Hihi geeft niet Ik heb crohn en omdat ik niet op de normale manier zal bevallen hebben ze me verwezen naar de gyn Die gyn heeft me bloedonderzoeken afgenomen,en mijn hubbie zijn zaad onderzocht (in het eerste half jaar) Ik heb een nieuwe gyn aangevraagt (want deze geloofde niet dat ik een eisprong had ) Daarna heeft mijn nieuwe gyn een follikelmeting gedaan,omdat er meer mis kan zijn ook gelijk een HSG onderzoek erdoor gegooit hihi HSG is een onderzoek waarbij ze een contrast echo maken van je onderbuik en een foto maken van je eileiders of die open staan Mijn eileiders staan open maar op dezelfde foto hebben ze een zwarte vlek gevonden (gezwelletje) bij mijn baarmoedermond Mijn vriend zijn zaad is goed van vorm maar ze zwemmen niet daarom gaan we na 3 dec (een hysterscopie om het gezwelletje te onderzoeken) beginnen met Iui
En ik zou beginnen met ovu testen,want de gyn zal je of met tempen of ovu testen weer naar huis sturen
Hallo leuke dames! @Bos, he getsie, heel veel sterkte en begrijpelijk dat je even afstand neemt, hoe moeilijk ook, ik heb t nu al...toch even elke dag kijken hoe het met iedereen is en ik kom hier net een paar dagen! @de rest, mijn vriend vind het niet erg als ik op t forum zit..hij vind t allemaal wel goed zo hahaha Ik ga weer mijn bedje in, griep is er nog steeds, maar kon niet laten om even gedag te zeggen! Enne die NOD lijst roze, helemaal goed! Geweldig! Liefs!
heeey desert, Ik dacht al hoor niks meer van der maar ja nu snap ik het Bah je hebt griep. hier ook al behoorlijk verkouden maar ja moest toch werken. Veel beterschap maar dikke KNUFFEL
Nou ben weer over de helft van mijn mega cyclus! Hoera! (ahum) Vol goede moed weer aan de klussssssssssss
Thanks Nu begint het weer een beetje op te schieten. Gelukkig is de LF bij iedereen ongeveer gelijk, dan lijkt het vanaf nu of ik een gewone cyclus heb! want eer ik over de helft ben duurt zo vreselijk lang
goede dag dames! @bos Wat een rot bericht meid Ik dacht echt dat het zover voor je was. Ik hoop toch dat de volgende test weer positief is en natuurlijk blijft. Veel succes deze ronde! Hier speciaal voor jou een...
Jeetje, je heb echt een lange cyclus. Ik hoop dat het wachten je flink zal belonen met een mooi positief resultaat. Succes!
hey, ik ben niet de enige hier! Maar bij mij is het nog de vraag hoe lang het nog gaat duren. Ik dacht al eerder dat m'n ei eraan kwam en nu zie ik weer dezelfde dingen dus ben benieuwd. misschien heb ik wel helemaal geen ei. doe jij ovutesten ofzo om erachter te komen?
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey 15: Luukske & Helma30 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 88 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:137n2jde] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:137n2jde] Vul je informatie in.[/*:m:137n2jde] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:137n2jde] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:137n2jde] Heb mezelf er bij gezet op 2 December. Ik was eerst van een cyclus van 28 dagen uit gegaan en toen kwam ik op eind November uit, maar ik heb vandaag mijn eisprong, dus dit betekend dat mijn NOD opschuift naar 2 December. Ik heb dus net als vorige maand waarschijnlijk een cyclus van 33 dagen.
Hey Mare, Nee ik denk dat ik die ovu testen alleen maar frustrerend ga vinden. Zo van stel dat ik geen ei kan vinden of zo... Ik heb de vorige cyclsu getemt en een ei gevonden netjes op dat 36. Dus als het goed is dan ovuleer ik wel. (zeker weten doe ik het natuurlijk niet zonder echo's ed) Nu heb ik besloten dat tempen ook maar achterwege te laten. We beginnen op tijd met klussen en komt er dan eerder een eitje dan is dat alleen maar mooi meegenomen Jij hebt dus ook een mega cyclus? k*^^$$%&#t is dat he! Doe jij wel iets om je ei te vinden?
Hai meiden, na een lange radiostilte is hier ook weer het klus-seizoen aangebroken! JOEPIE! Deze maand gaan we heel braaf om de dag klussen, zodat we zeker niet mijn eitje missen Veel klus-plezier voor alle klussers 8) Liefs, BarbaBeer
Ja ik wordt er soms gewoon zo verdrietig van. ik ben nu aan het tempen maar tot nu toe schommelt het alleen heel erg en kan ik er geen pijl op trekken dus ik hoop dat ik over een paar dagen een megaduidelijke stijging kan herkennen. mijn man vindt het trouwens helemaal niet erg want wij beginnen inderdaad al vroeg met klussen en gaan door tot zeker een paar dagen na m'n ei en anders tot ik ongesteld wordt.
Hihi... mijn man is ook altijd héél blij als het klus-tijd is Laatst zei hij: 'als je straks zwanger bent, gaan we toch wel zo door hé?'
Tja soms is het inderdaad om te janken Vooral de eerste weken na mijn ongi vind ik erg zwaar. Omdat ik dan weet dat het nog zo lang duurt eer we weer "kans" hebben. Mijn mannetje heeft er ook helemaal geen moeite mee! Hoe lang zijn jullie al bezig (als ik vragen mag)
ik baal Mijn kleine jongen is weer ziek. Hij heeft een droge kriebel hoest. En hij heeft er ook pijn van enzo. Hij blijft maar hoesten. Bah..Ik vind het altijd zo sneu voor die kinderen. Maar mijn lieve ouders kwamen een hoestdrankie en fruit brengen voor die jongen. Dus ik zal hem flink volproppen met vitamientjes Ik heb hem net luchtwegen- thee gegeven. Dat doet ook wel wonderen. Hij vind het wel weer ff fijn om thuis te zijn, hij ligt lekker tv aan het kijken, af en toe een spelletje. nou ff afwachten hoe het gaat lopen vandaag allemaal.