Haai! Zo weer een vroege morgen heb zo cursus, maar moest even bijlezen! Verslavend zn forum. merk wel dat ik wat meer rust heb gevonden. Ik heb nog niet mijn ei gevonden den zelf rond woensdag! Vind het wel spannend om het 2e streepje zo duidelijk te vinden @Bos: Ik weet wat je meemaakt! Ik had ook een positieve test na mijn ongi! Naar HA geweest en die dacht dat het vruchtje niet goed had gehecht. Meid veel sterkte en suc6 met klussen. Snap dat je wat afstand leest van het forum... Puzz spannend dat je nu de iui in mag gaan, hopelijk is het nu voor jullie ook raak....ga duimen.... Nou meiden ga aan de cursus! Doei doei inkerbell...
Ben ik weer. Ik hoop dat het klussen gewerkt heeft. Daar kan het niet aan liggen. Volgens mij de eerste keer in onze relatie dat mijn man niet meer wil
Goedemorgen, mijn man had eerst ook zoiets van; zit je nou alleen nog maar op dat forum? Maar toen heb ik hem eraan herinnert dat ik geen enkele vriendien heb met wie ik erover kan praten en dat ik hem ook een beetje rust wil gunnen. nou dat vond hij wel een goede reden en begrijpt mij nu ook wel! ik heb weer eens een vraagje: zit nu op dag 34 en nog steeds geen ei, volgens ff moet je die op ag 35 hebben met een cyclus van 49 dagen... dus morgen (ben benieuwd) maar is het dan verstandig om vandaag nog eens te klussen? hebben dus gister geklust. Hoe doen jullie dat?
rond mijn ei klus ik het liefst elke dag maar dat is voor iedereen verschillend. Doe gewoon waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey 15: Luukske & Helma30 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20: 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 86 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:32qgh9u4] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:32qgh9u4] Vul je informatie in.[/*:m:32qgh9u4] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:32qgh9u4] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:32qgh9u4]
Hallo dames, Ik heb mijzelf ook toegevoegd en wel op 6 december! Ik hoop dat Sinterklaas een mooi cadeau voor mij heeft.... grtjes, Mcellie
@ Knippy, ik zag dat ik het vergeten was, heb het inmiddels aangepast! Ben 's morgens niet zo helder....
hoi meiden mag ik er hier ook bij , vermoedelijke nod zou 20 december zijn kan wat schommelen aangezien men cyclus nogal onregelmatig is. ben inmiddels al in ronde 13 beland , pff, de moed is me helemaal in de schoenen gezakt.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey 15: Luukske & Helma30 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 87 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:b6iy96w9] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:b6iy96w9] Vul je informatie in.[/*:m:b6iy96w9] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:b6iy96w9] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:b6iy96w9] melanietje je staat er bij op de 20e
hoi puzzcat24 : je ben vorige maand nog bij HA geweest omdat ik toen maar niet ongesteld wou worden en dacht dat ik toen zwanger was maar was helaas niets , heb toen gevraagd of ie me al kon doorverwijzen naar gyn . dat was geen probleem , aangezien ik nog vrij jong ben hebben we natuurlijk nog tijd. hij zei me dat als ik er klaar voor was om naar gyn te gaan ik hem maar een seintje moest geven en dat ie dan voor me de papieren klaar zou leggen die ik nodig heb. nu weeral een maandje verder weer en weer niets. zou men moed eens moeten bijeenrapen en naar de gyn gaan , maar ergens heb ik bang , bang met iets geconfronteerd te worden dat ik helemaal niet wil. maar ja en jij ? zie dat jij ook al een hele tijd bezig bent? jij al testen laten doen?
Wij klussen om de dag. Meestal heb ik rond de 15e dag mijn ei,dan klussen we dag 11,13 en 15. Zaadjes kunnen wel 48 tot 72 uur blijven leven.
Ja ik loop al een jaar bij de gyn,en ze hebben verschillende onderzoeken gedaan Ik snap echt dat je niet geconfronteerd wilt worden met iets waar je niet op zit te wachten,maar het doorgaan zonder beebje is nog frustrerender geloof mij Om te weten dat mijn vriend zijn zaad niet goed genoeg is en dat er een gezwelletje zit aan mijn baarmoedermond is een shock om te horen,maar om te weten dat er wat aan gedaan kan worden is dan weer een verlichting Je hebt wel een erg lieve arts
@puzzcat24 ik dacht eerst nog eens met ovulatie testen te beginnen aangezien ik dat nog niet geprobeerd heb, zit er ook altijd naast met men eisprong, weet nooit goed wanneer ik die ongeveer heb. maar ja misschien haalt dat ook allemaal niets uit , moest er bij ons ook iets mis zijn komen we daar ook niet veel mee vooruit alleen dat de tijd maar voorbijvliegt zonder dat er echt iets gebeurd. ja misschien moet ik men HA maar eens bellen om men papieren in orde te maken dat ik nar gyn kan. zie dat echt niet zo zitten maar ja, misschien weten we dan weer een hele hoop meer en kunnen we er dan echt voor gaan en bij jullie het gaat dat dan bij jullie allemaal verder? wat moeten jullie doen , hoe zijn ze daarachter gekomen? sorry vor alle vragen /