Ik denk elke keer.. voel ik me nog zwanger of niet? Maar dat moet ik niet doen. Er zit niets anders op dan wachten tot maandag. Wat zegt jouw vk hiervan?
ik heb bij een ongi iig meer bloedverlies in de eerste dagen dat weet ik wel... maar goed..t zegt niks...
nee echt hoop niet BOS... ANNIE.. mijn vk zegt.. over twee wk tsten en als het positief is dan krijg ik een echo.. nu kan ze nog niks zien... zou nog geen 5 wk zijn.. dus tis echt afwachten.. zei ze vorige maand ook en toen teste ik na een paar dagen al vet negatief.. dus ik verwacht nu hetzelfde....
oh die lage rugpijn wordt nu wel heel erg hoor...niet grappig....zal er wel bij horen, maar kan het niet zo waarderen... kan er uberhaupt niks aan waarderen trouwens...
ik ga ff koken en fles maken voor de jongste telg. manlief komt zo thuis en dan een avond bankhangen...kom straks nog wel even kijken als we er dan nog niet uitliggen.. knufff
ik zou t doen, maar weert ook dat t niets zegt.. ik zou t ook alleen doen om mijn eigen hoop te bevestigen hoor..puur eigenbelang...zegt dus niks.. dus als je geen valse hoop wilt zou ik t niet doen...
Goedenavond dames! Om eerlijk te zijn heb ik vanmorgen al een groot deel gelezen, maar na het zien van alle nare berichten wilde ik eerste even op adem komen! Tranen staan in mijn ogen, en ik weet even niet wat ik moet..... Kort samengevat: dames vreselijk veel sterkte toegewenst...... En bij deze een hele dikke knuffel! Voor de dames wleke zwanger zijn: GEFELICInogwattes!!!!!!!! lekker dwars zo'n andere kleur dan roze! Nou, wij hebben echt een heerlijk weekend gehad in Enschede! Echt genoten van de omgeving, het eten en drinken, maar ook zeker elkaar! We hebben braaf mikado gespeeld! Om daar op verder te gaan, wij 2e kerstdag bij mijn familie verteld over wat we gedaan hadden en leuk gemeld dat we ook Mikado gespeeld hadden (leuk zodat niemand weet wat je nou eigenlijk echt gedaan had!) Dan heerlijk aan het kerstdimer met zijn allen, begint mijn moeder ineens met stokjes te spelen: zullen we MIKADO-EN! Je kon me opvegen! En nu allemaal niet te hard lachen he? Nu gaat het hier spannend worden...... (hoop dat mijn laatste pendel uitkomt )
Hoe ik me voel......weet je dat ik dat heel moeilijk kan omschrijven. Het is heel moeilijk te geloven vind ik (buiten de positieve test om natuurlijk) Heb vanmorgen een test gekocht omdat ik mn eigen gedrag naar man en kind zat was, om de haveklap chago en vreselijk kattig. Maar aangezien ik totaal geen zwangerschapsgevoel/idee had wilde ik voor mezelf de bevestiging dat ik niet zwanger was en dat ik mezelf even tegen kon spreken dat ik mn gedrag weer even op "normaal" moest zetten.Heb zelfs 2 dozen tampons meegenomen want was er heilig van overtuigd dat ik maandag ongesteld zou worden hahhahaa. Vandaar dat het nu heel onwerkelijk voelt maar is mijn gedrag gelukkig te verklaren; die arme mannen.
Laat je werk maar lekker de sch*t krijgen Bruisje. Je hebt een logische rede en je bent toch zeker niet verplicht om je rede te zeggen. Negatief commentaar hebben de mensen toch wel joh. Neem je rust meid en denk aan jezelf. Dikke knuffel
Van harte gefeliciteerd aan alle zwangere dames. En bruisje en Annie: Zoals ik ook al gemeld heb in het augustusforum heel veel sterkte voor jullie allebei. Laten we hopen op een wonder.
Hallo! Ik ben bijna niet op het forum geweest, want ik zat niet zo lekker in mijn velletje. Ik heb de 25ste de op bezoek gekregen en mag dus op rood.
bruisje en annie, ik krijg er helemaal een naar gevoel van in mijn buik! Ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte en veel gelukjes toe. liefs
yep bij mij ook de eerste....vind het ook reuze spannend...heb gelukkig wel aardig wat ervaring met baby's maar ja niet van mezelf, niet met zwanger zijn en niet 24 uur per dag een kleintje om me heen en geen ervaring met de eerste 10 weken van hun leven dus ja ik ga nog een hoop leren dat is zeker...