\Wie de bal kaatst, kan niet vangen!m,./ Wghjkl;' ie heeft er nog een hele hard7e890 -b=al in[ podieu nma,.a/noibug ,loiu7yu8iop[[
Whahaha, heb nog een bowlingbal in de aanbieding...Hoef hem niet terug te hebben, dus leef je uit! Maaruh liep er iets over je toesenbord heen misschien?
@helma: bedenk maar dat je hierboven staat! verspilde energie! Jij hebt andere dingen om aan te denken, toch? (lees:een kindje!)
Die komt vast wel hard aan! Dat je het nog snapt! Vriendlief kan zijn vingers niet van mijn laptop af houden//¶'\ .;
Goedenavond allemaal, Jaja .... ben al een paar dagen aan het meelezen en het wordt de hoogste tijd om ook eens mee te babbelen. Leuk om te zien dat december zoveel zwangeren heeft! Ik ben zelf nog aan het wachten. Als het goed is dan heb ik vrijdag a.s. mijn NOD. Dus spannend! Heb echt twijfels ... vorige week had echt een positief gevoel, maar nu de dag dichterbij komt ga ik toch weer wat negatiever denken. Het is inmiddels ronde 7 en waarom zou het nu wel ineens gelukt zijn?! Misschien is het ook een beetje indekken voor het geval ik niet zwanger ben, dan is de teleurstelling minder groot. Want dat is het iedere keer weer! Vandaag met testen in mijn handen gestaan, maar toch weer netjes terug gelegd. Als je ze in huis hebt, dan ga je ze zeker te vroeg gebruiken en ik wil niet eerder dan vrijdag testen! Eigenlijk pas zaterdag, want dan ben ik pas echt overtijd. Ik weet nu pas wat iedereen altijd bedoelde en voelde als ze zeiden dat het niet makkelijk was om zwanger te worden. Maar super zo'n forum .... want gedeelde smart is halve smart!
Ja ik als juf zijnde ben erg goed in het ontcijferen van handschriften ed... Je vriend moet zijn handen niet van jou af kunnen houden, ik zeg klustijd!
inderdaad Mariska! Iedereen zit in hetzelfde schuitje (de 1 wat langer dan de ander). Succes met wachten en hou ons maar op de hoogte!
Dan is het goed, jullie hebben dus net als wij al goed jullie best gedaan...Nu maar hopen dat het zijn vruchtje afwerpt!
Das echt veel handiger dan dat ie mee kan kijken en volledig je goed bedacht teksten kan verknallen! Maar toch is ie wel lief hoor
Doortje: ik mag inderdaad nog niet echt klagen en zijn mensen bij die het al veel langer aan het proberen zijn dan wij! Even updaten ... wie van de aanwezige dames is inmiddels wel zwanger of is net als ik nog aan het afwachten?
Kun je zien aan de banners onder het bericht. De meesten hier zijn nu aan t het wachten, of aan de klus voor januari.
Oke, het is tijd! Manlief wil "naar bed" om mikado te spelen! Morgen weer een dag, dus slaap lekker allen!
Ze kunnen hier beter een soort chatbox maken. Wat we nu aan het doen zijn is niet echt veel anders dan dat! Hahah! Zo komen die pagina's wel vol.