Ach, had liever een ander cadeautje gehad en dan weet je wel wat ik bedoel! Helaas kunnen ze dat niet schenken.
Dat zou dan lullig zijn als je van meerder mensen tzelfde krijgt voor je verjaardag ofzo! "heb je ook een bonnetje, deze heb ik al"
Haha, dit maakt me weer aan het lachen! Nog zoiets; mannetje vraagt of ik koude handen heb. Uhm ja, stopt hij twee gekookte eitjes in mijn handen.
wij hebben eindcijfers 4, 5 en 8...dus 1 van ons tweeen moet haast wel iets hebben....laten we hopen 5 dan hebben we allbei iets... en dat andere cadeau krijg je volgend jaar daar duim ik voor...en ik hoop begin volgend jaar....
BBs=Babyboomshop testen Het zegt nog niks ik wacht gewoon Enige wat me kan gebeuren is dat ik ongi word ja toch? Wat ik al zooooooooooooooo vaak heb meegemaakt hihi
An en beverly gefeliciteerd meiden... En ik heb er twee met de eindcijfers 2 en 7, dan zijn we bijna compleet...
Toen ik met de pil stopte was ik de eerste twee maanden ook maar een of twee dagen ongesteld. Pas de laatste ronde duurde het een dag of vijf.Ik wil je niet ontmoedigen, maar ook dat hoort er een beetje bij helaas.
Oh ja, en ik wil niemand tegen het hoofd stoten...maar wij hebben de winnende staatsloten in huis. Die meneer van de winkel heeft het zelf gezegd 8)