Ik heb net ff uitgerekend Als ik zwanger ben dan ben ik uitgerekend op 23 Augustus 2009 En dat is precies de datum dat ik in 2006 een miskraam heb gehad Is wel heel toevallig Ik zal nou ff kijken of de testen al in mijn brievenbus liggen En laat ik gelijk ff de hond uit *loopt de trap af...loopt een rondje met de hond en kijkt in brievenbus*
Ja dat is ook zo, maar ben nu 5 dagen na mk niet echt positief. Misschien na morgen als de echo me kan vertellen dat er niets meer te zien is. Ik had nu ook 7 weken geweest!
even een vraagje waty ik volg het ffies niet meer... Overal is het anders op het i-net. Als nu 7 weken zwanger bent zit je dan in de 8ste week of in de 7de week..? Inprincipe ben je 7 weken zwanger en klim je naar de 8ste... maar als je het weer anders bekijkt... Overal zijn de berekeningen anders..... en ik wil zo graag weten hoe het zich nu ontwikkeld... doormiddel van plaatjes enzo...
heel veel sterkte meid! en een dikke knuf! kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt. Maar hoofd naar boven en blijf sterk! kus
ja ik vraag me dat soms ook af ladydii, maar de tweede week is de week waar de eisprong plaats vindt (aan het einde van de week) in de derde week de innesteling enz. dus dan zou je zeggen je zit aan het begin van de 8e week toch?
Je gaat je 8ste week in. Mijn vk zei dat ik 6,2 weken was woensdag en nu dus mijn 7e week in zou gaan.
ZWANGER het duurt even maar het is een feit! ben helemaal gelukkig! hoop dat er nog meer dames zulke leuke dagen achter de rug hebben!
oke.. dus als ik het goed begrijp... ben ik nu mijn 6ste week ingegaan.. en kan ik gaan kijken tussen week 8?
Ik wou net zeggen. Ja 8ste week. Daar kan je ook naar kijken. Zo staat het trouwens ook in het negen maanden dagboek beschreven.
Zo ik ben weer terug van het rondje lopen met de hond...en er lag helemaal niks in de brievenbus :thumbdown:
Joepie, gefeliciteerd! Ik gun het je van harte alleen waren mijn dagen niet zo best datis vervelend wil je er wat over kwijt?