Ik woon ook wel redelijk dichtbij...laat zo zegen in de zelfde provincie Maar ik woon dus vlak bij heerenveen
spannend hoor bij jou! Ook al en paar dagen overtijd Ga voor je duimen dat je een vette posi test hebt! Ik heb ook nu babyboom testen...Maar ik vind ze ook niet echt optimaal Maar wat bedoel je dan...want ik zie niks Misschien dat ik niet goed kijk ofzo
ik ben echt heel erg emotioneel op het moment ik ben zenuwachtig stel nou dat ik test over twee dagen en het is weer negatief wat is er dan aan de hand?
Nou als je ze hebt gebruikt en je kijkt langs het stripje dan zie je heel klein een gladde streepje waar de roze in moet gaan Als je zwanger bent Goed kijken met zacht licht en niet normaal licht van buiten YAy nog meer friezen en overtimers!
Okej ik zal er gg op letten...dacht van de week al een streepje te zien Maar dat was dan gewoon dat gladde streepje Van de week toch maar ff een ander testje halen
erwtje: van harte gefeliciteerd! Dat is een mooi begin van het nieuwe jaar. Mcelie: Ik had al vanaf ik wist dat ik zwanger was het vermoeden dat het er wel eens 2 konden zijn dus was niet verbaasd bij het zien van de echo. Ik was later wel in shock zeg maar. Is toch wel even wennen aan het idee. En we gaan het inderdaad druk krijgen. Maar het huis en wij (hoop ik) kunnen het hebben.
ff een vraagje: ik heb gisterochtend een test gedaan er stond 3 min. wachten , na 3 minuten niks.ik weer terug in bed.twee uur later word ik wakker staat er een streepje op.maar das denk een vals streepje toch?
Heej lady,s zo ben altijd me wachtwoord kwijt hier, ben er ook al heel lang niet meer geweest, ben al een paar week weer aan het meelezen maar steeds niks gepost ,, Schaam Schaam... Gelukkig nieuwjaar iedereen.! Ach hier nog een Fries, vlakbij Dokkum *steenworpafstand* Had 1 december ongesteld moeten worden, na een half jaar een cyclus van 28 te hebben gehad nu weer zolang overtijd.. Snap er niks van maar helaas.. Negatief getest op 28-12 en 31-12 ... Wachtenden Succes,, Zwangeren gefeliciteerd.!
Als je de test afleest na de tijd die in de bijsluiter staat is hij in principe niet geldig, welk merk heb je gebruikt? Zou een indrooglijntje kunnen zijn, maar ook gewoon positief. Heb je geen foto kunnen we meegluren. Spannend hoor.
Oeehhh De DA merk is berucht... Ik had ook een posi test toen ik nog aan het ont(prik)pillen was,door die kl*te dingen werd ik schijnzwanger! Hoe kon ik zwanger zijn zonder eisprong? Ik zou echt een kruidvat halen want die zijn toch het beste!