jaja ook hier een kattenliefhebber! Heb er 2 en zijn ook echt mijn kindjes. Denk soms dat ik ze te afhankelijk heb gemaakt, ze lopen altijd maar achter me aan Gefeli voor Ivje (of had ik dat al gezegd?)! Bruisje, hoop voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest! Je vertelde toch ook dat je bij de vorige pas na 3 weken posi had getest? Bij mij wat vage klachten, vandaag al de hele dag strontmisselijk (sinds 3 dagen af en toe), moe, steekjes in buik, borsten en liezen. Ik riep vanochtend al: als ik niet zwanger ben, dan heeft mijn lichaam mij behoorlijk in de maling genomen!
****hier ff een komisch berichtje**** Mijn vriend was Esmay eten aan het geven Worteltjes Maar ze wou nie eten dus gaf hij haar zelf de lepel en die deed ze zelf in de mond. Mijn vriend wilde de lepel terug pakken maar ze wilde niet los laten. Me vriend trok aan de lepel maar hielt um stevig vast. Ik draaide me om en zei Esmay los! en ze liet de lepel met wortels ernog op los maar me vriend trok nog aan sie lepel en hij kreeg al die wortels in zijn gezicht ****einde komisch berichtje****
nou bijde eerste had ik met 3wk overtijd posi getest bij de tweede met twee wk overtijd bij de derde vier dgn voor NOD en vorig mnd ook vier dgn voor NOD duidelijk posi.. daarom baal ik er nu een beetje van, maar goed het geeft ook niet...tis een beetje dubbel denk ik.. en slaapzak.. nou mijn streepje behouden...pfff ik beschouw het nog niet eens als een streepje hoor... tis echt iets vaags.. moet de foto in een ander licht nemen en dan nog goed loeren of ik wat zie.. zolan ik m niet normaal zie zonder fratsen geloof ik niks.... we blijven wachten.. Verder veeeeeeeeel dieren en een hele vervelende EX voorbij zien komen.... @Lente.. raar he het vrouwenlijf.. kan er ook niet zoveel mee... @slaapzak. lekker dan dat ze zo kinderachtig reageren zeg... ze kunne toch ook normaal antwoord geven..pfff...ben beniuewd meis wat ie maandag doet.. (de test dan he....) @Yoghurt toetjes.. hier dus ook.. schijnt echt met zwangerschap te maken te hebben.. @bekenden die meelezen.. een schoonzusje zit hier ook veel...dus daarom heb ik mijn oorspronkelijke naam niet ingebruik...maar ben al een oude rot in het vak hier.. @Verhuizing.. na de kerst dus? goed begrepen? bah wat een tijd zeg.. net wanneer we onze testen gaan uitvoeren met de feestdagen. lekker dan...maar ja.. t komt toch nooit uit...er is altijd wel iemand met een nod... oeps accu bijna leeg.. snel posten en dan kiddies naar bed brengen...
hahhahaa.. worteltjes blijven leuk! Zo ben ik bij een vriendin ooit eens weggestuurd.... vriendin gaf haar meisje te eten.. (worteltjes ) en ze moest iedere keer lachen... en lachen werd proesten... de wortelprut zat zelfs achter de oren van mn vriendin hahahahha...
Aha, daar is de bruismeid! Wat naar nou, nog niet duidelijker... Hoop dat je idd weer wat te vroeg bent en dat je tegen kerst een mooie duidelijke dubbele streep hebt! Zo, ik ga afsluiten hier, moeten gaan uit eten! Ciao mijn yoghurttoetjes :-D
moeten? of heb je er wel een beetje zin in? Bij ons komen zo de buren eten, gezellig! Zondag gaan manlief en ik een dagje naar antwerpen, schijnt maar 2 uurtjes rijden te zijn! Dus kom mijn weekend wel door!
Hai lieve toetietoeties(denk begin ook maar met koosnaampjes hier) Duncan had ik bij zo een malafide fokker vandaan, was 5 weken ipv de beloofde 8, moest er ook elk uur uit, om hem anti biotica te geven, toen hij 3 maanden was( en een labrador dik hoort te zijn) was Duncie maar 2.7 kilo...hij heeft ook nog 2 dagen in een spoedkliniek gelegen, daar zeiden ze, ja hij haalt waarschijnlijk het half jaar niet, maar kijk hier, 7 jaar verder en zo een 32kilo zwaarder maar hij is wel mijn allessie hoor..zoo een lieverd! Kussss p.s. geweldig dat worteltjes verhaal! Houd Sassie wel van
zooo daar was ik weer... ik houd idd moed.. en ga voor een knallend roze streepkerst.... en nu? outfit bestellen...geen tijd om naar een winkel te gaan dus dan maar via internet...
Och och och het is toch wat niet? Mensen sporen dan echt niet he... Maar wel erg lief en stoer dat hij nu dikkie dik is Heb je een pic?
hier ook 2 twee poezen, 2 stinkerdjes uit het asiel. Tjee wat stonken die 2 zeg...Pfff. Was gelukkig na een paar dagen over. Het zijn broer en zus, DJ en Roos. Die heel blij zijn dat er een klein monstertje rondloopt...Not!
Wat een mooierts! (als dat een woord is ) Die onderaan staat die lijkt op mijn poepoe En die lapjes...Wauw mooie kleuren zeg!
Och ja daar zit ik dus ook overna te denken... Hoe zullen ze reageren whaha Ik denk dat ze de beeb dit gaan aandoen hahaha
Dankje, ook namens Frodo (de cyperse poes) en Bibi (de lap). Twee zussen van bijna zes kilo het stuk 8) Inmiddels acht jaar oud.
Holy crap en dan zegt de d-dokter dat onze poezels dik zijn whaha (wat ik niet vind hoor,vind dikkie diks mooier dan siamezen...Jek lijken net zieke katten...)
Wahahaha ik ken dat filmpje ja...Moet zeggen het vrouwtje geeft dr af en toe weleens een tik. Ze ligt dan op de krabpaal en de kleine gaat er dan bij staan om te zwaaien en dan slaat ze met dr pootje zonder nagels. Ze schrikt dan erg om het vervolgens nog eens te doen...Ze moeten niks van haar hebben. En zijn blij als ze bed ligt. De eens ligt tegen me aan en de ander op de leuning achter me!