O bos, wat jammer voor je. maar geeft de moed niet op. deze mini moet gewoon goed voor je zijn! we gaan gewoon met z'n allen verder. *stuurtnogeenseendikkeknuffel*
Lieve bos, van intens gelukkig naar intens verdrietig. Zekerheid is niet altijd fijn, had je nog maar wat langer mogen genieten van het zwanger zijn.
Oh bos, wat vreselijk.. misschien kun je kracht putten uit het feit dat je wel zwanger kunt worden.. ik zag net dat je eens een vmk hebt gehad). Heel veel sterkte. En laat je emoties vandaag gewoon komen en dan op naar de volgende ronde.
Ik heb het zelf nooit meegemaakt en kan het mij dus alleen maar voorstellen hoe het zou zijn en grijp dus ook heel goed dat op dit moment voor jou alles er negatief uitziet, maar vanuit andere erge situaties weet ik dat het uiteindelijk weer goed zal komen. Ik hoop dat je veel troost bij je vriend kan vinden. neem er de tijd voor, niemand verwacht dat je morgen alweer gaat juichen.
Oh bos, *snif*, had op zo ander nieuws gehoopt... Ik hoop dat je thuis wat steun kan vinden nu, maar weet dat wij hier in de mini heel vrijgevig zijn met de knuffels... Alles is mss beetje (veel) verwarrend nu, maar neem een paar daagjes om alles te laten bezinken, meid. Ik ga werken nu, kom straks nog even zien! dikke knuf!
@Bos: Meis wat zal ik zeggen... Echt vreselijk, toch de spanningen die je hebt gehad. Vreselijk. Als je iets kwijt wilt (al is het maar gewoon even schreeuwen!) Wij zullen hier zijn. Dikke knuffel
ja maar ook daar ga ik nu aan twijfelen. heb niks gezien op de echo toen...volgens de vk was het toen al snel misgegaan...volgens de gyn ben ik toen nooit zwanger geweest....dus wie weet was dat ook een valse test.....dus de onzekerheid neemt alleen maar toe omdat ik nu ga twijfelen of ik wel zwanger kan worden....
Oke Bos, weet je.. Hoe moeilijk het ook is. Probeer het anders vanaf nu als volgt: geen zwangerschapstesten doen tot je echt overtijd bent (minstens een paar dagen) en dan nog bij de huisarts voor de zekerheid (gezien je verleden zullen ze hier denk ik wel aan meewerken). En Bos, ook al ben je bv nooit zwanger geweest.. Het kan altijd nog he, de een is gewoon wat later dan de ander. Laat je niet gek maken..
Bos, wat vervelend meid, had zo wat anders voor je gehoopt! Ik weet helaas hoe je je voelt... Ik heb me voorgenomen niet meer te testen totdat ik op zn minst een week overtijd ben. Wat ik voor jou vooral vervelend vind, is dat ze niet echt kunnen bewijzen dat je zwanger was adhv een echo of bloedonderzoek. Dat was bij mij wel het geval, ik had nog HCG in mn bloed, toen mn zwangerschapstest ineens weer negatief was... Een hele dikke knuffel, die kun je goed gebruiken nu! X Miracles
Ik ga even terug lezen dames Bos Hopelijk heb je snel je bloeduitslag ben zo benieuwd.klets het verder lekker van je af kan hier toch gewoon. Sannie 80 welkom Knuf ook welkom ,hopelijk ben je snel weer zwanger. Helma nee het zag er zo goed uit in nov balen meid maar wel welkom hier dan en roze het jaar uit. xxsuuzxx wat heeft je manneke met zijn been? ow ik lees het al met voetballen tjee mannen en sport en een oplossing moet er wel gevonden worden alles voor het goede doel toch elise thanks wij zijn al druk bezig alleen de ovu testen geven nog niet helemaal positief natuurlijk vinden we het niet erg dat je hier meekletst is alleen maar gezellig toch. lonny veel klus plezier vanavond puzzcat gelukkig zijn ze weer beter das goed nieuws miracles kom op met je ei laat de clomit zijn werk doen. dit was ff tegen je eitje he hoop dat hij smel komt. Bos nee he ik lees nu je uitslag balen meid ik had het je zo gegunt maar kop op geef de moed niet op aub en kom hier lekker van je af schrijven. DIKKE KNUFFEL update voor mezelf een heel licht streepje op de ovu test dus we beginnen maar weer wat extra te klussen.
Oh Bos...wat een toestanden joh... Lees nu pas bij, wat een achtbaan is het geweest voor jou.En wat een rotnieuws, had je dat wonder zo gegund! Dikke knuf!
Bos, balen meid deze uitslag. Kan me voorstellen dat je van de kaart bent. Doe maar lekker rustig aan en een dikke knuffel.
Hoi meiden, ik ben nieuw hier en zou ook graag mee doen voor december. Ik ben gister helaas weer ongi geworden, terwijl ik paar dagen over tijd was en al wat symptoompjes dacht te hebben . Dus op naar de volgende ronde (3e). Mn NOD = 16 dec. Veel succes allemaal!
@Knippy: Thanks, weet jhet. Voelde het ook helemaal. En nu... voel ik alleen maar weer die verschrikkelijke pijn. Gelukkig weet ik nu wel waar ik aan toe ben. Volgende wacht ik echt tot ik een week overtijd ben. Anders loop ik mezelf weer zo gek te maken! Dus.... we gaan hier weer verder aan de klets
Dank je, Miracles! Gaat vast wel lukken . Leuk om met meiden te praten die met hetzelfde bezig zin, want mn mannetje geloof ik een beetje gek van mn gepraat over zwanger worden en babies, hihi.
Dag dames, Daar ben ik weer. Ruim 10 pagina's bij moeten lezen. Ik ben even afwezig geweest vanwege klussen en sinterklaas helpen. Ik was heel blij voor Bos en nu heel verdrietig voor bos. Want ontzettend zwaar deze twijfel steeds. Zo als het er nu naar uit zien is je CB stuk. Dat zou echt heel erg zijn. Vooral ook vanwege alle onzekerheid. Ik hoopte zo voor je dat het alsnog raak was. Ik geef je een hele dikke knuffel. Alle nieuwe mensen van harte welkom. Weet ff niet meer wie er ziek was, maar heel veel beterschap.
Nou, dat herken ik wel hoor! Hier kun je je uitleven over dit onderwerp! Dat is namelijk iets wat ons allemaal bezig houdt!