lichte maar duidelijke strepen beverly! hihi vind het zo leuk om streepjes te kijken! An1980 gefeliciteerd!
@an en beverly.. GEFELICITEERD MEIDEN. .GENIET ERVAN @Annie.. positief zijn lukt hier ook nog niet echt hoor.. we hebben besloten om lekker een weekend weg te plannen met elkaar.. in het voorjaar.. wat we ervoor of erna beslissen zien we dan wel... @Senna.. meid..mijn postbode is zeker verhuisd naar jouw woonplaats..hihihi.. wat een drol dat ie zo laat is zeg.. met 12 dgn overtijd wil je nu wel een keer zekerheid dacht ik zo....pfff.. en WIJ OOK! hwhahahahaha... @Mare. ik ga wel weer helemaal bij trekken.. ik voel me nu iig een stuk beter.. raar maar tis zo...komt vast goed... @LadyDii.. ja klopt.. je zit nu in week 8 is idd altijd raar om even te bekijken, maar na 3 complete zwangerschappen is het me eindleijk duidelijk..hihihihi... nou dames. kom op.. ik wil nog meer roze... ja ja ja ja ja........
@an en beverly: gefelciteerd meiden, geniet ervan. @annie en bruisje: dikke knuffel omdat jullie dat wel verdienen.. @senna: pfff wat een postbode zeg....laat hem gewoon opschieten zeg....wij zitten ook in spanning ja meneer de postbode
Woohoo al dat roze YAY Nu wij nog hihi Ik heb een vraagje aan de zwangeren: Op het moment dat ik de innesteling zou moeten hebben kreeg ik een ongi pijn bij het klussen,ik dacht :"Huh ongi nu al?" Hebben jullie dat ook gehad toevallig? En nu zijn we een week verder en pijnlijke boobs (behalve als ze in mijn bh zitten haha) En ik voel soms mijn onderbuik... Wie weet raad? (en ja me knows ive got to test whaha)
Ik heb vandaag mijn echo gehad en we krijgen er als alles goed blijft gaan 2! Ben er nog steeds nog niet aan gewend. Dat duurt denk ik nog een paar dagen.
*gooit zwangerschaps test naar Senna* KOMOP NOU! testen jij! hahaha Hier wordt t vager en vager.. ergens heb ik door de kramp echt een gevoel van "ik ben gewoon ongi, gewoon volgende maand beter!" En dan ga ik naar het toilet en dan denk ik... HUH?! WTF?! Als t nou gewoon volgens t boekje ging allemaal.. dat zou zoooooveel schelen.. dit is me allemaal ff te onzeker hoor.. zeker omdat t in mn eigen bolle kop niet doordringt dat ik gewoon zeeeeer waarschijnlijk niet zwanger ben.. mn eigen eigenwijsheid irriteert me! hahaha als mn ongi nog niet echt is doorgebroken en nog niet is zoals t hoort te zijn ga ik morgen testje doen.. heb er nog 3 liggen en morgenavond feestje.. ik zit dan of op mn nod, of een dag erna.. iig.. de 17e denk ik mn eisprong gehad te hebben.. dus dan is mn NOD 30/31?
Sorry trouwens voor mn ego berichtje Wat loop ik nou eigenlijk te zeuren.. hihi Bruisje, annie.. Sterkte meiden! ik hoop dat, OF de zwangerschap gewoon nog goedgaat.. of dat jullie snel weer helemaal klaar zijn voor een volgende ronde.. *knuf*
je zeurt niet hoor...je mag best zeggen wat je denk en hoe je je voelt. daar is het forum voor, maar wees wel op je hoede voor jezelf....je moet er rekening mee houden dat het best een jaar kan duren hoor voordat je zwanger bent...is heel normaal...maar elke maand dat het langer duurt is er 1 teveel als je eenmaal bezig bent. snap daarom ook best dat je nu baalt en dat is niet erg maar zorg dat je daarna weer positief bent en niet blijft hangen in je eigen verdriet/teleurstelling.... knuffel....