Gelukkig nieuw jaar! Zo gek ik heb echt zitten denken: dit wordt ons jaar! En vanmiddag zag ik een ooievaar vliegen. nou dat lijkt me wel een goed teken of niet?
Damn... ben me toch misselijk en mijn (.)(.) toen weer rete pijn.. dat gaat echt op en af nu... mag nu wel klaar zijn met die kwaaltjes hoor...kan het niet zo waarderen...en ik heb spierpijn in mijn bovenarmen.. NOU JAH.. dat slaat echt nergens op.. hoe kom ik daar nu weer aan..pfff... maar ik heb goed geslapen en JEUH.. tis 2009 en we gaan dus VROLIJK aan een nieuw jaar beginnen... vanmiddag gaat manlief met de oudste schaatsen.. zal wel de enige keer worden in zijn leven..dus die moeten we wel benutten dan he... dochterlief is ziek..koorts en strontverkouden..wie niet.. en de jongste heeft net zijn brood achter zijn 2 tanden en gooi ik zijn bed weer in.. *lees: legt m lekker onder de wol..* Ik mag verrvolgens de achterstallige was gaan wegwerken en druk aan de zuig en dweil vandaag.. is hard nodig.. eigenlijk moet ik mijn ramen lappen, maar die zullen wel knappen door de kou als ik er een emmer sop tegen aan kwak dus een mooi excuus om dit nog ff niet te doen.. uiteindelijk zal ik wel niet veel doen vandaag.. ken mezelf te goed.. ik maak er een relaxdag van...
na lang meegelezen t3e hebben, en te bang om mee te praten heb ik nu eindelijk een beetje vertrouwen in dat het goed komt. IK ben zwanger, vijf weken en vier dagen, en ik ben zoooooooooooooooooooooo blij.
ik ben nog steeds niet ongi dus ik ga mee met nod januari? werkt dat zo? Gegluppig nieuwjoar ! groetjes Anita
@Brusje.. gefeliciteerd.. en genieten he.. @Puzz.. zoo al 4 dgn overtijd.. ben je vaker overtijd of is dit bijzonder...? ga je nog testen vandaag? @eefjens en ladypink.. jullie houden t wel spannend hoor... @Senna? hoe isssssssssssssst?
Ik ga niet testen,maar ik had wel wat vreemds mijn ene boob deed zo pijn niet normaal en daarna de andere boob Ik snap er niks van...
Puzzcat dat heb ik nog steeds zere boobs..maar goed ik wacht rustig af en ik wil mezelf niet gek maken maar denk stiekum toch wel dat het misschien raak is..
@puzz Ik denk die weet wat meer! duurt lang he dat wachten. @brusje gefeliciteerd! ik ook ! dan lopen we gelijk he! @ bruisje BAH BAH die stomme klachten dat heb ik ook jaren geleden gehad bij mijn vmk. Is vervelend. Verder gisteren zware migrane aanval gehad... haha ik mag me med niet gebruiken dus moest um maar uit zingen...dus lekker gebraakt en iets na 0:00 lach ik in bed hahaha maak me niks uit...ik heb er wel voor over... Ik hoop echt dat 2009 jullie iets mooi's brengt! De groeten slaapzak!
Ik hoop het voor je meid,ronde 18 misschien is dat een geluksgetalletje omdat je een cyclus hebt van 18 dagen meid Ik probeer ook maar wat hihi Hmm...Wat zou mijn ronde 28 kunnen betekenen? Het is 4x7=28... Uhm...Het is 2x14....2+8=10.... Nee kan niks bedenken
ja heb wel getest maarw as negatief! ik ben nooit overtijd en heb nu pijnlijke borsten ben ontzettend moe en nog steeds geen ongi... ga morgen maar weer een testje halen en dan 3 januari testen!
Owww meid!Mijn vriend heeft ook mirgaine aanvallen bijna elke dag... Dan zie ik zijn koppie vertrekken en gaat hij een dutje doen... Zoooo kl*te deze aandoening...
hm 28 is de lengte van de ideale cyclus (gemiddeld gezien) en dus is ronde 28 de ideale ronde? sorry kan ook niks beters bedenken. ga me nu klaar maken om langs mijn ouders te gaan: gelukkig nieuw jaar wensen en helaas mijn ratje begraven. tenminste als ons dat lukt