hoi meiden helaas kom ik niet meer op dit topic of forum posten. Kweet ook niet meer welk topic ik moet aanklikken om mee te kunnen praten. Ik kan in ieder geval dit zeggen. Het zwanger worden voor mij zal (voorlopig) niet doorgaan. Beetje lullig om het zo te zeggen. Toch wens ik jullie heel veel succes. Knuffss lonny
doortje veel stad plezier toch maar @ wondertje ik lees al stiekum in januari mee hoop wel dat ik hier in dec mag blijven maar je weet het nooit @ Slaapzak nog geen verdere vooruit zichten? @ Lonny veel sterkte ermee helaas kan ik niet meer zeggen @ Ja me nod is de 30e maar volgens mij was me ei 2 a 3 dagen eerder dus denk iets eerder hou alleen voor de veiligheid me 28 dagen aan Hoezo zelf bescherming
Jeetje Lonny, snap dat je het even laat rusten voor dit moment! Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt! Weet dat je hier altijd welkom bent! Daar zijn we voor! Dikke knuffel!
geeft doortje snel een duw in de richting van de deur wegwezen jij je moet eerst de boodschappen doen tot later doortje fijne dag
Dames even een vraagje: Als ik afgelopen week dinsdag/woensdag mijn iesprong heb gehad. (heb ik getest met ovulatietesten en die waren heel duidelijk) Wanneer zou ik dan kunnen testen? Ik had mijn eisprong pas op dag 18/19 van mijn cylus dus ik heb een langere cuclus. Groetjes Sam
@sam 14 dagen na ovulatie kun je testen... @slaapzak spannend... @lonny.. meid.. weet precies wat je doormaakt.. en weet ook dat het niet zo snel over is dan je zou denken.. neem je tijd.. doe waar je je goed bij voelt.. ik had juist heel veel steun aan dit forum, maar dat geldt niet perse voor iedereen.. volg je hart...Sterkte...
@Slaapzak.. ik ga morgen niet veel hier zijn dnek ik.. maar kom nog wel ff speieken naar je test hoor...k ga iig niet testen morgen.. maandag op z'n vroegst weer... we zullen zien dan.. als ie dan nog nega is dan geloof ik er niet meer in en ga ik op mijn ongi wachten....
@ bruisje ik ga toch maandag testen als ik niet ongi ben. Volgens mij klopt mij banner niet meer. snap het ook niet. Maar 22 dec moet ik ongi worden en eigenlijk ben ik dan pas 23 dec over tijd. het is nu de 20 dan zou je toch pas de 23ste kunnen testen.
hey allemaal, alle nieuwe zwangere gefeliciteerd echt top voor jullie. ik had hier vanmorgen echt ongi kramp. maar dat is nu weer in eens verdwenen. ik had eigenlijk net mijn hoop laten varen. nu is het weer afwachten.
komt mijn beste vriendin vanmiddag met een cb + tst aanzetten.. zo'n dubbele.. nou ik heb haar al gezegd dat ik het niet zo op die +-jes heb, maar goed ze stond erop dus oke.. ik plasje gedaan.. test.. en idd na 10 minuten stond er zowaar een heeeeeeeel lichte maar brede streep.. krijg m niet eens op de foto.. dus uit elkaar gesloopt en jawel.. netjes blauw.. al is het heeeeel licht.. de tweede een uur later deed hetzelfde.. wilde weten of ik weer zo'n pennestreepje zou krijgen..nee dus..l maar goed.. ik ben niet overtuigd.. nog veel te licht.. zolang ik m niet op de foto krijg vind ik t een nee...
zal s kijken of ik de foto's die ik gemaakt heb in mijn album krijg.. kunnen jullie ook zien dat het op de foto dik nega is..
haha, nou de duw heeft geholpen hoor! Ik op de fiets, kom ik in de stad: ontzettend druk en allemaal chagrijnige mensen! reminder voor mezelf (en anderen): ga nooit, maar dan ook nooit op de zaterdag voor de kerst naar de stad! Pfff