de huisarts had gevraagd of ze voor vijf uur de uitslag aan hem door willen geven dus ga rond 16.45 even bellen.... je kan namelijk tussen vier en vijf altijd een afspraak maken voor de volgende dag bij onze huisarts dus ik hoop dat ze me dan wil vertellen of ze al wat weet...hoop niet dat hij me laat wachten tot het telefonische spreekuur van morgen tussen half 1 en 1....
*breekt ff in* Dat rekbare slijm heb ik altijd al een aantal dagen voordat ik mn ei heb, dus ik zou als ik jou was nog ff tenminste 5 dagen blijven klussen, voor de zekerheid zeg maar *breekt weer ff uit*
@puzzcat, fijn dat je poezels weer beter zijn! Ik heb vanmorgen weer bloed moeten laten prikken, net gebeld voor de uitslag, maar moet vrijdag nu weer bloed gaan laten prikken. het oestogeen was nog niet genoeg gestegen. vrijdag zit ik alweer op dag 16 van mn cyclus en normaal heb ik zelf rond dag 22 mn eisprong. Denk dus niet dat de clomid mn eisprong echt gaat vervroegen, wat dus wel de bedoeling was!
En Bos, hoop inderdaad dat je wel vandaag de uitlsag krijgt, zou ze wel netjes staan! Ben nog steeds aan t duimen!
probeer te bellen maar ze zijn in gesprek...kan nie nog een half uur wachten....probeer het gewoon vast..
pffffffffffffffffffffffffffffff......uitslag is nog niet binnen....ze (asssistente) vroeg of ik later in de week terug wilde bellen.....nou ik vroeg of het niet vandaag kon want ik zit de hele dag al in de zenuwen....ja dat snapte ze....ze gaat er even achteraan en moet tegen vijf uur terug bellen....
Pffff, van de week, ja daaaaaaag! Zolang kun je echt niet wachten hoor! Ik duim nog ff verder en dan kom ik straks weer ff kijken!
tss later deze week, zodat je de hele week niets meer kan doen en in spanning zit. nou ik ben benieuwd of ze om 5 wel wat weten voor je!
ja ik ben heel bang dat ze zegt om vijf uur...sorry ik weet nog niks...bel morgen om 12 uur maar terug (euh...dan zit ik op mijn werk....en dan wat als het negatief is... nu ben ik thuis) *bos doet nog ff snel een schietgebedje [-o< *
Die assistentes weten vaak niet waar het om gaat hè, geven zo'n standaard antwoordje.... het zou wat zijn zeg, meneer de dokter wil ZELF het antwoord hebben, dus daarom wacht jij nu op zijn belletje.....ik hoop dat je voor vijf uur gewoon de uitslag hebt! Dat dit zo lang moet duren hè? Die gewone zwangerschapstesten geven toch ook binnen 10 minuutjes na de plas aan of je zwanger bent?!?!? Ik ben natuurlijk geen medici, dat lees je hier wel....er zullen nu behoorlijk wat profs denken "ongeduldige mutsen, snappen niet hoe het in zijn werk gaat..." Zucht
het moet al lang binnen zijn...vorige keer heb ik rond 12 uur laten prikken en kreeg ik om 3 uur de uitslag via de gyn....dus nee je bent niet ongeduldig (en ik dus ook niet 8) ) maar hun zijn gewoon LANGZAAM.... normaal hoor ik nooit de klok tikken...behalve nu...
@bos Ik zenuw ook met je mee hoor! Wat frustrerend zeg, lekker makkelijk, bel later maar terug! Heeft ze zelf wel eens moeten wachten op een uitslag?