Na weer 2 nerveuze weken mag ik weer op rood... Nieuwe ronde nieuwe kansen blijven we maar hoopvol zeggen.
Ja bedankt, laten we hopen dat de pendels het goed hebben. Maarja, ik houdt natuurlijk een slag om de arm...
Jee wat een slecht nieuws allemaal ;(...Word er een beetje stil van. Annie, Bruisje en Jammie veel sterkte voor jullie meiden...
jah ik hou het wel vol ben nu alleen zo verschrikkelijk nerveus voor strax dat ik er misselijk van ben bah! en tis nog lang geen 15:00 uur
Ik zou ook helemaal van de leg zijn ws...Spannend zeg, ik duim voor je meid! Je komt het natuurlijk wel gelijk even melden he, als we maar niet offline zijn dan...
Voor alle zwangeren hier, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat er een heleboel september 2009 kindjes geboren mogen worden! Helaas dus bij een aantal ook fout gegaan, balen zeg Ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt. Ik lees hier af en toe wat mee.... Ik heb 4 dec een curettage gehad na een tweelingzwangerschap die bij 8-9 fout is gegaan. 2 weken later kreeg ik bloedverlies (bijna alleen maar oud bloed). Ik heb al mn zwangerschappen (miskraam, mn zoontje van 2 en weer miskraam) al na de eisprong het gevoel gehad zwanger te zijn. Heel vreemd, maar dat gevoel heb ik nu weer. Al heb ik dus geen flauw idee wanneer mn eisprong geweest is aangezien je cyclus door een curettage anders kan zijn. Ook hebben we amper geklust om er deze maand niet zo mee bezig te zijn. Heb gisteravond (ja kon het niet laten) een test gedaan en dat hele hele hele lichte streepje kan ik geen positieve test noemen aangezien het natuurlijk ook nog van mn laatste zwangerschap kan zijn. Maargoed we wachten het maar af he Voor iedereen die nog moet wachten tot NOD heel veel sterkte! Kan soms zo lang duren he
en nog steeds zijn we OPEN...hihihihi.... @jammie.. meis.. wat erg voor je.. ik weet hoe je je voelt meis...doe wat goed voelt in je hart...neem je tijd om het te verwerken en doe dat vooral op je eigen manier...hele dikke knuf.. @annie.. sorry dat ik niet meer online kwam gisteravond, maar had zo last van mijn onderrug dat ik op bed ben gaan liggen... zulke steken in mijn liezen.. echt vreselijk.. nu valt het mee en het vloeien lijkt een stuk minder te zijn.. gelukkig, maar ook raar na 2 dgn al... maar goed.. Hoe voel jij je nu?
och ja we gingen bvvandaag verhuizen he? helemaal vergeten zal de nieuwe lijst ff op laptop zette want de oude staatop de pc thuis en ben nu nie thuis nieuwe jaar pas weer
Jammie: Veel sterkte voor jou en je mannetje. Dat kijken op de test herken ik wel. Ik wilde iedere ochtend en avond even op de test kijken. Dat is nu niet meer zo. Nu ben ik er wel van overtuigd.
@flx.. we zouden gister en vandaag uit de lucht zijn.. nou ik merk er weinig van..whahahha...maar goed ben er wel blij mee nu.. kan ik tenminste van me af kletsen... tis al bijna de 31e...spannend meid.. @MARE.. heeej ik ben het nog niet vergeten,, maar jij zou toch ook testen deze week? toch?
@ Bruisje het is goed dat je erover praat heb zelf een MA gehad door erover te praten heb ik het een plekje kunnen geven hoop dat jullie allemaal meiden die helaas een mk hebben gehad het een plekje kunnen geven. het is mssn een id maar wat mij heel erg hielp is een bloembak te maken met onderin in plastic je test en evt. een gedicht onderin die bak te doen daarover gooi je potgrond en zet je vergeetmij nietjes op dan heb je toch een herdenkings punt in de tuin (hielp bij mij erg goed)