iedereen fijne feestdagen.... hier wat hcg zodat iedereen op roze gaat in 2009: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Hoi meiden, Ik wens iedereen een fijne kerst. Al is het voor ons niet de kerst die we gehoopt hadden. Helaas is gisteren na 6 weken zwangerschap het vloeien begonnen. De vk gebeld en denkt dat het nu afgestoten wordt. Misschien kan ik vandaag nog voor een echo en anders maandag. Snik, dit doet zo'n pijn!
Oooooh Wat erg meis! jeetje.. en dat met kerst.. En misschien een beetje hoop.. je kan gewoon vloeien tijdens de zwangerschap terwijl alles goed gaat.. Ik duim voor je dat je ukje goed zit daar!
Ik geloof er niet meer in helaas. Het vloeien is nu al erger geworden. Voor mijn gevoel nu gewoon aan het menstrueren en de vk zei toch ook dat het waarschijnlijk voorbij was. Ergens hoop je nog dat de echo je goed nieuws verteld, maar ben bang van niet.
@annie.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej toch jemig meis toch.. dit doet dan idd zoveel pijn.. ik weet precies hoe je jevoelt.. en nog steeds doet t pijn.. ergens houd ik hoop voor je, maar zoals je zelf al zegt.. is het erg moeilijk om te hopen en te geloven in het positieve als je zo vloeit... Ik zoek de woorden om een beetje troost te geven, maar kan ze niet vinden.. heel veel sterkte meid.... Neem de tijd en doe wat je hartje ingeeft en wat goed voelt... dat is heel belangrijk... Ontzettendende knuffel!
Ooooh Annie, wat naar zeg! Jeetje... Sterkte komende dagen. Och, wachten is zo vervelend. Ik hoop dat ik morgen nog niet test omdat ik anders weer zo teleurgesteld ben Als het weer eens negatief is.
De verloskundige belde me net. Maandag belt ze me terug en dan kan ik waarschijnlijk direct naar het ziekenhuis voor een echo.
poeh...succes met het wachten en ik hoop dat je ondanks alles nog een beetje een fijne kerst mag hebben ook al lijkt dat op dit moment wel het laatste waar je aan denkt misschien.....sterkte....
We maken er wat van. Gelukkig zijn we met deze dagen met de mensen waarvan je het meeste houd. De ouders zijn op de hoogte. Ik hoop eigenlijk dat maandag het vruchtzakje al afgestoten is en dat ik schoon ben. Maak jij er nu maar een geweldige kerst van!
ooohhhh wie heeft er zin om in me album te kijken? heb 2 tests gedaan vandaag 2 dagen voor me NOD. wat zien jullie? zal ik ze aan me vriend laten zien ? iedreen fijne kerstdagen!
Heb je de foto's gelijk genomen? dus binnen de "opdroogtijd"? Want dan is een streep een streep en is ie hartstikke positief!
ja heb ik! de een moest binnen 3 en de ander binnen 5 max 10 min. denk laat ze zo aan me schat zien(O;
Passagierslijst NOD december 2008 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 & Miranda77 & Esther1983 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious & Sprintertje & Roxanne81 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 & Els2806 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle & Gerdiene & BrusjeVoorLynn 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care & robertha 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs & sheann 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita33 & Noesje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde & Pampilio 40: Desert 224 passagiers voor de roze mini! 40 Zwanger, 87 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 5 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie - Sprintertje 18 december - Bruisje 19 december - Lente1973 20 december - Jammie - Ivje 24 december - Els 2806 25 december -BrusjevoorLynn 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje - msbs 31 december (hopefully happy newyear!) - Puzzcat24 - PamPapilio - Sam28 - Fl3xgirl Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:j5zfv5tq] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:j5zfv5tq] Vul je informatie in.[/*:m:j5zfv5tq] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:j5zfv5tq] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:j5zfv5tq]
ik zie ook een streep van harte meid....jullie kerst kan niet meer stuk hoor want je bent echt zwanger....
@ de 2 nieuwe zwangeren: een dikke proficiat meiden. Nu weten we wat jullie niet meer hoeven te wensen bij oud en nieuw ) @ Annie: wat erg voor jullie. Hopelijk vind je wat steun bij je familie en mag je vlug een nieuwe wondertje dragen. Kan niemand hierop antwoorden ?
ja je cyclus kan veranderen.. voor de laatste voldragen zwnagerschap had ik een strakke cyclus van 35 dgn.. na de bvalling weer maar werd iedere maand korter.. zat nu al 3 mnd op 28 dgn.. kan dus wel degelijk.. heb al 7 jr een 35 dgse cyclus.. nu dus niet meer.. en na deze.. we zullen zien...