Moet ik wel ff zeuren hoor.. ik ga waarschijnlijk ook wel eerder testen al.. ivm verjaardagen en feestjes.. Telt t dan nog?!
Ok dan doe ik gezellig mee! Wil eigenlijk de 30ste op zn vroeg testen voor een feestje wat die avond is, want mensen gaan raar kijken als ik daar niks drink vrees ik.. maarja.. zit te twijfelen.. 27ste zou zon 4 dagen voor mn NOD zijn, en das mn moeders verjaardag.. en de KV tests kunnen soms 4 dagen voor de NOD testen toch? Dus misschien dat ik er toch maar gewoon 4 insla!
oké meiden ik ga afscheid nemen van het forum. voor tenminste 5 dagendenk ik. ik ga me tas inpakken en dan pitten. ben toch al niet lekker. jammer genoeg zal ik wel niet kunnen slapen. dat heb ik altijd als ik op reis ga. maar goed. Ik wens jullie allemaal gezegende kerstdagen! en ik hoop volgende week heel erg veel roze hier te zien
@morgenzon, kever en jammie: jaaaaaaaaaaa! joepie! wat fijn voor jullie! @ de ongi meiden: jammer..... @de wachters: ben blij dat de geduldjes van vorige week iets hebben geholpen. Als jullie nog meer nodig hebben, dan hoor ik het!
Hoi meiden,ik heb een vraagje,stijgt je temp als je ongesteld moet worden of zakt hij dan juist? Bedankt alvast
voor de zwangere meiden gefeliciteerd geniet er lekker van voor de ongi meiden jammer en een dikke knuf hier nog steeds geen bloed te bekenen. geen bloed geeft moet zeggen ze. wel voel ik me al een week niet echt lekker misselijk en veel trek in zoetigheid terwijl ik daar normaal helemaal niet naar taal nog maar even afwachten
Die zakt tegen de tijd dat je ongi eraan komt. Kan een paar dagen ervoor zijn, maar kan ook op de dag zelf ineens dalen.
Passagierslijst NOD december 2008 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 & Miranda77 & Esther1983 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious & Sprintertje & Roxanne81 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 & Els2806 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle & Gerdiene & BrusjeVoorLynn 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care & robertha 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs & sheann 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita33 & Noesje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde & Pampilio 40: Desert 224 passagiers voor de roze mini! 35 Zwanger, 82 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 4 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie - Sprintertje 18 december - Bruisje 19 december - Lente1973 20 december - Jammie - Ivje 24 december - Els 2806 25 december -BrusjevoorLynn 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje - msbs - Fl3xgirl 31 december (hopefully happy newyear!) - Puzzcat24 - PamPapilio - Sam28 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1rvdfqp8] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1rvdfqp8] Vul je informatie in.[/*:m:1rvdfqp8] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1rvdfqp8] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:1rvdfqp8] Nu al 4 dagen overtijd en nog niks te bespeuren. Gisteren middag een test gedaan maar die was negatief. als de ongi uitblijven test ik woensdag opnieuw. Proficiat een de nieuwe zwangere. Dat velen jullie mogen volgen
Nou dit is ook vaag... De 2de dag dat ik extreem moe ben... Ik hoop dat dit goed nieuws is Ik sliep tot 12:00 vanmiddag en nu alweer moe...
@ Bruisje helaas ik zie niks op je test toch nog even afwachten een paar dagen je zit nu op dag 29 dus kan nog he houd moed meis @ doortje ben blij dat het heeft geholpen en tja shoppen rond kerst is nooit een goed id veel te druk. @ stephanie87 GEFELICITEERD duidelijke test hoor @ helma ik snap je zo goed over die alcohol hier ook vaak dikke discussie erover bah mannen. @ senna spannend bij jou zeg @ morgenzon, jammie, kever en engeltje Jippe ook zwanger gefeliciteerd @dani ronde 31 al tjee wat en lange tijd hoop dat je heel snel op roze mag. je verdient het echt naar zo'n tijd @ mare veel plezier en alvast fijne dagen. @ slaapzak dat gaat goed zeg alle andere die ik even niet heb genoemd veel succes met testen wachten of een volgende ronde Hier op het wachtbankje nog steeds en merk helemaal niks dus we zullen wel zien wil wachten tot de 30e maar weet niet of het lukt we zullen zien.
Hallo meiden, Ben even een tijdje niet op de NOD geweest. Met een cyclus van 35-37 dagen probeer ik me tot het echt spannend wordt niet te veel op het forum te richten, dan wordt ik zo geobsedeerd... #-o Maar ja, vandaaag is het dag 31 voor mij. Als ik uitga van 35 dagen is mijn NOD op 1e kerstdag (!) en als ik uitga van 37 dagen is mijn NOD op 3e kerstdag..... Dit keer heeft Fertility Friend wel een ei gevonden bij mij, ben vandaag 9 DOP (days past ovulation). Hoe lang duurt een luthale fase normaal, ik dacht tussen 10 en 14 dagen? Op 1e kerstdag ben ik 13 DPO, op 3e kerstdag 15 DPO. Dus als het goed is, zou ik komende week duidelijkheid moeten krijgen in de vorm van bloed. Maar liever niet, een mooier kerstcadeau kunnen we ons niet wensen! Ben vandaag bij vriendin geweest met 10 weken oude baby. Zucht, smelt..... Het nuchter blijven is nu weer mislukt. Ben de afgelopen dagen er toch mee bezig. Of ik niet ineens iets van een innestelingsbloeding krijg (helaas niet) of ik niet misselijk ben (helaas niet) of ik iets anders merk (helaas ook niet echt). Nou ja, ik kan erg goed ruiken, maar dat heb ik vaak..... Het lijkt ook wel of het romantische idee van kerst-zwanger het nog erger maakt. Hoe ervaren de andere meiden dat met hun NOD op 25/26 december? Ik ga voor mijzelf mijn NOD gewoon aanhouden voor 3e kerstdag, dus ik ga me voorhouden dat ik tot komend weekend nog niet al te blij moet worden als ik nog geen ongi krijg. Dat ongi tegen het weekend wel zal komen.... of toch niet?! X klusser1980
De luteale fase is inderdaad tussen de 10 en 14 dagen. Is het de eerste dat ff je ei aangeeft? Deze geeft ook aan wat je lf is. Je lf is ook bijna altijd gelijk, dus houd dit goed in de gaten. Ik hoop voor je dat je ongi er niet aankomt en jullie net zo'n mooi kerstcadeau als ons krijgen. @nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! Dit gaat goed. @wachtenden: Spannend, maar ik duim voor jullie. @ongi meiden: Balen, hopelijk brengt 2009 iets moois voor jullie.
Hallo, even een up date.. NIks te zien van ongi tot nu toe alleen, witte afscheiding. En pijnlijke borsten en me darmen spelen nu echt op. Ik denk dat ik morgen een test ga halen. of ik um doe in de ochtend weet ik niet heb veel gedronken tot nu. Misschien morgen avond.. Meestal ben ik wel op tijd ook toen ik een lange cyclus had.
slaapzak spannend maar snel gaan slapen dan kun je gauw weer gaan testen hier ga ik naar me bedje tot morgen lady's