mijn man zei laatst tegen mij: schat ik wil heel graag een kind met jou maar ik vind het niet erg als het nog even duurt. hij is bang dat we heel wat minder klussen als ik zwanger ben
eigenlijk nog niet heel erg lang. Ik ben in mei gestot met de pil en vanaf juli zijn we eigenlijk pas gericht bezig. eigenlijk wilde ik dat mijn cyclus weer normaal werd maar die hoop is nu al een beetje vervlogen.
Lonny: aaah.. beterschap voor je zoon! Hopelijk knapt hij snel weer op. 5Mare5: hihi... maar weet je, ze hebben hartstikke gelijk! Ik moet niet vergeten dat je ook héél erg van deze tijd moet genieten, en niet alleen maar denken aan 'straks als ik zwanger ben...' Liefs aan iedereen! BarbaBeer
@lonny: heel veel beterschap voor je zoontje! Is idd wel sneu, zo'n kleine thuis ziek... Heb er zelf nog geen, maar al vaak genoeg gebabysit op kleine snotters @ all: sorry, heb heel wat moeten bijlezen en is echt te veel om pers op te reageren. Welkom alvast aan alle nieuwelingen! Vanavond is het hier ook weer van te klussen, morgen ook en dan vrijdag nog en dan gewoon wanneer we zin hebben Ik zei dat zo tegen mijn mannetje en hij zo van: "Ja, maar je moet niet denken dat ik dat als een verplichting zie hoor! Ik wil het ook heel graag en het is gewoon al lekker ontspannend, dus kom maar op met die eitjes!" Vond ik wel lief, merk aan zo'n opmerkingen dat hij er toch meer mee bezig is dan ik dacht! Zo, net thuis van werken, pizzatje gegeten, en namiddag vergaderen en dan terug werken! Fieuw, wat een dag vandaag!
Tja stom vrouwenlijf! Maar goed, het kan natuurlijk nog verbeteren. Ik hoop er stiekem ook nog steeds op om binnenkort een kortere cycus te hebben [-o< Maar ja ik heb half januari gestopt met de pil en 50 dagen is het resultaat helaas. Maar goed de spannende tijd komt er weer aan! Heel veel succes meid met zwanger worden! Liefs Milolove
dank je BarbaBeer! Ik ga nu ff nog een koppie thee voor hem zetten, en bij hem zitten. Gaan we samen Walace and Gromit kijken Die vind ie zo gaaf knuffss succes allemaal!
heej meiden ben zo blij! heb voor het eerst in 1,5 jaar mijn ei gevonden! de ovu test was/is super positief! 2 dikke strepen! zet mij maar op 5 december vind ik wel een leuke datum om te testen! owja me testen staan in me album! Kuzz jazy
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Sannie80 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 & Bos 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif 14: indey 15: Luukske & Helma30 16: Desert & Knuf & nana33 17: Sanneke & Joyce84 & Beebie82 18: 19: 20:melanietje 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 89 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:39t3hbxw] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:39t3hbxw] Vul je informatie in.[/*:m:39t3hbxw] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:39t3hbxw] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:39t3hbxw] welkom Jazy. ik zou zeggen gefeliciteerd met je ei! gaaf na zo lang wachten!
**Breekt in** Meisjes, ik vermoed dat ik definitief niet meega in de roze mini. zie album **Breekt uit**
Komaan nu he decemberdames, na Daan gaan wij er ook voor! Weet wel dat je moeder natuur niet kan beïnvloeden, maar dit geef toch weer effe een extra stimulans en een goed gevoel! Ik hoop dat wel allemaal ook zo'n mooie tweede streep als Daan te zien krijgen!