Neeeeeeeeeeee dat durf ik niet , als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben bel ik de maandag erop de dokter. Voor gewoon weer een echo, hij weet hoe bang ik ben voor naalden e.d. in me armen/vingers. Hij schrijft dan gewoon een brief en dan kan ik vast de volgende dag weer terecht in het ziekenhuis.. Ik heb geen gyn in het ziekenhuis in Dokkum, gewoon bij de rontgen afdeling word die echo gemaakt. Toen had ik wel een gyn en voor hem heb ik wel een voorkeur. Eigenlijk. . Maar het is zowiezo mooi om te zien wat er in je buik zit allemaal, hoefde toen alleen voor een baarmoeder echo maar hij heb me alle organen laten zien die kon vinden zo mooi om te zien hoe alles zo'n beetje werkt.
Als je doorverwezen moet worden door de HA moet je een afspraak maken bij GYN DHR MUL of MEVR HENZELMANS of MEVR KOCH die zullen je zeker een echo geven en als je even je huisarts uitlegt dat je zolang al over tijd bent dan weet ik zeker dat je morgen al kan bellen voor een afspraak bij de gyn en die beslist dan wel of je echo of prikken moet maar goed als je zwanger bent krijg je ook nog wel prikken snap dat als je bang bent het vervelend is maar misschien troost het je als ik zeg dat ik dat ook had en inmiddels al zo vaak gehad en ik ben alleen nog maar lichtelijk zenuwachtig
Ik heb bij mijn dokter nog wel eens het gevoel dat ie er een eindje aan breid, Ik ga eerst zondag weer testen en is die weer negatief word het toch maandag retourtje dokter. Toch handig dat je in de buurt woont.. haha ik had dhr Mul voor die echo toen , en toen was ik al veel langer overtijd dikke 2 maand. Niks aan, ja zal dr toch een keer aan moeten geloven(bloedprikken), ik heb overal piercings (gehad), en daar was ik niet bang voor, komt vast omdat ik nog nooit bloed heb geprikt! heej welke wijk woon je in dokkum?
goede morgen dames.. jemig jullie hebben gekletst zeg... nou nu snap ik helemaal niks meer van mijn lijf... Sinds gister dus hele zere boobies weer en gister morgen misselijk... nu weer zo beroerd.. sta te tollen op mijn benen en heb opvliegers tot en met.. stond ik op vanmorgen dacht ik dat ik weer enorm aan het vloeien was (was al gestopt) maar nee het was wit (HUH?) heb enorm last van afscheiding.. dit kan ik me toch niet inbeelden? dit heb je toch niet na een mk? weet dat de kwaaltjes nog ff kunnen blijven omdat het hormoon nog in je lijf zit, maar de test was al negatief een paar dagen geleden dus dan is het hormoon toch al weg? Ook mijn darmen zijn nog steeds van slag.. dat is wel gebleven...de hele tijd... pfff... ik snap niks meer van mijn lijf hoor... Ga de vk maar s bellen straks.. kijken wat zij zegt.. anders stiekem nog maar een testje doen...hier wordt je ook niet vrolijk van.. zie nog steeds veeeeel overtijd dames.. ben benieuwd wanneer jullie op ROze gaan..
Is er stroomstoring geweest in Friesland ofzo afgelopen maand?whahahah @Annie.. meid.. ik snap heel goed dat je bang bent.. misschien kan ik je gerust stellen.. ik ben vorige maand duidelijk het vruchtje verloren.. ik voelde een grote (stolsel) brok naar buiten komen en heb het uit de wc gehaald met een luierdoekje, afgespoeld en het was toen niet meer alleen rood maar ook vlees kleur.. het was hier duidelijk herkenbaar.. moeilijk, maar wel heel goed geweest dat we het hebben gezien.. zo konden we heel realistisch afscheid nemen en dat heeft me erg goed gedaan. Het is niet eng overigens omdat het niet heel groot is. Ik vloeide verder niet heel erg, maar dat kan wel natuurlijk.. Ik heb het vloeien en verliezen van het vruchtje niet als schokkend ervaren, maar juist als iets natuurlijks en instinctief heb ik het voorzichtig behandeld..opgevangen, schoongemaakt en begraven.. Misschien merk je niks van het vruchtje, misschien wel, maar wil eigenlijk alleen maar zeggen dat het niet eng is omdat je instinct het zo bijzonder opneemt..maar dat zal je angst niet echt wegnemen.. meid.. heel veel sterkte en echt je vk bellen als het nodig is... heel veel sterkte meis..
