hey meiden, heb vandaag net als gisterenavond heel veel steken onderin ik heb wel goede hoop gekregen na gisteren dus wie weet
@Bloem & Ilona77: Van harte GEFELICITEERD meiden! En nu er lekker van gaan genieten! . Het gaat nu ineens echt goed hier in december zeg, elke dag minstens 2 zwangeren(had ik mn nod toch een beetje te vroeg, hihi).
@bloem.. jaaaah gefeliciteerd.. en we lopen gelijk op...gezellig... @An.. morgen kan heel goed hoor.. spannend... @FLX.. duimen draaien volophier...nog een paar dagen...
Ik krijg geen mail meer merk ik, dus alle positesters Gefeliciteerd! en de ongi meiden.. BALEN! Meiden help me eens even! Ik weet t niet meer hoor.. ik hoop niet dat mn lichaam me pest maar kijkend naar hoe ik ben de afgelopen dagen (vooral gister) ben ik er bijna van overtuigd dat t raak is! maarja.. ben ook zo bang voor teleurstelling.. Gister heb ik bijna zitten janken bij t programma "looking good" Gister avond/nacht hele erge ongi-achtige krampen.. heeft een paar uur goed aangehouden, mijn gevoel zegt innesteling.. Ook heb ik vannacht (weer) niet geslapen! lig de hele nacht te woelen maar lekker in slaap komen zit er niet bij! En.. en dit vind ik heel vreemd.. Had tot 2 keer toe zon dorst vannacht dat ik eruit ben gegaan en een beker water naar achter heb gegooid! en ik ben zo iemand die gerust midden op de dag ineens zegt "oh, ships, nog niet gedronken vandaag!" Ook voel ik mn buik heel bewust.. en sinds vanmorgen heb ik t idee dat er een donker randje om mn tepels zit.. : Wat denken jullie, is mn lichaam me zwaaaaar aan t pesten.. of zouden het dan toch tekenen zijn? Oooooooooh waarom duurt t zolang voor je kunt testennnnnnn
Dames wat kunnen jullie veel kletsen zeg! Heb niet alles terug gelezen, maar ik zag wel een aantal nieuwe roze namen in de lijst! Alle nieuwe zwangeren, SUPER GEFELI Verder wil ik iedereen fijne kersdagen toewensen en veel succes met alles! Liefs Milo
*strooit* wat geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes geduldjes
@ pampalio klinkt wel erg goed maar idd je lichaam kan je goed voor de gek houden zit helaas niks anders op dan w88 en aan iets anders te denken
pampaplio, het klinkt goed en bekend. ik had zelf ook erge ongie kramp. maar dat het ongi kwam gelukkig niet. kan slecht slapen blijf maar woelen en draaien. een raar gevoel in me buik heb dat nog steeds. en ook viel mij op dat ik een donker randje om me tepel had. komt wel aardig overeen met mijn klachten. zal voor je duimen dat ook jij zwanger mag zijn
haha ik zal straks eens gaan tepelstaren om te kijken of ik ook een donker randje kan ondekken..........
Ff een emo berichtje hoor Sorry! Hier nog steeds geen ongie... Maar ik ben echt hondsberoerd en mijn vriend gaat vanmiddag een test halen Mijn temp is ook weer gestegen..dus de ongie komt er ook nog niet aan Moet straks ook nog de folderwijk doen...maar ik ben zo beroerd dat ik dat niet kan Wat moet ik nou doen...ik kan ook niet bellen of het morgen kan Vriendlief heeft de tel mee En anders moeten we maar ff met zijn tweeen...want als ik alleen ga dan heb ik het gevoel dat ik zo in kan klappen...pfffff Kan al amper met de hond uit Vanavond nog een feestje van iemand..die gister is terug gekomen van 3 maanden op de boot te hebben gezeten Dus daar gaan we ff langs als alles goed gaat Nou ik zal nog ff verder terug lezen!