hee fl3xgril, ik dacht al dat ik je hier weer zou kunnen vinden! Ik vind het zoooo spannend weer! Hopelijk kloppen je 5! pendels! Dan zou het wel supersnel gaan deze keer. Ik hoop het wel voor jullie, dan ben ik in september voor de tweede keer tante... nou ik hou je in de gaten hoor, hihi (ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook )
Van harte gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangere dames. Ik had alle namen onthouden, maar in de laatste paar post zijn er een aantal bijgekomen en nu weet ik het niet meer allemaal en vind het onaardig om dames te vergeten. Dus iedereen van harte. Wat een hoop roze kerstdagen zijn het geworden, echt geweldig.
ja maar helaas nog niet voor mn nod, dat duurt nog even als het aan vriendjelief ligt...' dus lees gewoon met jou mee als dat mag...
tuurlijk mag dat leuk hoor enne mssn bedenkt ie zich nogwel nou ik ga esmay eten geven ze begint al met dingen te =gooien haha
nou jaaaaah.. komt manlief thuis.. laat ik m trots de test zien..."ik zie niks!" zegt ie...pfffffffff daar wordt je toch niet goed van he.... MANNEN!whahahahaha
@Bruisje; Roze, roze, roze.... Super gefeliciteerd! Eindelijk zekerheid en nu genieten. Veel liefs Miranda