Ik was ook nieuwsgierig naar nieuwe zwangere dames ... maar niet echt he .... dus zie jullie weer in NOD januari. Goede jaarwisseling allemaal!
tot volgend jaar allemaal! @puzz en alle andere meiden met een negatieve test: THINK PINK! *hoopt vreselijk dat dit helpt!*
Hoi meiden, De dagen gaan me nu niet snel genoeg en vanavond zal ik het ook zeker moeilijk hebben, maar ondanks dat gaan we er toch een feestje van maken. Veel plezier allemaal vanavond, veel geluk en liefde en vooral een vruchtbaar 2009 gewenst! Liefs, Annie
hey wilde iedereen snel een fijne jaarwisseling wensen! Wij gaan nu naar vrienden om het te vieren! Laten we volgend jaar roze ingaan of roze maken!
Ik mag toch echt op roze...... Ik wilde ene foto maken, maar kan het fototoestel nergens vinden. Ik kan het nog helemaal niet geloven, maar het is toch echt. Ik heb behoorlijk last van mijn borsten en ik voel de banden rond mijn baarmoeder trekken. Ik hoop nu dat het goed blijft gaan! Liefs Sam
Dames.. ik wil jullie nog voor het grote feest overal los barst allemaal een enorm GELUKKIG, GEZOND, LIEFDEVOL en vooral VRUCHTBAAR 2009 Toewensen.... Ontzettend bedankt voor alle steun afgelopen maanden... echt super.. had t zonder jullie niet zo kunnen volhouden....THNX! Hele fijne jaarwisseling.. Dikke knuffel Bruis..
@sam28 geweldig hoor...gefeli.. @puzzy heb nog even gebeld met mn HA assistente want had vorige week blaasontsteking nu even urine heen gebracht om het te laten controleren was goed en gelijk even gevraagd hoe dat zit als je antibiotica slikt of je ongi dan later kan komen?of als je blaasonsteking hebt nou wat ik al dacht nee dus...dus ik legde uit over mn zeer korte cyclus enzo en dat ik nu 2 dagen overtijd ben van een 28 daagse cyclus en als ik vrijdag nog niet ongi ben dan gaat ze de HA vragen om een bloedtest.
@Sam28 Zooo zorg jij even voor een fantastische jaarafsluiting.. geweldig.. We hopen met je mee dat het super zal gaan.. you made my day... GEFELICITEERD! en ondanks de zere boobies.. GENIET ER LEKKER VAN MEIS!
@ladypink.. das pas een super assistente.. nou en nu maar hopen dat de ongi weg blijft en jij een mooi begin van het jaar krijgt....
@Mare...ja erg he... wij worden steeds gewezen op de regels, het protocol, (echt het woord van het jaar zo onderhand), maar vervolgens zelf onder en boven de wet staan...nou goed voorbeeld doet goed volgen denk ik dan...pffff...
Ik moet wachten tot manlief er weer voor wil gaan.. en komende maand vind ik dat niet zo erg, maar denk dat t daarna wel moeilijk gaat worden.. ik geef m echt wel de ruimte hoor om hier ook voor hemzelf een eerlijke beslissing in te kunnen nemen, maar wil zelf zo graag.. dan is het wachten wel moeilijk... maar met jullie kom ik er wel doorheen hoor....
Indd LETS GET PINK..ik doe morgen mn rose outfit aan hihi..maarre goede avond gewenst en hoop dat Epona Godin van vruchtbaarheid jullie goed gezind is in 2009.. Ik kan me zijn onzekerheid wel voorstellen maar zolang jullie er over blijven praten dan komt het "vanzelf" Daar bedoel mee op een gegeven moment als de tijd er rijp voor is zullen jullie ook zwanger worden en een mooi gezond kindje krijgen daar ben ik van overtuigd.
hier nog steeds geen duivels te bekennen... heb net een wijntje op mijn man zegt dat als je niet weet dat je zwanger bent je toch ook wel wat drinkt. test was negatief maar stemmetje in mn hoofd blijft zwanger zeggen
1 wijntje maakt niet uit zeggen ze en je hebt de eerste paar weken nog geen bloedband Hier ook geen duiveltjes maar wel steken aan de rechterkant Voelt heel dom...