hoi meiden ik zit nu in me 3e ronde clomid en had zondag ongi moeten worden ben ik niet geweest maar een dag na me nod veel bruin bloed en dinsdag ook en het houdt aan tot nu vandaag wel veel minder maar goed heb net de gyn gebeld en die zei dat ik waarschijnlijk gewoon me regels heb gehad maar moet terug bellen om 10.00uur geen druppel rood bloed te bekennen hier dus ik snap er niets meer an ik hoop niet dat mijn ronde deze maand nu al voorbij is zou geen goed begin zijn:S
Goedemorgen allemaal. Bruisje: klinkt inderdaad toch vreemd. Uitvloei heb ik ook last van. En zere boobies en misselijk zijn ook symptomen. Vreemd hoor. Weten ze zeker dat je een mk hebt gehad of was er nog iets van hoop? Wil je niet onzeker maken ofzo maar klinkt toch vreemd. Annie: Ben je al wakker? Voel je je al weer wat beter? Veel sterkte nog de komende dagen.
@sweepy.. nou toen ik begon te vloeien waren de kwalen bijna allemaal meteen weg.. de steken en krampjes bleven maar boobies deden geen pijn meer.. en misselijkheid werd minder en was na een paar dagen ook weg.. nu was het vloeien kort 3 dagen en druppelde ik nog wat na tot eergister.. nu dan weer die kwalen.. pff.. op dag 3 na begin van vloeien heb ik een test gedaan en die was bijna negatief.. ik bedoel dat ik nog wel iets zag, maar mag geen naam hebben en was veeeeeel lichter dan de al lichte test (die wel duidelijk was trouwens) dan ik had gehad.. dus hcg kan het niet zijn.. of dat moet ineens weer omhoog gaan en die nega test moet vals zijn geweest... was juist zo "blij"met die nega test zodat ik weer verder kon en niet meer hoefde te speculeren.. en dan nu ineens dit.. bah.. ik heb ook vraag aan vk gesteld, maar denk dat ik maar gewoon een test ga halen straks en dan mijn eigen vk bel mocht ie positief zijn.. mijn borsten en de afscheiding kan ik me toch niet inbeelden of aanpraten dat is iets zichtbaars.. de misselijkheid kan ook griepje zijn en ook de steekjes zeggen niet veel.. die had ik vorige maand ook de hele maand, maar toch.. mijn gevoel laat me eigenlijk nooit in de steek...dat stomme instinct ook.. ik wil niet kunnen hopen, dat maakt een mens alleen maar wanhopig.. wil gewoon duidelijkheid.. zwanger of niet!
Bruisje: Ik kan me helemaal voorstellen dat de onzekerheid nog het aller ergste is. Ik zou denk ik ook een testje proberen en als die positief is inderdaad contact opnemen met vk. Het kan toch ook voorkomen dat je bloedverlies hebt tijdens je zwangerschap? Waarom je test dan nog maar net positief was snap ik dan ook niet. Verwarrend allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt. Kunnen ze anders geen echo maken? Dat geeft toch duidelijkheid?
ja mischien zou ze dat wel kunnen doen.. zou dan nu zondag 6 wk zijn en dan moet ze wel wat kunenn zien lijkt me.. maar goed... eerst maar s een testje en anders vk bellen...weet t anders ook niet...
heb net mijn vk gebeld.. de dienstdoende belt tussen 12 en 13.30 terug.. ik ga dus voor die tijd nog een test doen.. kan ik dat meteen doorgeven.. hoop dat ik nu snel duidelijkheid krijg.. assistente opperde al dat ze misschien wel een echo kon maken om te kijken of de bm helemaal leeg was.. hmm.. weet niet of ik dat wel wil.. kijjken naar een leeg scherm, maar is misschien wel beter.. dan heb ik iig zekerheid.. nu heb ik alleen vandaag mijn nichtjes te logeren en zit dus thuis met 5 kids en manlief is werken.. dus zal dan pas na het weekend zijn.. hoop nu eigenlijk dat de test of knallend positief is of hartstikke negatief.. AUB GEEN VAGE TEST! maar ik ga uit van een negatieve...mijn hart zegt nee.. mijn lijf zegt ja...ik volg voorlopig maar mijn hart...
pff wat een onzekerheid zeg bruisje... ik zag een paar dagen geleden nog dat je net zo ver bent/was als ik *knuff meis*
Bruisje, heel veel succes met testen en afwachten. idd hopen dat de test DUIDELIJK ja of nee zegt.... ik blijf meelezen en duimen
thnx.. ik verwacht er niks van hoor.. heb me neergelegd bij geen zwangerschap en dat is ook goed zo, maar wil gewoon duidelijkheid.. dat wil ik...