NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

bruisje, ik wens je heel veel sterkte toe het is niet niks om 2 x achter elkaar een mk te hebben gehad.

slaapzak, gefeliciteerd geweldig voor jullie.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    tenk joe!

3. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Jeetje wat lees ik nu!
    Bruisje heel veel sterkte meid!

En heel tegenstrijdig maar ook gelukkig weer roze,
    Slaapzak gefeliciteerd! het is het wachten waard geweest!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

bruisje en annie
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel

@ alle nieuwe zwangeren:
    Van harte gefeliciteerd!!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ier weer een klein beetje bloed verloren met afvegen..maar nu helemaal niks meer
    Het was iedere keer ook zo weinig...en alleen met afvegen en wat bruinverlies erdoor :(

Nou hopelijk zet het niet door!

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ooooh bruisje wat ontzettend erg voor je! :( Jeeeetje..

En natuurlijk heel dubbel,

Slaapzak wat ontzettend goed! dat is het wachten waard geweest of niet! ;)

Hier nog geen teken van :evil:, wel tekenen van :baby: maarja.. dat zit vast tussen mn oren :oops:

Morgen maar even op stap voor testjes (zijn de KV streepjes tests nog ergens te krijgen?!) en dan maar s zien wanneer ik voor t eerst ga testen.. vind het spannend!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@PamPapilio
    Spannend hoor!
    Hoop dat je posi test!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks! en het is zeker heeeeel spannend!

Heb jij nu al posi getest?

9. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi meiden ik kom er ook even bij hoor :D
    mijn nod is 28 dec normaal gesproken zou ik nu al bruin bloedveries hebben heb ik normaal altijd maar nu nog helemaal niets geen tekenen van ongi hier hopen dat dat zo blijft en voor jullie ook gr patricia

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee heb helemaal nog niet eesn getest!
    Mijn vriend was vergeten te halen :(

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Spannend hoor!
    Ik ga voor je duimen! :D

12. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    ik ook voor jullie :D ben net naar wc gegaan en nog steeds niets zo spannend gr

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    hallo

ik ben ook zenuwachtig. voel wel wat ongi kwaaltjes dus zie het somber in maar afwachten.

14. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    het zegt niets hoor kan ook komen van dat je zwanger bent toch ?

ik heb helemaal geen tekenen van zwangerschap/ongi dus ik weet het niet maar ik heb altijd 3 dagen van te voren bruin bloedverlies en nu nog helemaal niets dus afw888 gr

15. Miranda77

Miranda77 Actief lid

4 mei 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    @ Bruisje; meissie toch wat een vervelende *** zooi toch :cry: (sorry voor mijn taalgebruik) Sterkte meis ..... XXX

@ slaapzak; jippie de pippie, een duidelijk streepje hoor, lekker genieten... :)

Liefs Miranda

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    nee dit voelt echt als de gebruikelijke pijn :(

ahhh spannend..

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo Dames, ik las een aantal niet zo'n fijne berichten en wil dan ook een dikke knuffel naar bruisje en annie sturen.. helaas is 2008 niet jullie jaar geworden, maar wie weet wat 2009 allemaal nog mag gaan brengen.. Ik wens jullie iig sterkte..
    -> Knuffel <-

Ook goed nieuws gelezen gelukkig.. Heel veel geluk en geniet ervan! volgend jaar zijn jullie nu druk in de weer met luiers en kolven cq flesjes XD (super uber blije smiley met dichtgeknepen ogen van het lachen) :)

Voor diegene die wachten, gelukkig zijn het drukke dagen en lijkt de tijd soms sneller te gaan..

Ik wacht ook nog steeds, en maak mezelf hier helemaal gek. Voor mezelf had ik een ultimatum gesteld dat als ik een nieuwe baan zou hebben we aan de klus zouden kunnen gaan.. en nu... nu zit ik alleen maar in twijfel.. Ik krijg een halfjaarcontract, hierna wordt sowieso nog een keer een halfjaar contract gegeven. Dat betekent dat als ik nu zwanger zou worden ik tijdens mijn zwangerschap werkloos wordt :S (in het ergste geval anders mag ik gewoon blijven werken).

Ik twijfel en twijfel, maak mezelf maar ook manlief gek. de ene dag bel ik hem met de mededeling "we moeten het gewoon doen!" en als puntje bij paaltje komt, kom ik weer met iets vaags als "zouden we nog 4 maanden wachten en kijken of ik dan nog een half jaar contract krijg"etc etc..

Sorry dames vind mezelf best egoistisch dat ik het hier iedere keer over heb, maar weet het gewoon echt niet :S

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meis,

ik snap heel goed wat je bedoelt heb ook zo gezeten alleen deed ik het gewoon me baan kon me niet zoveel schelen zou anders wel een andere baan vinden als het zo ver zou kmen ik mocht dan wel blijven maar heb later zelf ontslag genomen en werk nu in de thuiszorg dat is heeel leuk werk en verdient ook goed. ben eindelijk blij met me werk en gaat makkelijk met een kleine ;)

19. Pompoentje

20 nov 2008
    83
    0
    0
    ooo bruisje en Annie wat erg! wil jullie veel stekte toewensen.

Voor alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd!

en inderdaad met deze drukke dagen gaat de tijd inderdaad gelukkig wat sneller en lijkt het wachten wat draagelijker! ;)

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hier ook niet meer hihihihih :D

Deel Deze Pagina