Thanx, ja ik mag niet klagen. Heb vandaag wel een hangdag. Moe, beetje misselijk en wat zuurbranden. En ik moet eigenlijk nog zoveel doen in huis.....pfffffff maar ik voel me goed mag ik wel zeggen. Als dit zo blijft mag ik in mijn handjes knijpen hihi. En hoe is het met puzz en de poezels?
\ Wat daar staat snap ik allemaal.. al dacht ik wel dat 25 kort was Maar ik bedoelde meer dat als mn ei de 17e was waar ik echt toch wel zeker van ben.. dan is mn lf nu maar 12 dagen op zn langst.. als ik de roze afscheiding meereken nog korter.. en dat vond ik zo raar.. Uitgaande van mn eisprong is mn NOD dus of vandaag of morgen.. en ben nu al niet meer ongi eigenlijk! dus vandaar dat ik dacht dat als ik wel zwanger zou zijn de test misschien nog niks aangeeft.. En wat je beschrijft.. die "klontjes" die heb ik gehad.. naja.. 3 stukjes ofzo?! echt serieus heeeel weinig.. normaal heb ik dat altijd, en nu dus voornamelijk alleen gewoon bruinig bloed.. ik dacht toen ik dat zag dat t door zou zetten.. maar tis daarna gestopt, weer even wat bruinverlies.. en weer gestopt.. sindsdien niks meer vandaag.. Ongi pijn heb ik wel, maarja daar hoor ik zoveel vrouwen over, ook die zwanger zijn.. dusja.. dat zegt ook weer niks.. Ik ga er wel vanuit dat t niet zo is hoor, begrijp me goed maar duidelijk is anders! gewoon puur omdat ik niet weet of dit nou een menstruatie was of niet.. dat is t hele probleem..
Meid echt je bent nog maar in ronde 1 beland als je je nu al zoooooooo op zit te fokken (wat zo overkomt) komt het echt niet goed met je 12 dagen LF dat is ook niet kort pas na 10 dagen moet je je zorgen maken En je kan niet gaan tempen op het eind van de cyclus dat moet je in het begin doen,en dat bijhouden ongeveer 3 maand voordat je inzicht hebt op je temp En tempen is zoiezo niet goed als je ook maar een ontsteking hebt aan je vinger is je temp al vals Je hebt je eisprong gevonden met ovu testen?
Het bleod/bruinverlies is nou weer weg Het begon vanmorgen weer met rose verlies En de testen lagen er zopas nog niet in de bus Zal strakkies nog eens kijken Dat lijkt me echt moeilijk om te zien Heel veel sterkte ermee meis En ik ga met de gyn mee duimen dat de berekening er iets naast zit Dikke knuffel
Hoooo rustig! ben niet opgefokt hoor.. echt niet.. ik probeer t gewoon uit te puzzelen en uhm ja, scenario's te creeeren zodat ik precies weet hoe t werkt wil alles uitvogelen, puzzelen en snappen! Ik ben gewoon ongi nu, dat weet ik.. maar ik bedoel t meer in "stel dat" vorm.. om te kijken waardoor zon bloeding dan is en hoe t in elkaar zit wat welk soort bloed inhoudt, wanneer een innestelingsbloeding is, wat een normale menstruatie is, wanneer een test definitief is etc etc.. Zit lekker in de leerfase zeg maar Dat tempen is ook vals en zegt niks, weet ik ook wel.. had gewoon een veel lagere verwacht.. en dat was meer om de twijfel uit mn hoofd te krijgen.. maar dat heeft de test en bloeding nu wel gedaan Heb geen ovutesten gebruikt en dat ga ik ook nog ff niet doen, net als tempen.. we zijn net begonnen met proberen dus daar gooi ik mezelf nog maar niet op kheb mn eisprong gevoeld.. en tuurlijk weet ik niet hoe t voelt, maar weet wel duidelijk t verschil tussen de ene en de andere buikpijn.. mn darmen/maag etc was t niet.. ongipijn ook niet helemaal.. en de timing klopte.. ook deden toen mn borsten pijn en dat zakte allemaal daarna.. dus daar ga ik gewoon vanuit.. En ik maak me ook geen zorgen hoor.. geloof er heilig in dat t goedkomt, zorgen maken doe ik pas als t echt al maanden niet wilt Maar omdat er dus overal staat dat je LF 14 dagen is.. vond ik dat gewoon vreemd.. verder niks hoor! meer ook om mn lichaam en cyclus te leren kennen.. Ik ga er nu gewoon vanuit de 17e mn eisprong gehad te hebben en dat ik nu weet hoe dat voelt.. en dat dus mn ongi begonnen is gister.. dus dan zou mn banner ook gewoon kloppen zo.. of moet ik nu geen 25 dagen aanhouden? maar meer ofzo?
