@puzz, ik zag het Maarruuh foto's van mijn puzzies zal je niet vinden, want ik heb er geen..ik heb alleen een hond, ben zwaar allergisch voor katten, jammer genoeg, vind ze wel geweldig!
ohohohoh.... Ik heb de baan! pfff..... moet het ff kwijt... voor diegene die het ook weten, dan kunnen we eindelijk weer gaan klussen! Oh ik kan het nog steeds niet geloven! bah en nu twijfel ik meteen weer, kan ik dat wel maken bij mijn nieuwe baas :S
Hij staat op mijn hyves, bij mijn blogs en dan moet je net zolang scrollen tot je de tekst ziet, duncan also goes moviescene, daar staan meerdere fotos inclusief een foto van duncan met dragqueen wenkbrauwen hahahahahaah
Speciaal voor Puzz en Annie: http://sashi31.hyves.nl/blog/12860465/D ... cene/rWEz/ hahahahahaha kusssieee
@Lilith: gefeliciteerd! @puzzcat24: wat een leuke katten heb je! ik ga nu ook slapen... ik heb trouwens negatief getest..
Jammer meid, maar geen bloed geeft moed. Misschien overmorgen nog een keer testen als de ongi er nog niet is. Succes en weltrusten!
Ik ben nog wat vergeten bij mijn lijst te zetten op pagina 470: ik doe de laatste dagen niks anders als opruimen en poesten. mijn collega zei vandaag tegen me, jeetje Noes je bent eng vandaag hoor, je doet niks anders dan opruimen en hebt zelf alle glazen gepouleerd (streepvij afgedroogd) en flessenrek en koelingen schoongemaakt, heb je nesteldrang ofzo? Ik wist even niet hoe ik moest reageren Maar ja we zullen zien of het ons toch nog gelukt is dit jaar
even voor de kwaaltjes vandaag... net steken in mijn boobies.. auw... dikkere buik (snel zichtbaar hier..en broek moet s avonds iets losser anders zit t niet lekker) maar dat kan ook van de ongi komen... euh...sja.. gewoon standaard kwaaltjes.. zijn volop aanwezig...maar hoeft daarentegen ook weer niks te zeggen.. niet getest vanmorgen.. heb me kunnen inhouden..GOED HE..
had trouwens eens teruggerekend...en vorige maand heb ik op dag 28 getest.. ik had een cyclus can 32 dgn aangehouden. daarom dus 4 dgn voor nod.. dag 28 is nu morgen pas dus dan kunnen die vage (nega testen wel kloppen..hiihi.. waar een mens al geen hoop uit put zeg...
Bruisje ik zou toch echt zeggen dat jij hartstikke zwanger bent! Je hebt zoveel symptonen. Kan me voorstellen dat je er wel een poco loco van wordt...
goede morgen, oh bruisje ik hoop met je mee. wat goed dat je jezelf hebt ingehouden! @elegance: gefeliciteerd! en gewoon lekker aan de klus. je ziet wel hoe het gaat lopen! @annie1979: ik had annetje al op rod gezet hoor. ragdoll dus. ik vroeg het omdat die best een grote kraag heeft zeg maar en dat had ik nog nooit gezien bij een ragdoll. ben best jaloers hoor ^^ mooi beest! (ik hou best wel van langharige katten) nog niks gehoord van helma toch?
Passagierslijst NOD december 2008 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 & Miranda77 & Esther1983 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious & Sprintertje 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 & els 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle & Gerdiene & BrusjeVoorLynn 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita33 & Noesje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde 40: Desert 222 passagiers voor de roze mini! 29 Zwanger, 80 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 4 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie - Sprintertje 18 december - Bruisje 19 december - Lente1973 20 december - Jammie - Ivje 25 december -BrusjevoorLynn 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje - msbs - Fl3xgirl Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1s0k0dzm] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1s0k0dzm] Vul je informatie in.[/*:m:1s0k0dzm] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1s0k0dzm] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:1s0k0dzm]