NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Thnx voor het kijken :D

Ik denk wel vanmiddag. Zal het wel een wonder vinden hoor (heb 4 dec een curettage gehad).

2. Niet meer actief

Ow nou dan zou het heel speciaal zijn.

Ik hoop niet dat het nog wat hormoon van de vorige keer is, of kan dat niet? :oops:

Heel heel veel succes met testen.

ps. is dat een Kruidvat test, ik kan ze nergens meer vinden, baal daar wel van, ik vind ze juist zo goed werken. :)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb 1,5 week na mn curettage een test gedaan om te kijken of het hcg eruit was. Daar zag ik gene lijntje op, maar heb ik misschien nooit zo goed bekeken als deze...
    Het zou dus nog kunnen, maar ik denk dat ik zo'n streepje als nu dan ook wel gezien zou moeten hebben.

Ja is een kv test, hier liggen ze gewoon in de winkel!

4. Niet meer actief

Nou ik ga echt voor je duimen. [-o<

Ik woon in Tilburg, en hier zijn ze niet verkrijgbaar op dit moment.
    Gisteren was ik in Den Haag en ja ik kon het niet laten om naar de Kruidvat te gaan, maar helaas ook al niet.

Nou ja we zullen zien, misschien komen de binnenkort hier ook weer in de winkel.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik kan ze wel opsturen als je heel graag zou willen ;)

Ik vind dit van CB zo duur, maar wil als ik met de kv een posi test heb altijd nog de digitale van CB zien haha.

6. Niet meer actief

Erg bedankt, maar ik heb ze waarschijnlijk pas volgende maand nodig, en hoop dat ze dan weer in de winkel liggen.
    Ik denk dat ik deze ronde helaas ongi ga worden.
    Dus ik wacht nu even netjes af.

Wel moeilijk hoor dat wachten, maar ik heb al negatief getest dus ik wacht nu maar even en hebt ook temp. daling gisteren gehad.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja het wachten is nooit leuk he....

Hoop dat het snel raak mag zijn voor je! Voor iedereen trouwens ;)

Ik ga maar eens douchen! Fijne dag!

8. Niet meer actief

Fijne dag en ik hoop dat vanmiddag je 2e streepje eraf mag knallen. :)

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey ladies!

Ik mag ook op rood :(
    Ben gister ongi geworden... erg balen!

De pendels zijn dus ook allemaal niet uitgekomen (had er 2 of 3 voor dec '08 )
    Waarschijnlijk sla ik jan helemaal over en mag ik op 1 feb. Ik kom nog wel een paar keer bijlezen.

Veel geluk allemaal! Fijne jaarwisseling!

X-je

10. Niet meer actief

Spijtig meid, kop op en naar de volgende ronde.

Je hebt nu een voordeel; je mag met oud en nieuw drinken. ;)

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey wendy,

Daar ga ik denk ik ook volop gebruik van maken ;)

Tja je verwacht dat het niet "zo lang" zal duren, maar ben er denk ik wel teveel mee bezig. Weet nu dat ik gewoon een eisprong heb en niet teveel op de kwaaltje moet letten, want die houden je soms goed voor de gek. Daarom nu even rustig aan en dan zien we over een paar maandjes wel. Wel balen dat we zo'n lange cyclus hebben he?

Jij nog succes!

x-je

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou nu is het echt heel raar. mijn temp was vanmorgen ineens hoog en nou geeft ff een twijfelkruis. dat zou ik echt niet leuk vinden als het zo was want wij hebben al een tijdje niet geklust. nou weet ik het echt niet meer. heb zin om weer te gaan slapen zodat ik kan kijken wat mijn temp morgen doet :p

en bruisje nee ik heb dus nog niet getest. ik kan het gewoon niet. mijn man vind mij oneerlijk want ik had het beloofd maar ik zie er zo tegenop. en zeker nu mijn temp zo raar doet.

ik zie trouwens dat er wel heel veel meiden ongie zijn geworden. balen meiden.

waar blijft al het roze?

13. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hey meiden,

Nou ik mag ook op rood. Eindelijk......VOlgens mij is deze cyclus al weer 3 weken korter. Nu hopen dat het weer normaal wordt.

Wi iemand mij op rood zetten?
    Alle mensen die nog moeten wachten. Succes.
    Voor de zwangeren gefeliciteerd.

Annie1979 en Bruisje heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt.

Liefs

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD december 2008

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22
    12: Miracles & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & lente1973 & Miranda77 & Esther1983
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious & Sprintertje & Roxanne81 & Svbaardwijk
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78
    & mbol&Snippie23 & Els2806
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle & Gerdiene & BrusjeVoorLynn
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26
    26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care & robertha
    28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie & Puzzcat24
    29: Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs & sheann & wendyvanliemde
    30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita & Noesje & eefjens
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Speedy123 & Stier11 & Pampilio & Roos1987
    40: Desert ;)

225 passagiers voor de roze mini!
    41 Zwanger, 99 Ongesteld, 2 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 7 Vlindertjes

TESTMARATHON 68

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell
    - Kuckuk

7 december
    - LadyXochi
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

17 december
    - Wijfie
    - Sprintertje

18 december
    - Bruisje

19 december
    - Lente1973

20 december
    - Jammie
    - Ivje

24 december
    - Els 2806

25 december
    -BrusjevoorLynn

26 december
    - Sjoukje
    - Mouse

30 december
    - Brenda2211
    - Erwtje
    - msbs

31 december (hopefully happy newyear!)
    - Puzzcat24
    - PamPapilio
    - Sam28
    - Fl3xgirl

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2bfmpdc8]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2bfmpdc8]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2bfmpdc8]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2bfmpdc8]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:2bfmpdc8]

ny81 en robertha ik heb jullie aangepast, maar bloempjuh zag ik ook op rood maar zie ik niet op de lijst staan. er staan ook trouwens nog erg veel in het zwart zeg...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik werdt vanmorg strontchaggie wakker en zat nie lekker in me vel ging naar de wc en snapte meteen waarom :evil: :evil:

ik mag dus op rood deze ronde gaan we er echt voor klussen ;)

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    heb het aangepast fl3x! en nu lekker ervoor gaan!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Balen Flex :( En ook voor alle andere meiden die weer op rood mogen :(

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee Fl3x!

Leuke foto hoor van Jan, je hebt genoten dus! Das mooi! Maar vanochtend minder leuke start...
    En ik had nog wel zoooo het gevoel dat het in een keer raak was bij jullie deze keer! Naja, gevoel zegt dus blijkbaar ook niet alles (of je moet natuurlijk alsof doen omdat ik het nog niet mag weten, hihi....)
    Sterkte in ieder geval! Ik ben echt super ongi, komt zeker omdat ik het 6 maanden niet geweest ben, bah, wat een viezigheid toch steeds weer! *baal* *baal*
    Liefs
    Tot donderdag

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

we hebben deze ronde ook niet echt geklust he dus de kans dat ik ongi zou worden was enorm groot drm wilde ik ook niet testen wist eigenlijk stiekem wel dat het niet raak zou zijn hoop dat bjorn in januari wel ervoor wil gaan anders wordt ik gek haha :) volgende nod is 27 januari e\hou rekening met 29 dagen nu

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@bruisje Ik voel me niet anders meid
    Ach moet wel zeggen mijn boobs doen zeer en voel soms mijn onderbuik,maar dat zegt niks is elke cyclus zo :cry:

@fl3xie Ohhhhhhhhhhhhhhhhh Neeeeeeeeeee fl3x!Ver...
    Nu is mijn hoop ook weg voor mij...
    Ben de 3de die nu over is,die zoeizo altijd pech heeft Wheeee :( :cry:

Deel Deze Pagina