@PamPapilio Hoe gaat het jou? Zag ik nou net dat jou bloeding niet doorzet Of heb ik dat verkeerd gelezen?
@PamPapilio Ga gewoon klussen voor de gein wanneer je wilt en maak er geen moeten van Ik hoop dat je snel zwanger zult worden meid echt Ik wou je gewoon een beetje helpen met die info Als je om de dag klust heb je een goeie kans op zwangerschap meid! Veel plezier hihi
Pampapilio, gewoon die 25 aanhouden en daar je kluspatroon op afstemmen, met een wat langere uitloop als je rekening houdt met een langere cyclus aankomende maand. Mag ik vragen hoe je kluspatroon eruit zag afgelopen weken? Ik ben het met puzz eens, genieten van de seks en seksen als je zin hebt. Het liefst natuurlijk om de dag.
Ja doen we ook wel.. ik vind het gewoon altijd leuk om alles uit te pluizen en me ergens in te verdiepen.. en nu is t mn eigen lichaam ff Zeker omdat t allemaal nieuw is voor me.. En heb net mn vriend al even verteld dat ie gewoon elke dag aan de slag moet! hahahahaha
Kluspatroon.. uuuuhhhmm die hadden we niet echt we hebben besloten ervoor te gaan vlak voor mn vruchtbare dagen en t klussen was uuuuhm.. niet om de dag zeg maar! hahaha.. tot voor zover ik weet ruim na mn ei.. misschien wel iets te laat begonnen.. wie weet! En dat om de dag, dat schijnt toch alleen zo te zijn als t zaad niet goed is ofzo? kheb altijd geleerd als je elke dag probeert/klust/oefent moet je wel raakschieten
Oh en bij mij zet nu net eindelijk mn bloeding door.. werd een keer tijd he! Word er wel gek van, wel ongi.. niet meer ongi.. wel ongi.. niet meer ongi.. wel pijn.. even geen pijn.. wel pijn.......... Ik ben gewoon zenuwachtig voor je! En ik ga me ff melden bij de roze luchtballon.. maar ik blijf sowieso hier lezen hoor!
Hahaha maar elke dag dan neemt de kwaliteit af van het zaad,echt probeer het om de dag En als je op een gegeven moment je eisprong hebt gevonden dat je rond die tijd wel elke dag klust Ook 10 min blijven liggen (als je de eisprong voelt heb je nog een grotere voordeel dan kan je op die zij gaan liggen zodat het zaad mooi naar je eileiders zwemmen) een leuke misschien fabel is dat je ook nog een kussen onder je kont moet leggen om je baarmoeder op een bepaalde manier te kantelen Echt op een gegeven moment probeer je alles uit haha
hihihi.... puzz al 2 dgn overtijd.. spannend hooor en puzz gaat MORGEN testen..hihihihi voel je trouwens al wat puzzz...
Dat is wel balen zeg en heel verwarrend dat wel ongie , niet ongie, wel ongie enz. Ik zou er gek van worden denk ik Leuk dat je hier ook blijft meelezen
@senna.. pfff duurt nu wel eerug lang hoor.. mijn huis moet nog aan kant...zit nu te wachten op jouw postbode.. hoe kansloos kan ik zijn...whahaha
Ja wij hebben ook van alles uit geprobeerd hahahaha en dan lig je na detijd dan met een kussen onder je kont hihihihih Mijn vriend vond het altijd wel lagwekkend