oh en knippy: ik had om vijf uur de uitslag al gehad...negatief.... meiden zet allemaal de roze cadeau's op je verlangelijst voor de sint en de kerstman (ja gewoon hebberig zijn kom op) en dan ziet de lijst er zo uit op 31 dec.... b]Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo 14: indey 15: Luukske & Helma30 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20: 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 84 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:265of6t1] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:265of6t1] Vul je informatie in.[/*:m:265of6t1] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:265of6t1] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:265of6t1] _____________________
Dank je nana33. Ik vind het niet zo erg om die onderzoekjes te krijgen, ik maak mij alleen een beetje zorgen om mijn buikpijn die ik sinds 1,5 jaar opeens kreeg. de huisarts zei dat het waarschijnlijk wel de darmen zouden zijn, maar nu merk ik dat het altijd in de tweede helft van de cyclus is, dus ben ik een beetje bang dat dat de reden is dat ik niet zwanger raak. Maar ik ben geen ars dus ik zal rustig moeten afwachten wat er uit die onderzoekjes komt, hoop alleen dat ik ze snel krijg en niet nog maanden moet wachten. We zullen zien. Bedankt voor je antwoord, toch prettig te weten waar je aan toe bent. En bij jullie, is dit dan jullie eerste IUI? En wanneer begin je daarmee? Ik begrijp uit vorige berichtjes dat ze eerst iets weg moeten halen bij jou, jij dacht geloof ik een poliep toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Ik hoop dat jij ook eens snel een positieve test in handen mag hebben zeg, je wacht al zo lang. Veel sterkte met de hysterscopie. Wanneer heb je die? @Bos, heel begrijpelijk dat je wat afstand wilt nemen, maar als je een keer je hart wilt luchten weet je ons te vinden he. Sterkte meid.
allemaal je vuist op tafel en roep heel hard.....DEAL..... ga nu de laptop uit zetten en dat is stap 1 van het afkicken....ik ga morgen (oh en dan ben ik helemaal alleen thuis) NIET op het forum lezen....het zweet druppelt al van mijn hoofd als ik er aan denk... truste meiden en even een hele dikke knuffel voor al jullie steun..... maar ik moet even tot rust komen....even afstand nemen....anders trek ik het niet...
*bos kijkt nog 1 keer hier om het hoekje en ziet dat er nog iemand een knuffel nodig heeft* angi: hele dikke knuffel meid....super klote gewoon....
dikke je wel meis idd kl*te is nu al 2de keer..... morgn naar de ha. we geven de moed niet op ook is het soms best wel moeilijk zat er vandaag echt even door heen
Sorry, had jou berichtje niet gezien. Ik dacht dat ze niet genoeg zouden kunnen zien als je ongesteld bent, maar dat is wel een geruststelling. Ik had de afspraak zo gepland dat hij een week na de menstruatie zou zijn, maar uitgerekend nu kwam mijn ei een week later en werd ik dus ook een week later ongesteld. Wel geen prettig idee dat ze daar naar binnen gaan als je nog ongesteld bent, maar het is gelukkig nog maar een beetje en als dat meer duidelijkheid bied zal ik geen moment twijfelen. Bedankt voor je geruststelling, ik was al bang dat we nu weer een maand moesten gaan wachten, en we wachten al zoveel Ik zie dat jij bijna je wachtweken weer in gaat. Succes, en vooral ook veel plezier @Bos, wat kun je mensen toch een goed gevoel geven met je roze lijst. Bedankt, we gaan ons best doen, dus...... DEAL! @angi25, wat naar zeg, en dat al de tweede keer. Hopelijk heb je weer snel een positieve test in handen en blijft het ook goed gaan. Kom hier gerust je hart luchten.
@Angi25 Wat erg voor je meid! Ik leef met je mee. Hoe ver was je? Veel sterkte en alle succes voor Dec!
@Toetje: thanks, ben ook reuze blij met mijn ei in zicht! De echoscopisten hebben dagelijks meiden die ongesteld zijn, voor hun is het helemaal niet raar. Ik heb 1x een echo gehad op de 1e dag dat ik wat druppeltjes bloed had en geen enkel probleem.
nogmaals @ Toetje: dit vond ik op de site van www.azm.nl: Ook bij vaginaal bloedverlies (bijvoorbeeld menstruatie) kan gynaecologisch onderzoek en/of vaginale echo gewoon doorgang vinden
Heb nog nooit iui gehad,vind het maar spannend Ik denk dat we daar na 3 dec mee beginnen na de hysterscopie... En mijn vriend moet zijn spul donderdag nog inleveren,om te kijken of het nog steeds zo slecht is... Ze hebben op de HSG foto een gezwelletje gevonden bij mijn BMmond,en weet niet wat het precies is dat horen we erna... Gelukkig mag in onder narcose met die onderzoek,want met de HSg ging ik door de grond
Thnx! Dan ga ik er maar van uit dat ik die morgen krijg, hebben we dat meteen achter de rug. Fijn dat je onder narcose mag, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken. Verder inderdaad erg spannend, kan ik me helemaal voorstellen, zeker zo'n eerste (en hopelijk laatste) keer. Ik hoop dat je vriend zijn spul wat verbeterd is en dat je ook snel zekerheid hebt over dat gezwelletje. Dus je hebt je hysterscopie 3 dec? Veel succes daarmee en hopelijk snel positief resultaat.
Ik had het al gelezen wat een kut zooi sorry voor mijn taal gebruik Wel welkom natuurlijk weer terug en ik stem helemaal mee in om de lijst er zo uit te laten zien
Hello Lady's Voor mij ook nieuwe ronde nieuwe kansen Mijn NOD is 13 december (oops) Wie wil mij op de lijst zetten
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey 15: Luukske & Helma30 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20: 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 85 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3p3w4oi1] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3p3w4oi1] Vul je informatie in.[/*:m:3p3w4oi1] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3p3w4oi1] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3p3w4oi1]
Kom ff langs om wat knuffels te geven aan diegene die het nodig heeft (((((((KNUFFEL)))))) Zelf ga ik ook proberen wat meer afstand te doen van dit forum. Mijn man heeft al gedreigd de site te blokkeren. De 1e stap heb ik al gezet: niet meer terug lezen bij NOV. Natuurlijk kijk ik daar af en toe om te kijken of er al meiden zwanger zijn, maar meer ook niet. Ik ga nu slapen. (tenminste dat hoop ik, ik zit nog in het nachtritme)
wat hebben die mannen toch hier loopt hij ook al te zeuren ik kreeg de vraag of ik met jullie zwanger word of met hem? dus ik heel bij de hand wat denk je met jou natuurlijk. maar goed overdag ziet hij het niet dus 's avonds ben ik er ook wat minder maar dat hadden jullie vast al wel gemerkt. hele fijne dag allemaal. liefs,knippy
@Angi, wat vervelend... veel sterkte! @Bos, en lukt t al om niet mee te lezen vandaag? hihi @Puzz, dus je mag dan eindelijk met IUI beginnen na je ingreep, wat fijn dat er dan toch iets gedaan word! Mag ook wel na zo'n lange tijd! Mijn hubbie vind het gelukkig geen probleem dat ik op t forum zit, hoeft ie mijn "gezeur" niet de hele dag aan te horen XXX