NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik doe niet mee... geen eindcijfer dus.

wij hadden hier een gezellige avond met een vriendin. lekker gegeten en dan op de bank gehangen en tv gekeken. super relaxt dus.

ik ga nu naar bed en ben zo benieuwd wat mijn temp morgen ochtend gaat doen. ik begrijp echt niets meer van mijn lichaam maar ja nog twee weekjes. weet iemand trouwens of ze de eerste keer bij de gyn gelijk onderzoekjes doen?

@puzz: aaah ik hoop zo dat je over twee dagen wel posi test!

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

:cry: :( :( :eek: :confused: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.........
    Ikke Ikke Ikke Ikke Ikke Ikke Ikke

@5mare5 Ik ook meid!

Mijn buik is wel aan het borrelen steeds oeh oeh

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

mare heel veel succes ga maar snel slapen en tempen dan morgen

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    aaah ik wordt er bijna zenuwachtig van!

oké meiden ik ben weg
    welterusten

5. puzzcat24

Ohh ik weet het!
    En ja ze gaan eerst een gesprekje met je aan over je cyclus en de mijne heeft gelijk een inwendige echo gedaan bij me
    Als het goed is gaat de gyn een follikel meting bij je doen (niet gelijk waarschijnlijk pas na je nieuwe ongi) en je bloedprikken
    Als ze je ongi willen opwekken doen ze dat met provera of een nader ongi opwekker met een vreemde naam hihi

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ah dus wel al gelijk soort van aktie. ik ben zo benieuwd. weet ook niet echt wat ik moet hopen: dat ik voor die tijd ongesteld wordt of niet of dat ik wel of niet een eisprong had etc. niet leuk meer

7. puzzcat24

Meid ze kunnen tegenwoordig al zoveel,ik zit al meer dan een jaar bij de gyn en heb al verschillende dingen ondergaan om alles uit te sluiten
    Sommige dingen zijn minder prettig dan anderen,maar gewoon je verstand op nul zetten en dan komt het goed
    Je moet maar zo denken Liever weten wat er aan de hand is dan gissen naar ?
    Dat geeft meer stress ;)

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    AU AU AU AU ik heb zere borsten om gek van te worden als ik nu niet zwanger ben en deze pijn voor niks is gweest trek ik al mn haren uit mn kop echt waar zo ontzettend vervelend dit...GRrrrrrr

9. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Ik wil graag alle meiden bedanken voor de steun in mijn moeilijke periodes.
    Ik vond het altijd zo fijn om hier even te schrijven en het heeft me veel geholpen.
    @ bruisje hoe gaat het met je?
    @puzzcat24,Senna04
    jullie maken het wel spannend zeg~!
    Ik wens jullie het aller beste voor 2009!
    groetjes slaapzak

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @slaapzak.. over hetr algemeen gaat het heel goed hoor..heb zo mijn momenten, maar dat hoort er ook bij en is ook prima...ik kom er wel.. dank je wel dat je aan me denkt...hoe voel jij je? wel GENIETEN HOOR!maar dat doe je vast.. ik wens je een PRACHT 2009 met een geweldige zwangerschap een een gezonde prachtige beeb...

ik ga je volgen meid...

@everybody.. Goede morgen en we gaan weer roze speuren vandaag he.... ;)

PUZZ.. dank je dank je.. dat je toch morgen gaat testen..hihihihi...

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Senna...en toen gingen we weer op de postbode wachten..weet nu hoe jullie in spanning zaten zeg..en weet hoe je je voelt senna..whahahahaha...

ik hoop op een knal test...hoest nu met t bloedverlies...

@Pampilo.. mooi onderschrift heb je trouwens.. en balen van je ONGI meid.. kan me voorstellen dat je het moeilijk kunt verkroppen als je gevoel zo anders is...knuff

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Zat te twijfelen: zet ik dit bericht nu bij december of januari? Dan maar bij allebei!
    @annie: hoe was het bij de gyn.? Moet de hele tijd aan je denken!
    @bruisje: ga jij ook nog naar de gyn.? Of niet?

dikke knuffel voor allebei!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @doortje... nee ik niet.. ik geloof t wel...

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goede morgen,

ik zie dat annie nog niet terug is? ik hoop dat het goed gegaan is.

hier is mijn temp weer 0,2 gezakt maar het kruisje blijft staan. weird!

vannacht is één van mijn ratten overleden. Ze was al heel oud en begon nu echt te lijden dus ik ben vooral opgelucht nu.

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou daar zit ik dan weer op de bank met alleen maar tranen.
    Het vruchtzakje met het embryo was te zien. De vruchtzak was wel iets aan de platte kant en ze denkt dat het toch echt een miskraam is. Geen hartactie te zien. Ze hoopt voor me dat de berekening er iets naast zit, maar heeft er geen goed gevoel over.
    Damn, nu moet ik volgende week donderdag weer terug tenzij het van de week zelf komt.

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pffffff meid wat erg! wat confronmterend ook..

Ooooh ik hoop zo op goed nieuws binnenkort... jeetje.. *knuf*

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou dat is ook inderdaad het vreemde.. gister had ik echt bloedverlies, dus ik was er zeker van.. dit is ongi (rood met "vlokjes") t was heel weinig maar t zou wel doorzetten..

en de hele avond en nacht dus gewoon niks he! helemaaaal niks! met plassen niet, met afvegen niet.. dus daar kwam weer de hoop..

Vanmorgen leek t niks, maar toch bloed.. en meer dan de afgelopen dagen.. dus toch maar wat ingedaan en het lijkt nu echt mn ongi.. alleen nog erg weinig en echt helderrood is t dus ook niet..

Ergens weet ik dat t mn ongi is, en heb ik er vrede mee.. vanavond lekker borreltje.. morgen ook.. en volgende maand gewoon hard klussen ;) hahaha..

Maar er blijft zon stemmetje in mn hoofd.. dat t toch zo is.. terwijl ik weeeeet dat t niet zo is..

frustrerend :oops:

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat vervelend annie. nou ga je naturlijk nog steeds twijfelen. Ik hoop dat je nu snel zekerheid zult hebben en eindelijk weer rust krijgt!

19. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    heb net een test in huis gehaald dus ik zal vandaag wel ongesteld worden...

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Jemig annie.. dat had ik eerlijk gezegd niet eens verwacht... dus er is nog hoop maar vooral veeel onzekerheid... sjonge zeg....had graag ander nieuws gehoord...Hele dikke knuffel meis.. en huil maar hoor.. mag zoveel je wilt!

Deel Deze Pagina