannend zeg de eerste keer naar de verloskundige! hopelijk is alles fijn en gaan jullie lekker vieren met jip en janneke bubbeltjessap

16. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Jeetje wat een goede berichten! Van harte gefeliciteerd!

Nou ik zondag nog ;)

4 dagen voor je NOD al positief nou dan zit het vast goed!

17. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Huh :-$

Volgens mij ticker ben ik nu al overtijd..
    Ik dacht pas zondag.. :rolleyes:

18. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Nou even een up-date..
    de fertiliteits verpleegkundig was er niet , hadden ze me door verbonden met een artse assistente.

Die vertelde me dat die eerste test ook maar als negatief moest beschouwen, hoogsten waarschijnelijk foutje van de test omdat er 2x negatief was getest.
    Was wel leuk gggrrr hoe ze me het vertelde als of ik een kind van 5 was.
    Die zal wel hebben gedacht daar heb je weer zo'n pyscho meisje.
    Aangezien ik een kinder stemmetje heb word het haar vergeven haha

Dus....ik heb negatief getest!
    op naar m'n NOD

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh dat is dubbel vervelend slaapzak. ik ken dat ik wordt ook altijd behandeld als een tiener (wordt vaak nog 16 geschat)

ik hoop dat je positief blijft denken en dan zie je het wel op je NOD

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    weet je wanneer je ei was? je ticker gaat uit van 40 dagen en jijzelf van je langste cyclus. als je weet wanneer je ei was dan weet je wanneer je zou kunnen testen.

Deel Deze Pagina