vandaag mijn nod en nog niet ongesteld, en echt nooooit telaat ! sochtends loop ik naart toilet die dag en ja hoor daar is het, en nu.... ik ben wel 1000x naar wc geweest vandaag hahah stom he
Hmzzzz .... ik denk dat ik zo lekker mijn bed in kruip met een spannend boek. Dan kan ik even kroelen met onze poezebeest (niet manlief, maar de kat!) en dan op naar de volgende wachtdag! Dus dames .... tot morgen dan maar weer!
trustu mariska! Ik duik er ook in, elektrische deken staat aan en viva ligt klaar! sie joe toemorro everiebodiie
haha oh echt wist ik niet nou voorgaande keren heb ik elke x voor mijn nod getest en veel te veel geld uitgegeven aan die stomme testen, haha en deze keer heb ik netjes gewacht en ja hoor het is me gelukt! Vandaag ff naar kruidvat geweest en morgenochtend testen kvind zooo spannend word gek als ik morgen ongesteld word ( of later ) ben nog nooit te laat geweest
@goodevening all... @Mariska.. Welkom.. en succes d komende dagen...altijd spannend.. ik had dat ook hoor dat ik wat negatiever was de ene dag.. en de andere dag had ik er alle vertrouwen in...das echt moeilijk hoor...snap ik heel goed....maar mijn gevoel en lijf hadden het goed... na veel nega en ook posi testen had ik vanmiddag toch echt een positest... en ik is blij... @doortje.. jij gaat over 2 dagen ook roze worden...vast.. spannend hoor meiden.. ik heb niet terug gelezen, maar is bloem nog wezen vertellen hoe het is geweest het testen om 18u? @Puzz.. meis sjonge zeg.. ik weet niet wat crohn met een mens doet (ken t wel van horen zeggen) maar kan me voorstellen dat het geen pretje is om het zacht uit te drukken.. ik hoop dat je moeheid in dit geval een andere betekenis heeft en dat je symptomen van crohn dan een toevalligheid is... hoop iig dat je snel opknapt.... en toen was ik een zeef..... ben er zo weer....
jaaaa zeker Ik werk wel van 9 tot 9, maar hopelijk kan ik tussendoor even komen. Ben er gewoon zenuwachtig van,hihi
Dat kan ik me wel indenken...Van 9 tot 9, werk je in een winkel met koopavond ofzo. Is best wel lang... Nou ik hoop op een positief berichtje van je morgen!
nee ik ben nagelstyliste drukke tijden voor de kerst, maar tussen kerst en oud en nieuw lekker vrij dan zijn alle nageltjes toch weer netjes, haha
Hey lieve bruisje! Ja ik hoop er ook op om eerlijk te zijn! @Helma30 sorry voor de vraag maar heeft je vriend de sms laten zien of ben je er zelf achter gekomen?
Oh leuk zeg. Mijn schoonzusje is nu net begonnen met die opleiding. Ja dit zijn dan drukke tijden...Succes morgen! Ook ik ga richting boven, trusten!