na veel gezeik en een lang verhaal geen bloedtest moegen doen ben nu te kwaad om mn verhaal neer te pennen maar dan weten jullie in ieder geval hoe en wat...
@Annie.. ik ga er ook niet vanuit hoor.. (is wel rete moeilijk nu)... maar ik doe mijn best om zo negatief mogelijk te zijn.. en hoe ik me ook voel.. zwanger of niet.. het worden 11 zware dagen ben ik bang.. ik moet er hoe dan ook doorheen.. kan er niks tegen of voor doen.. ik kan alleen luisteren naar mijn lijf.. de test is iets duidelijker dan de test vorige week maandag toen ik posi testte, maar scheelt niet veel hoor.. verder zijn het mijn boobies en de misselijjkheid die me deden twijfelen. Ik had echt een negatieve test verwacht die me weer met 2 benenn op de grond zou zetten.. en ik zal zeker nog wel hoop houden, daar kan ik gewoon niks aan doen.. dat is nu eenmaal zo en daar is dnek ik ook niks mis mee.. ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven en tegen mezelf te zeggen dat ik me moet voorbereiden op een lege echo.. ik ga er iig niet blind vanuit dat het nu dus allemaal maar goed is.. ik heb mezelf even weer bij elkaar geraapt.. de test opgeborgen (anders blijf ik er naar loeren, alsof ie ieder moment weer een - wordt..) heb er nog 1 liggen...en wil m eigenlijk wel doen, maar doe t niet.. ik laat t voor wat het is en wacht af... voorlopig laat ik de spanning aan de rest over.. en wil ik eigenlijk tegen SENNA EN PUZZ zeggen dat ze NU naar de apotheek moeten gaan om een test te kopen.. JULLIE MOETEN GEWOON OP ROZE DAMES..... en Senna.. mijn vk zei nog dat sommige vrouwen idd pas met 12 wken positief testen.. dus je kunt nog even...pfff.. @annie.. meid.. ik voel zo met je mee.. hoop dat je wat hebt gehad aan het stukje dat ik eerder schreef..hele dikke knuffel meis...
Ik hoop het echt zo voor je Bruisje! Inderdaad Senna en Puzz, haal die testen. Bruisje, welk stukje tekst bedoel je? Moet ik ver terug zoeken?
Heel veel sterkte...dit zullen zeker moeilijk dagen voor je/jullie worden Hele dikke knuffel! En ik hoorde het vorige keer ook van mijn ha dat er vrouwen zijn die zo laat testen met 12 weken en als ik nou zwanger zou zijn ...dan ben ik 6wkn en 5dgn Dus zou dan nog eens 5 weken kunnen wachten...als ik 1 van die vrouwen ben Maar ik heb hier nog 4 testen liggen
Noh die heb ik vandaag gekocht,maar die was 7,50 en maar 1tje @stephanie87 *vang* *vang* *vang* *vang* *vang* *vang* @annie1979 Ik heb die van kruidvat gekocht met een plus,morgen vroeg ga ik testen
Kan je morgen niet even met ochtend urine testen? Bij mij is het nieuwe jaar niet goed begonnen.bah..ik heb de griep! Zit net in mn vruchtbare periode.. vandaag naar de dokter...volgens mij komt er een oor onsteking aan.. Kan de griep ook invloed hebben op een bevruchting?....zit echt met tegenzin te klussen..aahaha wil deze maand gewoon niet weggooien... Ik zeg niet zoveel maar ik lees wel mee. Ik kan het niet zo goed bijhouden allemaal maar ik leef wel met iedereen mee!!!
We moeten wel... En nu komen de onderzoeken enz allemaal aan bod,dus ik ben ook benieuwd van hoe en wat
oke.. Senna en puzz hebben tsten.. GOED ZO! en ik kan idd wel testen morgen ochtend, maar doe ik niet denk ik.. als die weer nega zou zijn zou ik helemaal gestoord worden.. nou ja misschien kan ik mezelf wel niet beheersen... we zien wel... @Lente.. hoop dat je griep meevalt zeg.. en lekker kletsen als je wilt en niet doen als jeniet wilt....
Oke bedankt! Kon dit niet meer terug vinden. Het rare is dat ik nu wel buikpijn, hoofdpijn en rugzpijn heb, maar dat ik weer helemaal niets verlies. Ik word hier zo gek van... Laat het nu dan maar komen en donderdag wil ik een lege baarmoeder zien. Klinkt raar, maar dan kunnen wij het afsluiten.
ik heb vandaag bij kruidvat een test gekocht voor 7 euro nog wat. een roze verpakking. ik ga 'm morgenochtend doen! vanavond niet teveel drinken had namelijk de avond voor de eerste test meer als 2 liter water gedronken s'avonds en s'nacht eruit geweest om te plassen...
Ik heb dezelfde test hihi Maar meiden ik heb van die zachte ongi krampjes... Ik ga zo even kijken van hoe en wat...