ze staan erin...maar ik zie weinig tot niets.. tis dat ik weet waar ie staat, maar anders zou ik volgens mij niets zien..
hmmm, ik zie ook niet zoveel, maar dit is weer typisch zo'n test die je live moet zien. Het heeft er ook wel mee te maken dat ik een beginnend streepjes kijker ben Dus aan mij heb je nix, sorry....
Hallo Dames: Ik heb vanmorgen een uur boven het toilet gehangen en daardoor daarna maar een test gedaan... enne zie hieronder het resultaat http://pic80.picturetrail.com/VOL2110/1 ... 903305.jpg net nog even een ETOS eigen merk test gedaan en ja hoor... ook positief
Oja dat is waar, maar heb wel ergens gelezen dat ze er weer aankomen. Ben je al bij een andere kv geweest? Ik weet er hier nog wel 1 in de buurt. Ik vond trouwens die duurdere van kv 1 voor 7,50 ook wel duidelijk. Volgens mij ook gevoelig. Ik werd gek van die onzekerheid een paar weken geleden, dus heb allerlei testen gebruikt.
@annie; ja is zeker spannend! Ik heb wel wat klachtjes (misselijk steken in buik en borsten), maar ja mijn lichaam kan me ook vreselijk voor de gek houden...pffff. Hoe is t met jou? Voel je je goed? @stefhanie; joepie! gefeliciteerd!
ladies, even een vraagje: heb je standaard gevoelige (grotere) borsten als je zwanger bent? ik had het nl wel de vorige keer (heel erg!), maar nu nergens last van...
ik weet niet of ik al antwoord kan geven (zie banner) maar mijn borsten zijn (nog) niet gevoeliger als normaal...
Die klachten die jij beschrijft had ik toch ook. De rondes daarvoor geen last van gehad. Kan dus goed nieuws betekenen. Ik voel me vandaag erg goed. Gelukkig geen ochtendmisselijkheid gehad, gister wel. Mijn borsten wel super gevoelig, maarja hoort erbij. Wij gaan woensdagavond (kerstavond) het nieuws aan onze ouders vertellen. Kan echt niet wachten. Durf ze nu niet onder ogen te komen. Had het idee dat mijn moeder me gisteren aan het observeren was en naar mijn buik keek. Mijn moeder voelt wel vaak dingen aan, maar hoop dit niet.
heb vanmorgen wel een uur boven de wc gehangen maar ik kon niet overgeven... was helemaal slap en uitgeput na dat uur in dat kleine hokje...
Haha en daar heb ik nou weinig last van. Gisterochtend voor het eerst echt misselijk, maar niet de drang om te spugen. Drie dagen voor nod had ik dit ook en dat was de reden dat ik eerder ging testen.
ik heb ook vandaag getest omdat ik vanmorgen zo misselijk was, anders had ik nog even een paar dagen gewacht, maar die misselijkheid bevestigde mijn gevoel...
oooh wat spannend joh! hoe ga je het vertellen? tja moeders! mijn moeder had het ook al door en toen ik het vertelde zei ze: ik dacht het al! Ze zien het aan je, echt waar!
Cadeautje onder de boom met gedichtje. Hoop eigenlijk dat ze niets door had, maar weet zeker dat mijn vader niets doorheeft. Gister zo gelachen. Mijn schoonzus had gister een echo en mijn moeder vroeg wat de uitgerekende datum was. Oh zegt mijn moeder, dat is leuk dan zit je misschien op annie's verjaardag met kleintje. Ja zegt mijn schoonzus of ik ben aan het bevallen en dan moet ze haar verjaardag maar een maandje uitstellen (met een knipoog naar mij), want dan ben ik uitgerekend! Haha!