Ik had mezelf hier al gemeld maar zag dat ik nog niet op de lijst sta.. wil iemand mij op NOD 31ste zetten? Ik moet braaaaaf geduld hebben.. maarja.. ik ben zon muts met dit soort dingen.. Ik hoop op een HELE speciale oud en nieuw! Alle zwangeren gefeliciteerd meiden! *Feestje* Alle ongi meiden, op naar 2009! En alle wachtenden.. Wat is t erg he!
Test gedaan , 4 dagen voor NOD .. negatief.. Het zit er denk ff niet in deze maand.. Wacht nog tot me NOD , weer een test & anders volgend jaar beter !
Hee Annie!, alles goed met je? Las ergens dat je met kerst je ouders van je zw gaat vertellen: Ooooowwww dat lijkt me echt zoo leuk om te doen! Het moet wel echt een superkerst voor je worden zo zeg! edit: @Nathalie: aaah balen meid! Maar msschien ben je gewooon nog iets te vroeg. Gewoon nog maar een kaar proberen over een paar dagen. Heel veel succes! edit2: Pampilio: heb je er nog even bijgezet op de vorige blz. Leuke dag om je NOD te hebben . Heel veel succes!
@Morgenzon: Super ! Gefeliciteerd! En wat betreft die krampen, er gebeurt momenteel heel veel in je lichaam vl. in je buik dus is het logisch dat je dat voelt. Die kleine rijstkorrel is druk bezig om een klein mensje te worden. Geen zorgen maken! Liefs Miranda
Meiden, ik ga even afsluiten hier. Ga beetje shoppen (drrrringend, want heb nog geen enkel kado...) Lees straks wel even goed bij! Toedels!
Thanks! En ja best een leuke dag ja. Als t zo is, dubbel feest.. is het niet zo, neem ik een borrel en gaan we vol goede hoop 2009 in!
*zucht* heb zo het geveol dat ik alles bijelkaar moet schreeuwen haha ben beetje emo vandaag weet nie wrm
ZWANGER ! Vanochtend getest. M´n NOD was eigenlijk de 18de (cyclus 28), maar door griep was ik niet eerder in staat te testen. Nog erg onwerkelijk. Ik dacht dat we helemaal mis zaten. Eerste cyclus na het stoppen van de pil was 24 dagen (ook aangehouden voor de banner). Of erg sterk zaad... PS. Kan iemand mij op roze zetten dus.
Dank je wel bruisje...hoop dat jij ook snel positief test! Hier nog steeds geen ongie te bekennen En mijn temp blijft al 3 dagen hetzelfde en is 36.64 Nou ik ga ff verder lezen
Had ik gister.. echt erg he! Sinds mn vruchtbare periode hebben zowel ik als mn vriend lange tenen.. Zou hij zwanger zijn misschien?!
dames ik mag rood! ben de 19e ongi geworden! ronde 31 is een feit! bah! ik wil iedereen die ongi is gewordne succes wensen in de nieuwe ronde! en alle zwangeren gefeliciteerd! geniet ervan