NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik had zo gehoopt dat er niets meer te zien was. Het maakt me helemaal gek.
    Nu weet ik nog niets zeker. Denk niet dat het hartje nog gaat kloppen.
    Het was zo mooi om te zien dat er echt een kleintje in je buik zit. Dit doet zo'n pijn!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Is je man thuis annie? dan laat je maar lekker verwennen door hem. ik vind het zo vervelend voor je!

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nee, hij is mee geweest naar de gynaecoloog, maar moest nu net echt de deur uit voor zijn werk. Dat heb je weer met een eigen zaak. Komt helaas vanavond laat weer thuis.

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm, heb je een vriendin waar je heen kan? ik zou tenminste helemaal gek worden in mijn eentje denk ik. Maar misschien wil je ook wel liever alleen zijn.

5. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    @annie heb net ff terug gelezen....wat erg voor jullie!
    ik hoop dat het misschien toch geen miskraam is maar als die mevrouw dat heeft gezegd vrees ik ook het ergste...heel veel sterkte!

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wil nu ook wel even alleen zijn, maar wel met deze dinnetjes op het forum. Kan ik lekker van me afschrijven. Ga proberen om straks nog wat te slapen. Kan niet meer van vermoeidheid.

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heel veel sterkte meis.. wat moet dit erg zijn! kan t me niet voorstellen hoe je je nu voelt..

misschien inderdaad even naar bed.. of een leuke film erin met een bak warme choco ofzo.. even je gedachte ervanaf (ik weet ook dat dat waarschijnlijk niet lukt)

*knuffel*

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh dat lijkt mij verstandig, slapen. dan kun je echt even tot rust komen.

Ik moet nu naar mijn werk. tot later!

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Werkse! Doei

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @annie.. meis ik leef zo ontzettend met je mee.. vind dit zo erg voor je...ik blijf hopen op een misrekning in de tijd, maar hoe dan ook moet dit vreselijk zijn zeg....pfff

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Kheb weer s een vraagje hoor meiden..

Hoe zit dat nou met je temperatuur? die is lager als normaal tijdens je ongi en hoger als normaal tijdens zwangerschap toch?

Heb eindelijk weer s een thermometer in huis en dacht laat ik s temperen.. gewoon om mezelf nog duidelijker te maken dat ik niet zwanger ben nu.. ik weet ongeveer mn eigen normale temp wel heb ik een tijdje in de gaten moeten houden dus vandaar..

Heb ik gewoon lichte verhoging! :( 37.5/ 37.6

Ben ik stiekem ziek aan t worden ofzo?! :) :)

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hoest nu met je bloeding dan pampilo?

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou das heel vaag... gister bij mn bericht dat t doorgebroken was was er duidelijk iets bloed, en wat..uhm.. mja.. "vlokjes".. heeeeel weinig wel maar ik dacht dit is duidelijk t begin..

en daarna de hele avond en nacht weer niks! :confused:

vanmorgen vroeg (4 uur) naar de wc.. en jahoor.. bloed.. dus ik wat ingedaan en ben weer gaan slapen van "ziejenou"

Maar ondertussen is t nog niet veel.. 1 tampon zeg maar.. en t is toch bruinig.. echt rood is t absoluut niet! en die vlokjes blijven nu weer weg lijkt t.. ook leek t net alweer over en leek ik gewone afscheiding te hebben..

Maarja, mn buikpijn blijft zeuren dus ik houd t op ongi.. maar toch he.. t klopt niet helemaal ;)

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    schreeuw alles er maar lekker uit hoor annie!

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ga s testen dan pampilo.....of wil je het liever even afwachten...?

@senna.. meis hou ons niet zo in spanning..

@annie.. lekker doen waar je je goed bij voelt meis.. heb s zitten googlen en lees wel goede verhalen, maar weet niet of je er op zit te wachten..

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @pampilo.. die ongikrampen kunnen ook bij zw.schap horen hoor meis dus dat zegt niet zoveel.. pas als t echt pijn doet is het niet goed..

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat heb je getypt dan bij google?

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    alhoewel.. mijn krampen deden ook geen pijn en toen was t ook niet goed. dus uiteindelijk zegt t uberhaupt niks

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    plat vruchtzakje op echo..

er schreef iemand dat de gyn hoopte om een bol vruchtzakje te zien (was maart 2008) maar dat ie plat was en dat ie aan het ergste dacht..

verder kon ik niet lezen omdat ik niet kan inloggen, maar haar onderschrift staat dat haar dochter nu 1 maand is en dat zou precies kunenn kloppen..

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Mja i know.. en dat maakt me aan t twijfelen.. zeker omdat ik normaal mn klok gelijk kan zetten met mn mentruatie, tuurlijk was dat wel met de pil.. maar toch.. ik had altijd kramp, dezelfde dag ongi.. dag a 2 dagen heftig.. dan nog wat bruinverlies tot mn nieuwe strip..

nu had ik eerst bruinverlies, en flinke ongie krampen, en nu die over zijn en t nog wat zeurt een beetje bloedverlies..

Ergens weet ik dat t niet zo kan zijn.. dus durf ik niet zo goed te testen eigenlijk :oops: maar aan de andere kant.. wat verklaard dan mn temp, en mn gevoel enzo..

dus ik denk dat ik t nog ff aankijk.. misschien dat ik zo wel een testje doe.. moet toch om t uur plassen ongeveer ook al heb ik amper wat gedronken vandaag :(

Deel Deze Pagina