NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat mag je vragen
    Na een paar dagen...de streep was al niet goed zichtbaar op de test
    En ik had toen een paar dagen na NOD getest

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee heb ik geen ervaring mee
    Al wil ik ze wel een keertje proberen ;)

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik begon kerstavond te bloeden en zaterdag had ik een negatieve test. Niet met ochtendurine getest.
    Maar vandaag bleek de vruchtzak en het embryo er nog te zitten. Kan hij dan al negatief aangeven?

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat weet ik eigenlijks niet...Sorry :oops:
    Dat zou je misschien aan je Vk kunnen vragen

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou die wil ik nu even niet spreken. Heb haar de laatste dgen al zo vaak aan de telefoon gehad. Ik wacht het maar af allemaal. Misschien dat het van de week vanzelf komt en anders zien we het volgende week donderdag wel.

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Shoot ga morgen testen maarre nu heb ik die test net even bekeken zit er een gebruiksaanwijzing van een ovulatietest bij mooie boel is dat.en nu?

7. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Annie als je onzeker bent gewoon belle daar zijn ze voor en je hebt zlef gezegd dat het een hele lieve GYn was dus zou gewoon bellen dat vindt ze helemaal niet erg..heel veel sterkte

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zou ook gewoon ff heen bellen
    en net wat ladypink zegt...de gyn zou het niet erg vinden ;)
    Dan ben je zelf ook niet meer zo ongerust ;)

Dikke knuffel

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou meiden
    Ik ga maar op bed...word morgen weer een lange dag!
    ppfffffffffffffffffff.....heb er totaal geen zin in....maar goed :rolleyes:
    Het is voor een dag zoals alle andere dagen :)

Maar ik wens toch:
    Voor iedereen een goed uiteinde!!

10. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi dames ik heb even jullie hulp nodig hoor,
    zondag 28ste zou ik ongesteld moeten worden dat werd ik niet maar de volgende dag had ik last van bruin bloed verlies dus ik dacht nou daar komt het hoor. dinsdag heeeel erg veel last vanbruin bloed maar geen rood te bekennen en vanochtend wo 31ste bijna niets meer te bekennen test gedaan deze is nog steeds negatief wat moet ik nu? moet ik dit meerekenen als ongesteldheid? want rond deze tijd begin ik altijd aan me clomid die slik ik van cyclusdag 3 t/m 7 wat vinden jullie

gr patries

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @senna en Puzz.. spannendmeiden.. ik moet werken om kwart voor tien dus hoop nog een uistlag te lezen voor die tijd..

@patricia.. ik kan je niet helpen sorry..heb geen ervaring met clomid en ook niet met vage ongi's...
    misschien even testen?

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ben benieuwd of ik nog wat te horen krijg op het werk omdat ik me van het weekend had ziekgemeld. ik ben zo klaar met ze daar. bah

constant de wet en de cao omzeilen en tegen ons zeggen dat we ons aan de regels moeten houden. pfff...

sorry he moest t ff kwijt..

13. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Wil iemand me rood maken in de lijst? Na vijf dagen overtijd toch vanochtend ongesteld geworden. Helaas ...

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    balen kwiepark...hoop dat 2009 meer geluk brengt hierin...dikke knuff..

15. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    had al getest vanochtend maar nog steeeds negatief

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hmmm oke... nou das wel vervelend dan ja.. zou je graag meer willen helpen, maar helaas..

17. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @patricia1987 ik heb dit ook gehad en ik moest dezelfde dag nog komen voor inwendige echo je mag niet zomaar beginnen als je ongi niet helder bloed vertoond dus bellen naar je GYN

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @patricia1987, ook hier een ervaren Clomid slikker (een jaar) en ook hier zeiden ze dat het pas geld als menstruatie als je echt een duidelijke hoeveelheid rood bloed verliest. Als ik bijv 's avonds al wat verlies had mocht ik de volgende dag pas tellen als dag 1 van de cyclus. Dus zou voor de zekerheid nog even bellen met de gyn.

Succes meid!

19. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Goedemorgen dames,

Na een week op vakantie te zijn geweest, wat echt superheerlijk was, ben ik inmiddels weer aan het werk.

Ik ben nog steeds niet ongesteld en ik voel ook nog steeds niets..... om moedeloos van te worden. Ik ga morgenochtend nog één keer een testje doen om te kijken of het écht niet zo is en anders maak ik een afspraak bij de huisarts.

Ik heb het de afgelopen twee weken ff laten rusten, omdat ik mezelf helemaal gek zat te maken. Maar..... ik mis jullie toch wel hoor! Dus ik blijf lekker meebeppen vanaf nu, maar dan met mate......

Zo, genoeg ego getript, ik ben benieuwd hoe de laatste testers vandaag uitvallen! Veel roze hoop ik!

En voor alle anderen, we gaan ervoor in 2009!

20. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb negatief getest met da test!
    jammer hoor maar ben pas net begonnen...
    ben nog steeds weeeig en mijn borsten doen gigantisch zeer.

ik had de 29ste ongesteld moeten worden(banner klopt niet scheelt 1 dag)

heb geen pil gebruikt dus ontpillen kan het niet zijn alleen condooms.

nog niet eens een veegje rood of roze helemaal niks!en nog steeds baarmoederkrampen.aaaahhhh
    wist ik maar iets ik wil vanavond ook een glaajsje champie drinken dus dat doe ik gewoon en dan zie ik het wel.

en de andere dames?

Deel Deze Pagina