flx3girl: thanks poeh hij is wel wat donker maar volgens mij zie ik wel een streep.. morgen ochtend nog een keer zou ik zeggen... of even een duidelijkere foto misschien...
Tja, ik zie ook licht een streepje, misschien eens een tweede testje doen. Of laat ineens je bloed even trekken, dan weet je het zeker. Heb ik ook gedaan...
maar daar moet je toch wel een goede reden voor hebben want ze laten niet zomaar bloed prikken toch...
Hallo, Vandaag de eerste test gedaan, die was niet positief maar ik ben dus echt gewoon overtijd en voel ook geen drang om ongi te worden. Niet humeurig, buikpijn hoofd en dat alles, nergens last van, ja van misselijkheid. Nu maar paar dagen extra afwachten en dan woendag maar weer testen groetjes
Nou, ik zie een heeeeeel licht streepje, maar ik zou toch nog eens opnieuw testen hoor... En dan hier een knalstreep komen zetten! Bos, wat een toffe kado's! Heb je de etiketten zelf gemaakt?
Je moet je : even uit je profiel halen dan hebben we weer een normale pagina Wanneer ga je weer testen dan?
Bruisje en Ladytijger (en nog een paar geloof ik maar ben ik alweer vergeten ) Van harte gefeliciteerd!! hier nog steeds geen bloed te zien Maar durf nog steeds niet te testen Waarom weet ik niet en mijn temp is weer een beetje omhoog gegaan Zal het kaartje wel ff in mijn album zetten
Waarom durf je niet Senna? Je bent al 5 dagen overtijd.... Ik zou me niet kunnen houden hoor. Heb getest zelfs 1 dag voor mijn NOD..
Senna: begrijp het wel, maar is het niet beter te weten (hoewel je zelfs met een test nooit volledig zeker bent) waar je staat en wat je kan verwachten? Allee, je zo opjagen en druk maken, kan ook niet goed voor je zijn he! *woehoew, zijn net weer 2 pakjes voor mij bijgekomen*
Ja dat weet ik met een test weet je meer Dan alleen maar af te wachten... Maar dan moet je hem nog doen hahahahah
hey bruisje. worden de test streepjes bij jouw ook lichter naar mate de dag verstrijkt? ik kan op de testen nog steeds 2 streepjes zien maar ze worden lichter. ik hoop dat ze nog een aantal uur te zien zijn want dan kan ik ze aan me mannetje laten zien.