Ooooeeh meiden ik heb ff jullie hulp nodig hoor! Ik snap er geen drol meer van! Ik zit nu (gok ik) zon 3 dagen voor mn NOD.. gisternacht ging ik naar de wc en zag ik heeeele lichtroze afscheiding.. ik balen, zullen de wel zijn right?! Dus eigenlijk met een teleurstelling gaan slapen.. mn vriend gezegd, reken er maar niet op.. en vanmorgen toen ik weer naar de wc ging verwachte ik een bloedbad (sorry voor mn taalgebruik ) Zag al niks.. en met afvegen zelf geeneens geen roze meer! Nu snap ik er niks meer van, want je zou zeggen innestelingsbloeding als je t zo leest.. maaarrrrr mn ei denk ik echt 17 dec gevoeld te hebben (zou ook precies op tijd zijn zeg maar) en de 22ste kreeg ik ineens hele erge krampen.. heel apart was dat, en echt goed heftig! ik dacht toen dus aan innesteling, want dat zou ook wel kloppen qua tijd toch? En nu ineens dit?.. ik weet t ff niet meer hoor Moet trouwens zeggen dat ik qua kwaaltjes bijna zou zweren dat t raak MOET zijn!... hier ff waarom.. Keek net in de spiegel en ik stond zo dus ik zeg tegen mn vriend.. kijk s naar mn borsten.. zijn reactie.. "jezus.." Hahaha Ze zijn niet alleen echt groot! maar een duidelijk donkere rand, en de tepels zelf zijn echt heeeeel donker vergeleken met t tepelhof.. en duidelijke aders zichtbaar.. Gister mn keuken ff gesopt met een of ander cif spulletje, gebruik ik eigenlijk altijd en overal.. Dus we zitten lekker op de bank film te kijken.. en ik word gewoon gek van die geur! dus ik ruik aan mn handen, jahoor.. zat t in.. Ik mn handen gewassen met geurzeep.. nog steeds tzelfde.. Omdat ik er gewoon gek van werd heb ik een mandarijnenschil tussen mn handen gevreven, en nog rook ik duidelijk dat sppul, ok en mandarijn haha Liet ik mn vriend ruiken want die snapte niet waar ik om zeurde.. die rook dus alleen "sinaasappel" Verder rommelt mn buik, ik vreet wat los en vast zit, ik drink echt veel omdat ik dorst heb terwijl ik normaal mezelf moet dwingen te drinken, ga veel vaker naar de wc (komt vast van dat drinken hahaha) Sorry voor mn grote EGO bericht hoor! maar ik snap hier gewoon niks meer van!
Zit niks anders op dan OF te testen OF af te wachten PamPapilio. Meer kan ik er niet van maken. Vorige ronde dacht ik ook zeker te weten dat...maar helaas. Dus ik weet hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden. Hoe lang ben je bezig nu?
De eerste ronde pas dus t is heel onwaarschijnlijk ik weet t.. tis gewoon.. weetniet.. ik ben er zo zeker van dat t deze maand gebeurt.. zo stom, snap zelf ook niet waarom.. is echt een gevoel.. En ik ben wel s "schijnzwanger" geweest.. en toch heb ik nu duidelijkere tekenen heb ik t idee.. achja.. ik ga zo sowieso shoppen voor testjes en dan wacht ik t wel af.. zie wel wanneer ik ze doe.. maar t wordt er niet duidelijker op zo!
Meid, wie weet heb je gewoon gelijk. Alles kan hoor. Ik ga gewoon voor je duimen. Heb je lang de pil geslikt? Ontpillen geeft namelijk dezelfde klachten...bij mij althans wel.
Oooooh SLAAPZAK.. zo moet je niet denken (dat het jou ook kan overkomen) NIET DOEN! het gaat bij jou hartstikke goed komen en in een snikhete zomer ben jij bezig om er een prachtbeeb uit te poepen..hihihihihi..... en die digi.. das pas een KNALLER! en ondanks dat ik jaloers ben..hihhih.. ben ik SUPERRRRRR BLIJ voor je/jullie! echt GENIET ervan.. ik heb het je zoooo gegunt!
pampilo.. je lijf kan je idd goed voor de gek houden en toch heeft mijn gevoel (instinct) me nog nooit in de steek gelaten.. ondanks de nega testen had mijn lijf en mijn gevoel gelijk.. en put er maar lekker hoop uit... je moet wat tijdens dat wachten... we hopen allemaal op een mooie test!
hmm, Pampapilio, eerste ronde schrijf je. Is het dan ook zo dat je pas net met de pil gestopt bent? Ik heb op dit forum namelijk al eerder berichten gelezen van dames met allerlei zwangerschapsverschijnselen, inclusief borsten/tepels, maar dat het toch niet klopte. Met name kort na het stoppen met de pil schijnt ons lichaam ons behoorlijk voor de gek te kunnen houden. Veel zwangerschapverschijnen komen ook overeen met ongi-verschijnselen. Maar goed, je weet maar nooit, maar ik zou proberen de rust te bewaren.... succes! @ all: brrr, ik zit vandaag op dag 37 van mijn cyclus en zou 15 DPO moeten zijn volgens FF. Zie ook mijn banner voor mijn cyclusinfo. Heb vanmorgen stiekem een ovu-testje gedaan, die is dus positief. Beide streepjes even donker. Kan ovu-test nog op andere zaken dan LH of HCG reageren? Bijvoorbeeld of half glaasje wijn van kerst of op verkoudheidsvirus of op iets anders? Liefs, Klusser1980
bruisje, Ik ken dat gevoel (jaloers) heb het veels te vaak gevoeld! ik begrijp je helemaal. Want toen jij van de week wel een streepje kreeg en ik niet , was ik jaloers op jou! haha dus jij mag het zijn van mij! Lief bruisje...vind het echt jammer voor je.
