@puzzcat24 geen idee mn cyclus is normaal 18 dagen maar vandaag ben ik op de 28ste dag dus vanaf morgen overtijd denk ik?
alllo peeps ik kijk vanuit de luchtballon naar jullie hou me wel goed vast hoor heb beetje hoogtevrees. heb echt een enorme rotdag vandaag zeg bah begon niet goed en ging van kwaad tot erger man was nie te genieten vandaag *oh heerlijk die hormonen *
He flex Leuk dat je ff komt kijken...maar wel goed vast houden hoor! hihihihi Wat balen dat je dag zo klote begon zeg!
Voel me een beetje down ..... volgens de pendels raak ik in december zwanger van een jongen ..... maar ik heb nog steeds geen eisprong kunnen vinden volgens het temp meten ..... ik ben nog steeds 36.0 .....ik zie het niet meer zitten, in febr zijn we al een jaar bezig ......
Weet iemand dit? Ik heb een cyclusbanner op mijn bureaublad staan en voorheen liep die ook gewoon door Maar nou niet meer Hoe kan dit?
Senna, is je mannetje nu al terug met de tests? Hier blijft t spannend.. mn ongie lijkt nu al zo goed als over! T is in ieder geval absoluut geen normale ongie.. en ik heb de krampen er wel van.. alleen ik verwacht steeds een heftige bloeding, maar dat is er dus helemaaaaaal niet! Zou t dan toch nog?
Ja idd hiihihi Heb ik ook wel eens last van Nee mijn vriend is nog niet terug...hoop dat ie test mee heeft Waarom vinden ze niet gewoon een test uit die vaker kan gebruiken ihihihhihi
Nee mijn vriend is nog niet terug...hoop dat ie test mee heeft Wauw spannend hoor... Ik heb ook iedere keer het gevoel dat ik super ongie geworden ben Dat het er dan allemaal in een keer uit komt
Blij dat ik niet meedoe! hahahah Wij gaan gewoon de staatsloterij winnen.. dan weten jullie dat alvast, de winnende loten heb ik!
Dat heb ik dus ook.. en ga ook zo vaak naar de wc om te checken! hihih zo stom.. ben waarschijnlijk gewoon ongi aan t worden.. maar de kans dat t toch nog........ Jij bent gewoon hartstikke zwanger.. ik weet t gewoon.. dikke positieve test!