Als je nu een positieve ovu-test hebt, zou ik een zwangerschapstest gaan doen De ovu-testjes reageren als het goed is niet op iets anders dan LH en HSG en een knalpositieve ovu-test kan dan heel goed betekenen dat het raak is! Hier gaat het heel erg raar.......... Normaal gesproken is mijn ongi heftig en nu heb ik al twee dagen aan inlegkruisjes genoeg. Mijn temp blijft hoog en ik loop al een paar dagen te spugen. Ik snap er niks meer van :-k
@klusser... als ik zo jou kaartje zie dan zou ik maar s een test gaan halen....hihihih.. ziet er veeeeeeeel belovend uit meid.. @slaapzak.. ik voelde me toen ook best rot naar jou toe.. we liepen behoorlijk gelijk op..maar ik wil niet dat jij dat ook bij mij hebt hoor.. het komt bij mij wel weer goed.. en niet dat dat de wens wegneemt.. absoluut niet, maar ik heb er 3 rondlopen..en dat kids een geschenk zijn en niet iets dat je neemt ben ik van overtuigd.. dus ik prijs me gelukkig met de mooie geschenken die ik heb...en mocht ik nog een keer zo'n pracht geschenk krijgen ben ik nog gelukkiger dan ik nu al ben....
Ik denk dat je Aleve bedoelt. Dit is een pijnstiller die goed helpt bij menstruatie etc, maar het is niet verstandig om die te gebruiken als je zwanger wilt worden en zeker niet rond de eisprong. Het enige wat je eigenlijk kan slikken is paracetamol.
Heey Lieve Allemaal! Iedereeen een fijne kerst gehad? Heb mijn eerste baby kleertjes van mijn mams gekregen, maar durf er nog niet echt van te genieten.... kus Diana
das idd wel raar giegel... ik vloei ook niet veel.. minder dan normale ongi..maar dat was vorige maand ook zo... toen putte ik er hoop uit dat het misschien toch niet fout was gegaan, maar een of ander suffe bloeding was, maar nu heb ik dat niet.. ik zal op advies van de vk oveer 2 wk een test doen.. om er zeker van te zijn dat het hcg is verdwenen. Komende maand doen we het veilig..en misschien de maanden daarna ook nog wel...ik wil dit niet nog een keer meemaken nu.. dat trek ik niet hoor...
Goedemiddag meiden! @elizabeth, het heet Aleve feminal, volgens mij is het gewoon een naproxennatrium wat er in zit, dus zou je ook die goedkope van de kruidvat kunnen halen, scheelt al gauw 4 euro ofzo... @bruisje, meissie, vind zo erg voor je, heel veel sterkte!
wat ik wel raar vind is dat ik nog steeds die steekjes voel enzo.. t voelt nog zoo zwanger...zo raar... gister niet hoor, maar vandaag weer wel... wat een roalercoster zeg.. bah...bah bah... sorry hoor dat ik ff ego ben... soms moet ik het ff kwijt...
ik wil je geen onbedoelde hoop geven want ik vind het zo rot voor je! maar mijn schoonzusje had ook een hoop bloed verloren in haar eerste weken, toen bleek later dat ze in verwachting was van ee ntweeling en dat 1 zakje had los gelaten en de andere er nog steeds was. sterkte!
nou dat zou wel heel mooi zijn idd.. en lief dat je dit verteld.. geeft niks hoor.. geeft geen valse hoopik merk dat ik zelf zoek naar hoop, maar ben ook realistisch genoeg.. de test over twee weken zal het wel uitwijzen.. eerder testen heeft geen zin.. als ik over 2 wk wel posi test is de kans aanwezig dat het een vage bloedin is of idd hegt velies van 1.. dat zei de vk vorige maand ook.. toen was de test al snel negatief.. maar mijn gevoelige borsten zijn niet meer dus ik probeer nuchter te blijven...
Hey dames! Nog een paar dagen tot 2009... Ik ga geen vuurwerk halen (vind mijn vriend geldverspilling haha) maar ga wel oliebollen meel halen Oeehhh lekkerrrrrrrr Wat hebben jullie op de agenda staan voor het vuurwerkspectakel 2009? We hebben gister gourmet met mijn kleine zusje en zij was zat haha Even een *zucht* en drukte haar bord van zich af Awww hihi (Ze heeft het syndroom van down en is 21 jaartjes hihi)
awww. lief puzz...(toch?) wij hebben wat vuurwerk voor de kids gekocht.. verder niet...idd geldverspillig.. ik geniet van het er doorheen gejaste salaris van de buren..hihihhi